Unilli lastik alınırmı nasıldır ?

Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
Arkadaşlar 3 gün önce rialli den ırc lastik sipariş ettim.Ve yanında birçok parça.Bana Cuma gününe eline ulaşır demelerine rağmen lastik ellerinde olmadıkları için halen hiçbir parçayı kargoya vermemişler.Motorda serviste yatıyor boşu boşuna.Şimdik bana ırc yerine unilli verelim mi bu daha iyidir filan dediler sizce napayım siparişi iptal mi edeyim yoksa unillinin lastigini alayımmı.Bilen yada kullananlardan acil yardım beklıyorum ona göre sipariş vericem.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Benim ön lastik Unilli, değiştireli 2.000 km kadar oluyor. Yol tutuşu ve frenlemesi gayet iyi, ama daha uzun süreyle kullanmış, eskitmiş arkadaşların yorumuna bakmak lazım asıl. Bendeki ilk izlenim gayet iyi olduğu yönünde.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
umarım kısa zamanda kullanan arkadaslar görürde yazarlar yoksa siparısı ıptal edicem.Levsy yorum için teşekkürler.Telefonla arayıp sorduklarımın bir kısmı hiç bilmiyor lastigi bazılarıda bilmedigim için bulaşma derim diyor.Bir kişide 10 numara dedi ama bilmiyorum kararsızım.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
Bu lastiği alan 2 kişi var..Öve öve bitiremiyorlar.... memnunlar...

teşekkürler serdar abi sipariş ettim artık bakalım.Ben yorumlarımı ilerde buraya yazarım artık.Satıcı bu lastiklerin suan tanıtım aşamasında oldugu için düşük fiyata satıldıgını ilerde pahalanıcanı gerçekten tercih ettigim ırc lastikten cok cok kaliteli olduğunu söledi.Bakalım sansımıza ne çıkacak.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Lastik alacağınız zaman , yanaklarına bakmakta fayda var.

Lastiklerin yanaklarında; imal yeri, imal tarihi, yük taşıma kapasitesi,

jant ebatları, azami hız sınırı , lastiğin dönüş yönü , radyal, tubeless

gibi terimler bulunmaktadır..

Lastik, '' nyloonn '' veya '' kauçuk '' tan imal edilmektedir...

Nyloon lastiklerde fren mesafesi uzamakta ve ıslak zeminde kayma yapmaktadır.
Bu tür lastikler ucuzdur ve sert olur..

Kauçuk lastiklerin yol tutuşu ve fren mesafesi daha iyidir.
Yumuşak hamurlu , orta yumuşak hamurlu gibi cinsleri vardır..

Kask ve koruyucu kıyafet alırken nasıl özen gösteriyorsak!..

Motorumuza alacağımız 2 adet lastikte de aynı özeni göstermeliyiz..

Bu konuda tercih edilen lastikler; Michelin & Metzeller & Pirell & Bridgestone

olarak sıralanabilir..

Unilli lastiğin'de , ırc marka lastikten dahi iyi olduğunu söylerler..

Unutmayalim; asfalt ile aramızda sadece 2 lastiğin temas noktası vardır... ::igne::


.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ben kullandım sıcak ve kuru havada yol tutuşu ve frenleme güzel ama yağmurlu havada malesef yol tutuş yok denecek derecede ve fren haliyle ofsayt.yazın kullanırsın kışın'da kışlık olanını alırsın
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
teşekkürler serdar abi sipariş ettim artık bakalım.Ben yorumlarımı ilerde buraya yazarım artık.Satıcı bu lastiklerin suan tanıtım aşamasında oldugu için düşük fiyata satıldıgını ilerde pahalanıcanı gerçekten tercih ettigim ırc lastikten cok cok kaliteli olduğunu söledi.Bakalım sansımıza ne çıkacak.

71Hakan71 Unilli lastikleri kullandın mı? nasıl buldun? sonuçtan memnunmusun? Bende IRC kullanıyordum ama yüksek süratte virajlarda arka tarafta biraz kararsızlık hissediyorum 70 km ye kadar gayet iyi ama 80 le girdiğim virajlarda biraz arka taraf hareketleniyor. Bu yaz IRC yerine Unilli kullansam mı sen ne dersin?
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Sanrıım aldı ama ben ondan 2.000 km önce almış durumdayım :) En azından 125 cc için gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim, ben memnunum.

:cherry: Kardeş mesela ırc 'a göre veya Prelli mt 65 e göre nasıl bilgin varmı:silent:
Tekerin düz bassın:rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
:cherry: Kardeş mesela ırc 'a göre veya Prelli mt 65 e göre nasıl bilgin varmı:silent:
Tekerin düz bassın:rendeer:

Arka lastiğimin IRC olduğunu şimdi hatırladım. Dişli bir modeli, o da gayet iyi, önceki motorun üstünde gelen orjinal lastik kuru yolda bile kayıyordu, bu IRC gayet iyi şimdi, ıslak yolda bile sorun yaşatmadı bana. Ama modeli hatırlamıyorum şu an bakmam lazım bir ara, dişli bir model ve yol tutuşu bu nedenle çok iyi olabilir.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Arka lastiğimin IRC olduğunu şimdi hatırladım. Dişli bir modeli, o da gayet iyi, önceki motorun üstünde gelen orjinal lastik kuru yolda bile kayıyordu, bu IRC gayet iyi şimdi, ıslak yolda bile sorun yaşatmadı bana. Ama modeli hatırlamıyorum şu an bakmam lazım bir ara, dişli bir model ve yol tutuşu bu nedenle çok iyi olabilir.

Teşekkür ederim beni aydınlattığınız için bu konuda:cat:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
bende cbr 125 e aldım 80-90-17 ebatlarında daha takamadım .unilli marka 2010 üretimi sanırım. nylon yazısı mevcut:) pek bi performansda beklemiyorum açıkçası takınca daha iyi bilgiler verebilirim.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
konuyu hortlatıyorum ama unilli dediğimiz lastik nedir ne değildir, detaylı bi yorum yapsa kullananlar. kullananlar memnun deniyor da, neye göre memnun, bundan önce çinli lastik mi kullanmış pirelli mi kullanmış neye göre kıyas yapılıyo fiyat olarak çok uygun evet ama alıp pişman olmayalım bide
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
konuyu hortlatıyorum ama unilli dediğimiz lastik nedir ne değildir, detaylı bi yorum yapsa kullananlar. kullananlar memnun deniyor da, neye göre memnun, bundan önce çinli lastik mi kullanmış pirelli mi kullanmış neye göre kıyas yapılıyo fiyat olarak çok uygun evet ama alıp pişman olmayalım bide

Bundan önce irc kullanıyodum. Lastik biraz bayattı ve fitil vardı 1 tane.
Değiştirdim ön arka unilli taktım.

2000 km oldu takılalı. ilk 100 km çok fazla kayıyor. Sonrasında irc ye göre çok daha iyi yol tutuşu var.

Fakat yağmurlu havalarda viraja girmeni ve sert fren yapmanı kesinlikle önermem.

Ama kuru zeminde irc ye göre başarılı.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
7000'deki IRC'leri atıp unilli almaya değer mi yoksa pirelli mt 75'e talim mi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst