- Katılım
- 8 Şub 2011
- Mesajlar
- 122
Sen bir an önce kilo ver
Şaka şaka.
Bu değerler aşılabilir değerlerdir AMA bunun sonucunda başına gelebilecek her durumda üretici sorumlu olmayacaktır. Bu durumlara örnek olarak motosikletin gidişinin değişmesi ve sonucu kaza, şasi yamulması, kırılması,... olabilir. Olmayadabilir ama risk almak sana kalmıştır. (Bence bu riski ALMA)
Yani üretici benim değerlerim bu der. Sen de ona göre kendini ayarlarsın.
ybr250 150 kiloluk için sorun olmaz diyor yani adam o kiloya göre tasarlamış motosikleti. Olay bundan ibaret.
Bu durumda senin için en iyi seçenek ybr125 esd, tabi trde varsa.
Bu ara yarım enjeksiyon yok ama belki ifade olarak kullanılmıştır. Akıllı karbüratör de diyebiliriz, bu da tam karşılamadı ama işte eski karbüratör sistemine göre biraz daha az yakıyor ama maliyeti az enjeksiyona göre. Zaten üreticinin derdi az yakmasından ziyade emisyon oranlarını düşürmek.[/QUOTE]
Evet, haklısın,tabiki limitleri geçmek istemiyorum bu yüzden zaten soruyorum tahmin ediyorum her motorsikletin kullanım kılavuzunda yazan miktardan herhalde bi %3-5 belki % 10 bir opsiyon vardır ona göre düşünüyorum,ama kullanım kılavuzunda 130 veya 150 yazanı değil daha fazla yazanı düşünüyorum,gönlüm açıkçası cbf 150 den yana ama yamaha bu yük olayıyla bir adım öne geçiyor gözümde şu an piyasadaki modeller veya yamahanın getirdiği model galiba yamaha 125 ESD olsa gerek yanlış bilmiyorsam,rahatıma düşkünüm tamam cbf ama arkadaş çevremi bi gözden geçir derseniz o zaman yamaha,aslında işin iyi tarafı yenge tam 90 değil 87 kg,acaba onu mu zayıflatsam naaapsam,hehe,110 kg dan düşmüş gelmiş halim bu,demekki naaapıyormuşuz,bir süre etliekmek ve/veya furun kebaba ara veriyormuşuuuuz
125-150 den büyük motor zaten almam,alamam,marka-model benim için hiç farketmez ama çan çin çon olsun istemiyorum,zaten markalı motorlar bile böyle 130-150 derse şehirdışına 2 kişi gidip oralarda kalmak gelememek de var değilmi,ee beni de kaldırsın rahat bi şehir dışına 2 kişi gidip geleyim istiyorum çok şey mi istiyorum ki...,ayrıca yorumun için sağol
Bu değerler aşılabilir değerlerdir AMA bunun sonucunda başına gelebilecek her durumda üretici sorumlu olmayacaktır. Bu durumlara örnek olarak motosikletin gidişinin değişmesi ve sonucu kaza, şasi yamulması, kırılması,... olabilir. Olmayadabilir ama risk almak sana kalmıştır. (Bence bu riski ALMA)
Yani üretici benim değerlerim bu der. Sen de ona göre kendini ayarlarsın.
ybr250 150 kiloluk için sorun olmaz diyor yani adam o kiloya göre tasarlamış motosikleti. Olay bundan ibaret.
Bu durumda senin için en iyi seçenek ybr125 esd, tabi trde varsa.
Bu ara yarım enjeksiyon yok ama belki ifade olarak kullanılmıştır. Akıllı karbüratör de diyebiliriz, bu da tam karşılamadı ama işte eski karbüratör sistemine göre biraz daha az yakıyor ama maliyeti az enjeksiyona göre. Zaten üreticinin derdi az yakmasından ziyade emisyon oranlarını düşürmek.[/QUOTE]
Evet, haklısın,tabiki limitleri geçmek istemiyorum bu yüzden zaten soruyorum tahmin ediyorum her motorsikletin kullanım kılavuzunda yazan miktardan herhalde bi %3-5 belki % 10 bir opsiyon vardır ona göre düşünüyorum,ama kullanım kılavuzunda 130 veya 150 yazanı değil daha fazla yazanı düşünüyorum,gönlüm açıkçası cbf 150 den yana ama yamaha bu yük olayıyla bir adım öne geçiyor gözümde şu an piyasadaki modeller veya yamahanın getirdiği model galiba yamaha 125 ESD olsa gerek yanlış bilmiyorsam,rahatıma düşkünüm tamam cbf ama arkadaş çevremi bi gözden geçir derseniz o zaman yamaha,aslında işin iyi tarafı yenge tam 90 değil 87 kg,acaba onu mu zayıflatsam naaapsam,hehe,110 kg dan düşmüş gelmiş halim bu,demekki naaapıyormuşuz,bir süre etliekmek ve/veya furun kebaba ara veriyormuşuuuuz