Online Rekoru!!!!!

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Yönetimden 2010 yılında en fazla online olan arkadaşımızı açıklamasını istiyorum.:)
Neden istiyorum:silent:
Bu arkadaşımızı"klavye motorcusu"olarak seçmek için istiyorum:queen:
Bazı arkadaşları siteye ne zaman girsem online olarak görüyorum ve her konuya laf yetiştiriyorlar maşallah:p
Bu arkadaşlar ne zaman motosiklet kullanıyorlar,çok merak ediyorum:wiinkk:
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
150
Aynen hocam aynen. Geceleri uyku tutmuyor, 5-6 gibi geliyorum siteye maşallah sabahki tartıştığımız arkadaşları halen aynı başlıkta görüyorum ::dalga:: Tabi bunlar azınlıkta kalan taraf.

2 senelik bir seçim yapılırsa herhalde sonlarda olurum. Zira yeni yeni aktif olmaya başladım. ::bira01::
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ya parası yok da motor alamayıp, hırsından yazıp duruyorsa...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben birinciyim ...
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Ya motorundan uzakta, günlerini motorunu özlemekle geçiriyorsa :p
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Sabah 8 gece 12 çalışıyorum..
Her an Mt önümde açık...
Hoşuma giden konular olduğu zaman bu saat 2 yi bile buluyor eve geçince..
Ertesi sabah 8 de yine açık..
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Ben de iddalıyım bu konuda ama her konuya laf yetiştirmiyorum malesef :)

Cidden imkan varsa şöyle ilk 10 filan açıklansa, 1. olamam çünkü... :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Günlük
Haftalık
Aylık
Yıllık
Bi rapor olsa?? Mesela gün içinde en uzun süre duran, haftada en çok mesaj atan.
Sonra herkes s.... yarışı yapıyomuş. :mrgreen:

anlamadığım konularda zaten hiç yazmam. paso ana sayfa yeniler dururum. alışkanlık oldu :cherry:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
@GT250rAlanya;

Eğer 2010 yılının en çok online olanı seçilirse sadece 30-07-2010 tarihinde üye olduğun için kaybedebilirsin... :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
@GT250rAlanya;

Eğer 2010 yılının en çok online olanı seçilirse sadece 30-07-2010 tarihinde üye olduğun için kaybedebilirsin... :mrgreen:

Yok hocam ben 2010 yılının seçilemem, 2011 için olur benimki. 2010 yılında söz kız isteme muhabbetleri oldu 2 ay ordan gitti kafadan zaten :D
2011 yılında iddialıyım ama
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
232
Ahahahaha :) yerinde bir başlık olmuş açıklanıyorsa merakla beklerim.Ama ben kesinlikle yokum motorun üzerinden inmiyorum çünkü.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Profilimizde, istatistik bölümüne girdigimizde, günlük ortalama mesaj sayimiz yaziyor.
Benimki 4.31 an itibariyle.
Oradan bakabilirsiniz.
Online suresiyle bu isi çozmek mumkun degil.
Benim bilgisayar surekli açik mesela.:)

Gerçi ortalama mesaj sayisiyla da çozmek pek mumkun degil.
Konu disi mesajlar ortalamaya alinmiyor bildigim kadariyla.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Profilimizde, istatistik bölümüne girdigimizde, günlük ortalama mesaj sayimiz yaziyor.
Benimki 4.31 an itibariyle.
Oradan bakabilirsiniz.
Online suresiyle bu isi çozmek mumkun degil.
Benim bilgisayar surekli açik mesela.:)

Gerçi ortalama mesaj sayisiyla da çozmek pek mumkun degil.
Konu disi mesajlar ortalamaya alinmiyor bildigim kadariyla.

Konu dışı ortalamaya alınmıyorsa beni hiç saymayın. paso geyik yapyoruz zaten belli başlı kişiler olarak.. :queen:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Profilimizde, istatistik bölümüne girdigimizde, günlük ortalama mesaj sayimiz yaziyor.
Benimki 4.31 an itibariyle.
Oradan bakabilirsiniz.
Online suresiyle bu isi çozmek mumkun degil.
Benim bilgisayar surekli açik mesela.:)

Gerçi ortalama mesaj sayisiyla da çozmek pek mumkun degil.
Konu disi mesajlar ortalamaya alinmiyor bildigim kadariyla.

Konuyu açma sebebimi biraz daha açayım istersen:)

Ne zaman Mt ye girsem ve hangi konuya baksam,bir takım kişileri mutlaka bir yorum yazmış olduğunu görüyordum:p

Hele bir tanesi vardıki:pTam bülbül:pkendi yazsa eyvallah,hep kopyala yapıştır:queen:
Üstelik 2 senelik 125 cc lik tecrübesiyle:mrgreen:

Yani ölçmek istediğim kimin en çok online olduğu değil,kimin klavye motorcusu olduğunu deşifre etmekti:queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bizim Mt, geleneksel forum kültüründen ayri bir çizgide oldugu için bazi seyler bize garip geliyor.
Ama forumlarin genelinde,
+1
emege saygi
arkadasim çok uzun yazmissin okuyamadim ama emege saygi +1

seklinde bir jargon var.
Bunlara alisik olan kardeslerimiz, buraya geldiginde uyum saglamakta guçluk çekiyorlar.

Bunlarin disinda asil demek istediginiz hakkinda yapacak bisey maalesef yok.
Bir çok kisi, bilsede bilmese de yaziyor.

Gerçekte bilgi arayan insan, önceden forumda arastirma yaptiginda, kisiler hakkinda da az çok bilgi sahibi oluyor.

Bunlar azinlikta da olsalar, aldiklari bilgiyi kullanacak asil kisiler bunlar oldugundan, gerisini ben pek umursamiyorum açikçasi.

Bir ara birbirlerini alkislamaktan baska birsey yapmayan insanlar vardi buralarda.
Baktilar ki alikis sesi forumlarda çikmiyor, dagilip gittiler.
Boyleleri yine olacak,yine gelecekler ve yine gidecekler.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Konuyu açma sebebimi biraz daha açayım istersen:)

Ne zaman Mt ye girsem ve hangi konuya baksam,bir takım kişileri mutlaka bir yorum yazmış olduğunu görüyordum:p

Hele bir tanesi vardıki:pTam bülbül:pkendi yazsa eyvallah,hep kopyala yapıştır:queen:
Üstelik 2 senelik 125 cc lik tecrübesiyle:mrgreen:

Yani ölçmek istediğim kimin en çok online olduğu değil,kimin klavye motorcusu olduğunu deşifre etmekti:queen:

Tamam abi eski usül sen gördüklerini yazıver yönetimide uğraştırmayız :mrgreen:
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
kara murat benim ! :p

hiieeeeeyt dağılın uleyn, orijinal gerçek real karamurat beniiiiiiimmmmmmm... kimse elimden karamuratlığı alamaz uleyn, atıl kurt (yoksa kurt malkaçoğulundamıydı yaaaw)

En çok yazana veya en çok durana sonunda plaket şilt madalya hediye dizlik kask mont filan varmıki,ben yeni üyeyim ona göre online olcam her konuya laf yetiştircem,anlamasam da... :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:29 ----------

bari en çok durana veya en çok mesaj yazana bi softbag o da olmazsa depo üstü bag o da olmazsa uzun saplı ybr aynası verin :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst