Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
malesef zat'ımı satmak durmundayım...
33.000km'de,kırmızı,benim motoru bilenler bilir zaten... 33.000km olduğuna bakmayın yani!
şuan için sadece muayenesi ve sigortası yok,ya kendim yaptıracağım yada alacak olan kimse fiyattan düşeceğim. ayrıca genel bir bakıma sokacağım,ihtiyacı olan ne varsa yaptıracağım. zaten yaptıracaktım,sonuçta biniyorum yani...
ilgilenen varsa bana ulaşabilirsiniz....
fyatı; 1.500TL...
0536 761 02 12
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
71
merhaba zat'cı takımı :) uzun zamandır topiği takip ediyorum üye olmak ve takıma katılmak bu güneymiş. tabiki herkes gibi soruyla başlıcam. benimde maviş bi zat'ım var arada bir marşa basınca mars takılı kalıyo kontağı kapatıyom nafile ancak aküyü sökerek kapatıyom marsı ve kendiliğinden düzeliyo nedendir acaba ve ist avrupa yakasında sağlam özen gösteren servis bilen arkadaş varmı yada arkadaşlar arasında motorumun bakımlarını ücret karşılığında yapabilecek kişiler varmı? olumlu oluymsuz cevaplarınızı bekliyorum.

Sorunun bir kısa devreyle alakalıdır. Marş rublesi denilen parca ile marş motorunun basılı kalmasıyla ilişkisi yoktur. Çok pahalı parçalar değil ancak gereksiz masraf yapmanında anlamı yok. Marşınız bastıgına göre marş motorunuz saglamdır. bunun yanında olurda arıza yaparsa bile bu yolda kalacagınız anlamına gelmez ayak marşınız ile yolunuza devam eder sonrasında bakımını yaptırırsınız.
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
116
Sorunun bir kısa devreyle alakalıdır. Marş rublesi denilen parca ile marş motorunun basılı kalmasıyla ilişkisi yoktur. Çok pahalı parçalar değil ancak gereksiz masraf yapmanında anlamı yok. Marşınız bastıgına göre marş motorunuz saglamdır. bunun yanında olurda arıza yaparsa bile bu yolda kalacagınız anlamına gelmez ayak marşınız ile yolunuza devam eder sonrasında bakımını yaptırırsınız.

öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkr ederim tilsim86. RunemagicK adlı arkadaşında baıns galmiş oda kısa devre diyor ama bi daha olmadığı için üzerine düşemedim. dün farkettimde ayak marsımada güvenmemek gerek baya bi sertleşmiş ve yay geri tepmiyor artık motor soğuk konumda ise yolda dahi kalabilme ihtimali var :)
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
71
öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkr ederim tilsim86. RunemagicK adlı arkadaşında baıns galmiş oda kısa devre diyor ama bi daha olmadığı için üzerine düşemedim. dün farkettimde ayak marsımada güvenmemek gerek baya bi sertleşmiş ve yay geri tepmiyor artık motor soğuk konumda ise yolda dahi kalabilme ihtimali var :)

Varyatör kısmını acıp bir yagladınmı sorunun cözülür. Eger hala geri atmama durumu devam ederse dişli sıyırmıştır. o da 15 TL kadar bir parcadır. Bunların bakımını kendin kesinlikle yapabilirsin. Bu konuda Koray da sana gerekli yardımı saglayacaktır. Suan sehir dısındayım ancak önümüzdeki hafta istanbulda olacagım avrupa yakasında şişli tarafındayım. Musait olursan gerekli bakımlarını yapabiliriz.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkr ederim tilsim86. RunemagicK adlı arkadaşında baıns galmiş oda kısa devre diyor ama bi daha olmadığı için üzerine düşemedim. dün farkettimde ayak marsımada güvenmemek gerek baya bi sertleşmiş ve yay geri tepmiyor artık motor soğuk konumda ise yolda dahi kalabilme ihtimali var :)

selimin dediği gibi yağsız kaldığı için hareket etmiyor olabilir. basit bişey o.
zamanın olursa getir bi bakalım neyi var neyi yok. bende yakında şehir dışına çıkıcam, zamanın olursa bakarız bi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:52 ----------

ümraniye dudulludayım bende bu arada.
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
116
aslında elimle geri çekince geliyo dediğiniz gibi yağsızlıktandır. aslında bakımları kendim yapmayı çok isterim ama müsait bi yerim ve anahtar ve benzer aparatlarım yok ve üstüne üstlük ilk defa scotter kullanıyorum hertarafı kapalı grenaj sırayla sökülüp takılması gerekir sanırım. bu bakımlar konusunda yardımcıı olursanız çok sevinirim.
tilsim86 : selim RunemagicK:Koray oluyo galiba :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
malesef zat'ımı satmak durmundayım...
33.000km'de,kırmızı,benim motoru bilenler bilir zaten... 33.000km olduğuna bakmayın yani!
şuan için sadece muayenesi ve sigortası yok,ya kendim yaptıracağım yada alacak olan kimse fiyattan düşeceğim. ayrıca genel bir bakıma sokacağım,ihtiyacı olan ne varsa yaptıracağım. zaten yaptıracaktım,sonuçta biniyorum yani...
ilgilenen varsa bana ulaşabilirsiniz....
fyatı; 1.500TL...
0536 761 02 12

abi inşallah satarsın ama benmki 23000 km olduğu ve herhangi bir eksiği olmadığı halde 1300 zar zor sattım :pale:
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
Selam arkadaşlar, kendisinin bana çektirdiği çilelerden dolayı bir nevi birçok şeyini ince ince bildiğim 150ZAT efsanesinin buradaki teknik desteğimi bu ayın 15'i itibari ile çekiyorum. Sizi sorunlarınızla başbaşa bıraktığım için üzgünüm, umarım zamanla daha farklı ustalar çıkıp bizden daha iyi sorun çözenlerde olacaktır, zaten kullandıkça ustası olduğunuzu göreceksiniz. :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Selam arkadaşlar, kendisinin bana çektirdiği çilelerden dolayı bir nevi birçok şeyini ince ince bildiğim 150ZAT efsanesinin buradaki teknik desteğimi bu ayın 15'i itibari ile çekiyorum. Sizi sorunlarınızla başbaşa bıraktığım için üzgünüm, umarım zamanla daha farklı ustalar çıkıp bizden daha iyi sorun çözenlerde olacaktır, zaten kullandıkça ustası olduğunuzu göreceksiniz. :)

tulgacan hayırdır? bu topic senden çok şey öğrendi neden böyle bir karar aldın?
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
tulgacan hayırdır? bu topic senden çok şey öğrendi neden böyle bir karar aldın?

AÖF 1. sınıf okuyorumda, derslere çalışıyorum, onun haricinde epeydir yapmadığım koşu yürüyüş ve spor faaliyetlerine ağırlık verdim. Bu tür yerlere bir girince facebook ortamına dönüşüyor :) Doğrudur, aslında her sorunun bulunan çözümü kişiyi ustada yapar, ZAT denilen motorla ilgili belkide neredeyse sorulacak her soruya verilecek anlık cevaplarım vardır ve olmuştur.

Lakin eminimki aynı cevabı verecek yeni ustalarda oluşmuştur. Beni GT250R başlığı altında yine bulabilirsiniz çok acil durum olursa:cat:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
abi inşallah satarsın ama benmki 23000 km olduğu ve herhangi bir eksiği olmadığı halde 1300 zar zor sattım :pale:

aslında haklısın,piyasada sağlam görünüpte ciğeri ölü çoook motor var. mutlaka maldan anlaya biri çıkacaktır,ama bende gerekli yardımı yapacağım sonuçta. yeterki ciddi alıcı olsun...
pazarlık sünnettir derler,ben 1.800TL'ye almıştım ve en az 1.000 tl masraf yaptım... ama ben pipirikli biri olduğumdan bu fiyat çıktı. dandik parça kullanılmadı yani....
hele alıcı gelsinde,gerisi kolay....

muayene ve sigorta kaç para tutar,bilen varmı acaba?
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
aslında haklısın,piyasada sağlam görünüpte ciğeri ölü çoook motor var. mutlaka maldan anlaya biri çıkacaktır,ama bende gerekli yardımı yapacağım sonuçta. yeterki ciddi alıcı olsun...
pazarlık sünnettir derler,ben 1.800TL'ye almıştım ve en az 1.000 tl masraf yaptım... ama ben pipirikli biri olduğumdan bu fiyat çıktı. dandik parça kullanılmadı yani....
hele alıcı gelsinde,gerisi kolay....

muayene ve sigorta kaç para tutar,bilen varmı acaba?

muayene 69,5tl idi. gecikme cezasıda aylık %5 idi.
sigortayıda geçen hafta yaptırdım, 74tl
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Arkadaşlar 150 zat sırtlığı (sisibar) arıyorum 2.el olabilir , yenisini bulamadım. İstanbul Kartal'da oturuyorum yardımınızı rica ediyorum.
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
Arkadaşlar 150 zat sırtlığı (sisibar) arıyorum 2.el olabilir , yenisini bulamadım. İstanbul Kartal'da oturuyorum yardımınızı rica ediyorum.

Ümraniye ÖZEL İŞ MOTOR (NURDOĞAN)'A SOR ORADA VARDIR. 2. elini bulmak çok çok zor.



Ama ben herzaman için ne 2. el nede sıfır sırtlık almak yerine arka bagaj alınmasını tavsiye etmişimdir.

1 TAŞLA 2 KUŞ...:cat:
 
Katılım
14 Şub 2011
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar 150 zat motorsikletim var 20,000 km de.. buraya siz değerli arkadaşlarımın bilgisine ihtiyacım oldugu için kayıt oldum.. benım motorum 18 bin km ye kadar hiç problem cıkarmadı ama artık beni çok üzüyor iki haftada bir konjektör bozuyor bu taktıgım 9. konjektör gene bozdu ustam gene konjektör takıyo arızanın baska yerde oldugunu dusunmuyor.. bana artık bu batıyor 9 konjektör 1 alternatör (sargı) 3 aküye ve 5 çift far 7 çift stop lambalarına maal oldu.. bu arıza beni motorsiklet sevdasından soguttu arızanın neden oldugunu bulamıyoruz.. çektim garaja 2 aydır kullanmıyorum... arkadaşlar bu arıza neden olur bilgisi olan arkadaşlarımdan rica ediyorum yardımcı olun bana...
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
81
merhaba arkadaşlar 150 zat motorsikletim var 20,000 km de.. buraya siz değerli arkadaşlarımın bilgisine ihtiyacım oldugu için kayıt oldum.. benım motorum 18 bin km ye kadar hiç problem cıkarmadı ama artık beni çok üzüyor iki haftada bir konjektör bozuyor bu taktıgım 9. konjektör gene bozdu ustam gene konjektör takıyo arızanın baska yerde oldugunu dusunmuyor.. bana artık bu batıyor 9 konjektör 1 alternatör (sargı) 3 aküye ve 5 çift far 7 çift stop lambalarına maal oldu.. bu arıza beni motorsiklet sevdasından soguttu arızanın neden oldugunu bulamıyoruz.. çektim garaja 2 aydır kullanmıyorum... arkadaşlar bu arıza neden olur bilgisi olan arkadaşlarımdan rica ediyorum yardımcı olun bana...

farları,stopları ve aküyü bozan parça konjektör ama sana konjektörü bozan parça lazım buda sargı olabilir ama sargımda değişti diyosun kardeş valla aklım almıyor iyi bir ustaya git derim ben..:wiinkk:
 
Katılım
14 Şub 2011
Mesajlar
3
farları,stopları ve aküyü bozan parça konjektör ama sana konjektörü bozan parça lazım buda sargı olabilir ama sargımda değişti diyosun kardeş valla aklım almıyor iyi bir ustaya git derim ben..:wiinkk:

içine ......... memleketinde başka mondial servis yok kardeşim.. oyuzden bizim usta boyna konjektör takıyor bende kızdım bu duruma artık dermanımı forum dan arıyorum yokmu yardım edebilecek bi arkadaş:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst