Geçen kasımda CBR 125'ime ön arka unilli aldım. Tutuşundan memnunum diyebilirim. Diğer arkadaşların da dediği gibi ıslak zeminde iyi değil, dikkat etmek gerekiyor. Kuru zeminde irc'lerden biraz daha iyi. Arka lastiğin ebatı 110, hamuru 9817, öne 90'lık bulamadım aynı hamurdan, mecburen farklı hamur 80'lik lastik aldım, onun da kodu 166. Arka lastik bariz daha çabuk ısınıyor ve tutuşu daha iyi. Ama ön lastik de kötü değil. Yalnız 2 ay önce arka lastiğe bir tel girdi penseyle çıkardım, lastik 4-5 günde neredeyse tamamen iniyor, neresi olduğunu da bulamadık ilginçtir. Pirelli, Michelin gibi lastiklerle karşılaştırmak biraz abes olur diye düşünüyorum. Sonuçta bu lastik naylon, ancak hamuru shinkolar gibi adi değil. Ucuz alternatif olarak kesinlikle düşünülebilir.