Unilli lastik alınırmı nasıldır ?

Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
7000 deyse bence devam et kullanmaya 10 bin gibi değiştir derim ben.

Eğer maddiyatın el veriyorsa da kesinlikle pirelli derim.

Pirelli takılı başka bi cbr kullandım çok harika yol tutuşu var.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Kawasaki ER5 motosikletime ben taktırmazdım ama aldığım kişi Unilli taktırmış tavsiye üzerine.
Ön yargılı bakıyorum fakat lastik hamurunun yumuşaklığı çok güzel.Zira metzeler lasertec ten sonra çok iyi geldi.Çünkü lasertec çok geç ısınıyor ancak ısındıktan sonra iyi tutuyor.
Bu unilliler ise hızlı ısınıyor frene basınca plastik gibi kaymıyor zorlayınca lastik sesini alabiliyorsunuz.Açıkçası bunları gördükten sonra yine unilli alırım demiyorum çünkü ben michelin'i biliyorum ve aralarında 300TL fiyat farkı olmasına rağmen (michelin ön arka - 490TL) yinede michelin tercih ederim.Fakat dediğim gibi hayal kırıklığına uğramadığım için bitene kadar değiştirmeyi düşünmüyorum.

Bu arada ufak cc motosiklet sahibi arkadaşlarıma mutlaka MICHELIN PILOT SPORTY öneriyorum.Sakın ama sakın başka lastiklere para vermeyin.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
cbr125 motoruma ırc den sonra unilli aldım ön-arka lastik idare eder seviyede pirelli kullanmadım ama genel görüşü aktarayım unilli ırc ile pirelli arası birşey cbr125 için konuşuyorum ırc den iyi pirelliden kötü .
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eveet tekrar hortlayım konuyu.

unilli tavsiye edenler ve etmeyenler ?

mümkünse, yorum yazacaklar, kullandıkları lastik nylon mu veya kauççuk mu belirtirlerse çok iyi olur ;)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Ben unilli kullanmıştım 5000 km kadar, gayet memnundum en ufak kaydırma yaşatmamıştı. Sonradan lastik balon yaptı yarıldı sanırım bana az defolu lastik gelmişti. İrc'e göre daha iyi bir lastik, unilli yarıldıktan sonra irc taktırdım biraz güvensizlik hissettim. Lastiğin üzerinde Nylon yazıyor ama nylona göre gayet kaliteli. Marka lastiğe param yetmese ilk tercihim unilli olurdu.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
Nylon nedir ya? Baya çöp torbasından lastik mi yapıyor adamlar. Bu kadar çok kaza olmasının sebeplerinden biri de budur belki. Benim motorda da bu çöp torbası lastiklerinden var hemen değişip michelin pilot sport takacam ama kışın da yeterli gelecek mi onu kestiremiyorum. Tecrübeli arkadaşlar bi yardım etseler sorunum çözülecek. Michelin mi alsam yoksa başka bi kış lastiği mi. Kararsız öylece bekliyorum.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
geçen günlerde PİRELLİ DURA ACTİON lastik aldım ,yol tutuşu mükemmel ,motorun gidişi bile değişti,yere sağlam basıyorm artık ,güven veriyor insana kaliteli lastik..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Geçen kasımda CBR 125'ime ön arka unilli aldım. Tutuşundan memnunum diyebilirim. Diğer arkadaşların da dediği gibi ıslak zeminde iyi değil, dikkat etmek gerekiyor. Kuru zeminde irc'lerden biraz daha iyi. Arka lastiğin ebatı 110, hamuru 9817, öne 90'lık bulamadım aynı hamurdan, mecburen farklı hamur 80'lik lastik aldım, onun da kodu 166. Arka lastik bariz daha çabuk ısınıyor ve tutuşu daha iyi. Ama ön lastik de kötü değil. Yalnız 2 ay önce arka lastiğe bir tel girdi penseyle çıkardım, lastik 4-5 günde neredeyse tamamen iniyor, neresi olduğunu da bulamadık ilginçtir. Pirelli, Michelin gibi lastiklerle karşılaştırmak biraz abes olur diye düşünüyorum. Sonuçta bu lastik naylon, ancak hamuru shinkolar gibi adi değil. Ucuz alternatif olarak kesinlikle düşünülebilir.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

bi dkk.

bu 9817 olması ne demek. anladığım kadarıyla lastik yumuşaklığı veya kalitesi de yani bunun kalitesizi kaç numara ile tabir ediliyor ?


bu kalite olayı nasıl anlaşılır ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi dkk.

bu 9817 olması ne demek. anladığım kadarıyla lastik yumuşaklığı veya kalitesi de yani bunun kalitesizi kaç numara ile tabir ediliyor ?

O rakam sadece lastiğin model numarası, serisi. Yani Metzeler ME77, Michelin commander gibi
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O rakam sadece lastiğin model numarası, serisi. Yani Metzeler ME77, Michelin commander gibi

ha tmm, sorun yok.

bende uluslar arası genel geçer, kalitelendirme için konulmuş bir numaralndırma sistemi zannettimdi.


teşekkürler
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
684
bu sabah ışıklarda bir gaz verdim, motorun plakasını okuduğum gibi bıraktım :) irc lastik çok iyi kayıyor tavsiye ederim :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
dün feyizoğlu'ndan michelin pilot sport sipariş ettim. karta tek çekim 200.8 tl. yarın elime geçecek.

taktırdıktan sonra üstündeki mum eriyene kadar bi depo benzini bitirip ikinci depodaki yorumlarımı yazarım.

gerçi eski scooterimde bunun 13 inç olanını kullanmıştım; sağanak yağmur altında s virajları 70-80le gidiyordum.
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
684
dün feyizoğlu'ndan michelin pilot sport sipariş ettim. karta tek çekim 200.8 tl. yarın elime geçecek.

taktırdıktan sonra üstündeki mum eriyene kadar bi depo benzini bitirip ikinci depodaki yorumlarımı yazarım.

gerçi eski scooterimde bunun 13 inç olanını kullanmıştım; sağanak yağmur altında s virajları 70-80le gidiyordum.

bende tavla oynuyorum herzaman 6 6 gelmiyor.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
bende tavla oynuyorum herzaman 6 6 gelmiyor.

anlamadım. 15.500 km kullandığım motorun viraj kabiliyeti şansa mı bağlı? 2 kış 4 bahar sürdüğüm motosikletin nasıl gittiğini mi bilemeyeceğim?

lastik on numara işte. bundan iyi lastik yok. yere yapışıyor, suda kaymıyor.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
vay hakan vay.. okulu bitirdin ast subay oldun .... ama yamaha halen aşkın senin...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Unilli lastiklerinin hakkını yememek lazım arkadaşlar.

Herkese tavsiye ederim.

ya artık ben yollara alıştım ya da Lastik Gayet iyi yani.

Tüm zeminde (virajlar haricinde) zorladığım halde sıkıntı olmadı Allah a şükür.

kışın kullanancaklara tavsiye ederim kesinlikle. Hem 150 ( şuanki motorum rks 200 e göre ) TL hemde güvenli...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst