Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
YEDEK PARÇA SIKINTIN OLMAZ . istediğin parça paran olduk ca mevcut. şu güne kadar kronik sorunu oldugunu duymadım. çok rabet gören ve ilgi çeken bir motor. her zaman bir alıcısı var. servise ihtiyacın olmaz hayasung mu bu
tabi kullanıcılara karşı bir tutumum degil ama hayasung la kıyaslanmaz malzeme farkı kullandıkca ortaya çıkıyor. süspansiyonu dengesi firenleri çok iyi bir motor. herzamanda altın gibi satabilirsin. bu benim 2. ninjam
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Bende çok memnunum parça kalitesini gördükten sonra zaten aradaki fark kendini belli ediyor 3 yaşındaki bir hyosung makineye birde 3 yaşındaki kawasaki ninjaya bakın fark ortada.. Daha birşey demek gereksiz.

Yedek parça vs. ile ilgili olarakta benimde hiç ihtiyacım olmadığı için bende bilemiyorum kimsenin yedek parçaya ihtiyacı olmuyorsa bu motor iyidir heralde değil mi ? Bence öyle :)

Saygılar.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Bende çok memnunum parça kalitesini gördükten sonra zaten aradaki fark kendini belli ediyor 3 yaşındaki bir hyosung makineye birde 3 yaşındaki kawasaki ninjaya bakın fark ortada.. Daha birşey demek gereksiz.

Yedek parça vs. ile ilgili olarakta benimde hiç ihtiyacım olmadığı için bende bilemiyorum kimsenin yedek parçaya ihtiyacı olmuyorsa bu motor iyidir heralde değil mi ? Bence öyle :)

Saygılar.

sen gel bi bnm hyo'ya bak prdn ST Kanuni :)
Bu motorların bahtı kara fiyatı diger 250cc lere göre ucuz ve motorun "M"sinden anlamayan adam alıp biniyor.
Herif rodaj yağını fıltresını değiştirmeden biniyor genede o motor çalışıyo.
O redline çizgisi boşuna koymamışlar 10bin rpm'den sonra bu motorun yağlaması zayıf kalıyo demekki 10bin ustü pek dolaşmıycan :)

Birde Hyo'yu başlangıt motoru diye alıp binenler var onları hiç anlamıyorum ben bile cıbırdan sonra buna bindim duşuk hızlarda yada mahalle aralarında Racing gidon en ufak kaçırmada yerdesin kolun direk depoya çarpıyo.

Ama Japon kalitesi yok tabi :p
Bide hiç sökülmıycek hiç ayar yapılcak gibi yapılmış bir motor.Enjeksiyonlu bnm motor rolenti ayarını yapmak için grenaj fln ne varsa sokucen :)
Anca :D
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
sadece benzin deposundan gelen bir geyirme sesi vardır.

gecenlerde bir link vermistim bu depodan gelen ses icin valla ben kestim o sesi artik 5 dakkada bir osuruk sesi dinlemiyorum bir bakayim eski sayfalara birdaha veririm..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:56 ----------

benzin deposundan gelen osurma sesine %100 cozum ben yaptim oldu yapmak isteyen herkese de tavsiye ederim. aha da link hadi kolay gelsin.

http://www.kawiforums.com/ninja-250r...-pictures.html
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bende deldim oldu evet çok basit delikleri genişletiyoruz hava dışarı rahat çıkış yapıyor.
 
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
sapo, link açılmıyor bende maalesef. Ben de osuruktan ziyade miyavlama gibi bir ses çıkıyor.
 
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
Teşekkür ederim. Siteye yeni üye olmuş bulunmaktayım bu arada. Herkese selamlar, sevgiler :)
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
sapo, link açılmıyor bende maalesef. Ben de osuruktan ziyade miyavlama gibi bir ses çıkıyor.

evet o ses iste sanki motor icin icin agliyor niye gezmeye gitmiyoruz gibisinden.belki de motor ile kullanicisi arasinda duygusal bir bag kurmak icin bilinçli olarak yapmislardir bu sesi.. kusura bakma omac demekki linki kontrol edip oyle yazmak lazimmis.henuz bulamamissan eger birde buraya bak omac.

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/107901-gas-tank-noise-elimination-mod-pictures.html
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
evet o ses iste sanki motor icin icin agliyor niye gezmeye gitmiyoruz gibisinden.belki de motor ile kullanicisi arasinda duygusal bir bag kurmak icin bilinçli olarak yapmislardir bu sesi.. kusura bakma omac demekki linki kontrol edip oyle yazmak lazimmis.henuz bulamamissan eger birde buraya bak omac.

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/107901-gas-tank-noise-elimination-mod-pictures.html


Sapo, haklı olabilirsin, gerçekten o öyle ses çıkarınca deposunu filan okşuyorum, hakikaten duygusal bağ oldu aramızda :joker:
İleride 600'lüğe geçerken çok üzüleceğim ilk aşkımdan ayrılırken herhalde :salut:

Link de açıldı bu arada teşekkür ederim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:36 ----------

Bu arada sitede Ninja'cıların toplandığı etkinlikler oluyor mu? Bilgi verirseniz mutlu olurum :)
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Sapo, haklı olabilirsin, gerçekten o öyle ses çıkarınca deposunu filan okşuyorum, hakikaten duygusal bağ oldu aramızda :joker:
İleride 600'lüğe geçerken çok üzüleceğim ilk aşkımdan ayrılırken herhalde :salut:

Link de açıldı bu arada teşekkür ederim :)

sanırım ninja üretilirken içine duygusal bişiler koyuyorlar:silent: yeni bır motor almama ragmen nınjamı satmak içimden gelmiyo:salut:
 
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
schule, Ninja250'den sonra 600RR'a mı geçtin? Ben de ileride 600'lük olarak 600RR ve ZX-6R arasındayım. Aslında GSX-R da kafamı kurcalıyor. Daha çok erken ama sen yine de geçiş hakkında bilgilendirebilir misin beni?

Bir anda bu kadar güç artışı nasıl bir duygu çok merak ediyorum. :)
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
schule, Ninja250'den sonra 600RR'a mı geçtin? Ben de ileride 600'lük olarak 600RR ve ZX-6R arasındayım. Aslında GSX-R da kafamı kurcalıyor. Daha çok erken ama sen yine de geçiş hakkında bilgilendirebilir misin beni?

Bir anda bu kadar güç artışı nasıl bir duygu çok merak ediyorum. :)

aynen..250 den 600rr:queen: gsx yada r6 daha iyi olmasına ragmen benım gucum buna yettı..ama 600lerın ıcınde daha agresıf olmayan ,benım ıdare edebılcegım makına buydu sanırım..dün baska bır konudada yazmıstım..benım ıcın bıraz erken oldu ama dayanamadım işte...enaz bı 10bın km yapmalıydım aslında nınjayla...aslında öle cok hız yapan bırıde dıılım..hatta bana hep yavas gıttıgımı solerler ama benım ıstedıgım güç elımın altında olsun da ben kullanmayayım yada yerı geldıgınde kullanayım..şimdi arkadaslarım bana korkarım seneye 1000 alırsın dıyorlar:queen: dilim almam desede sanırım bu iş hep daha fazlasını istiyor..:wiinkk:
ilk cbr125 aldıgımda benım ıcın 600 hayal 1000 utopyaydı..hayalıme kavustum.utaopyam artık hayel benım ıcın....ve herkesın hayalıne kavusmasını tüm kalbımle diliyorum..:wiinkk:
 
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
aynen..250 den 600rr:queen: gsx yada r6 daha iyi olmasına ragmen benım gucum buna yettı..ama 600lerın ıcınde daha agresıf olmayan ,benım ıdare edebılcegım makına buydu sanırım..dün baska bır konudada yazmıstım..benım ıcın bıraz erken oldu ama dayanamadım işte...enaz bı 10bın km yapmalıydım aslında nınjayla...aslında öle cok hız yapan bırıde dıılım..hatta bana hep yavas gıttıgımı solerler ama benım ıstedıgım güç elımın altında olsun da ben kullanmayayım yada yerı geldıgınde kullanayım..şimdi arkadaslarım bana korkarım seneye 1000 alırsın dıyorlar:queen: dilim almam desede sanırım bu iş hep daha fazlasını istiyor..:wiinkk:
ilk cbr125 aldıgımda benım ıcın 600 hayal 1000 utopyaydı..hayalıme kavustum.utaopyam artık hayel benım ıcın....ve herkesın hayalıne kavusmasını tüm kalbımle diliyorum..:wiinkk:

Evet, 600RR için diğer 600cc'lik makinelerin yanında yavaş kalıyor deseler de gerek kullanım kolyalığıyla gerek virajıyla alakalı aldığım duyumlar ve tipi beni cezbediyor açıkçası :) Umarım kazasız belasız kullanırsınız :cat:

Bu arada farkı anlatabilir misin biraz? 2 silindirden 4 silindire, 250 cc'den 600 cc'ye, 33 beygirden 125(yanlış bilmiyorsam) beygire ne kadar büyük bir fark var? :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
aynen..250 den 600rr:queen: gsx yada r6 daha iyi olmasına ragmen benım gucum buna yettı..ama 600lerın ıcınde daha agresıf olmayan ,benım ıdare edebılcegım makına buydu sanırım..dün baska bır konudada yazmıstım..benım ıcın bıraz erken oldu ama dayanamadım işte...enaz bı 10bın km yapmalıydım aslında nınjayla...aslında öle cok hız yapan bırıde dıılım..hatta bana hep yavas gıttıgımı solerler ama benım ıstedıgım güç elımın altında olsun da ben kullanmayayım yada yerı geldıgınde kullanayım..şimdi arkadaslarım bana korkarım seneye 1000 alırsın dıyorlar:queen: dilim almam desede sanırım bu iş hep daha fazlasını istiyor..:wiinkk:
ilk cbr125 aldıgımda benım ıcın 600 hayal 1000 utopyaydı..hayalıme kavustum.utaopyam artık hayel benım ıcın....ve herkesın hayalıne kavusmasını tüm kalbımle diliyorum..:wiinkk:

zx-6r yerine 600rr almandaki etken ne oldu? fiyat farkı yüzünden mi böyle bir tercih yaptınız yoksa kişisel beğeni/tercih mi?

açıkçası ben 600cc'de de çift silindirden devam etmeyi düşünüyorum (er6-f olabilir) ama 4 silindir alacak olsaydım renk ve sıradışılık açısından yine yeşil ninja tercihim olurdu heralde, baksanıza şu güzelliğe :)

abikardes.jpg




bu arada aldığın 600rr gerçekten çok temiz, tekrar hayırlı olsun. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
overcloud, yanılıyorsam beni düzelt lütfen ama fotoğraftaki ZX-6r değil ZX-10R diye biliyorum far ve egzoz çıkışlarına bakılırsa...
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Suan size tam olarak farkı anlatamiycam.makina henüz eve gelmedi:( plaka devir işlemleri için arkadasım uğraşıyor. Aldığım gün kar-kıs olunca binip turlayamadim:( arada arkadasım ve endo motor olunca gönlüm rahat.tercih sebebime gelince.. Tabiki fiyatta etkili ama Honda nin görüntüsü -teknik bilgim olmadıgı için- etkili oldu. Kuyrukalti egzoz hoş zx dede vardı ama hondada daha bı güzel duruyordu. Yazın bı arkadasın r1 ni kullanmıştım.sadece gücü ondan mukayese edersek... Perfeckttt... İlk 5dk yarım debriyaj gittim, vitesi atamadım.. Kendi motorum gelip kullanınca size ayrıntıları yazicam...:)
 
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
14
Hasretle bekliyorum ben de 600'lüğe geçeceğim günü :queen:

Bilgiler için teşekkürler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst