- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
- Konu Yazar
- #1
Yönetimden 2010 yılında en fazla online olan arkadaşımızı açıklamasını istiyorum.
Neden istiyorum:silent:
Bu arkadaşımızı"klavye motorcusu"olarak seçmek için istiyorum:queen:
Bazı arkadaşları siteye ne zaman girsem online olarak görüyorum ve her konuya laf yetiştiriyorlar maşallah
Bu arkadaşlar ne zaman motosiklet kullanıyorlar,çok merak ediyorum:wiinkk:
Neden istiyorum:silent:
Bu arkadaşımızı"klavye motorcusu"olarak seçmek için istiyorum:queen:
Bazı arkadaşları siteye ne zaman girsem online olarak görüyorum ve her konuya laf yetiştiriyorlar maşallah
Bu arkadaşlar ne zaman motosiklet kullanıyorlar,çok merak ediyorum:wiinkk: