Castrol Power1 En Güzel Motosiklet Yarışması Başladı!

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Daha çok çakma KTM gibi duruyor. Arkadaş taksici galiba arabayı boyatırken motoruda aradan çıkarıvermiş :p:p:p:p:p

arkadaş taksici değil de minibüs esnafından...çok pis esnaftır kendisi...ölçeği tartışılır kobi diyelim...:queen:

hacı ödülü alalım aha yazıyom buraya, fifti fifti.
ama daha onaylanmadı kaydım :)

:)


vayy gangam benim beaa..:p ula 10 dk sınırlıymış deminki mesacı silemedim neyse şimdi olcan 138 kardeşimiz siler bu geyikleri...:cherry:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
arkadaş taksici değil de minibüs esnafından...çok pis esnaftır kendisi...ölçeği tartışılır kobi diyelim...:queen:

Ankarada minibüs plakalarının kaç para olduğunu biliyormusun, ne kobisi adam resmen holding olmuş haberiniz yok. Neyse ben hürmette kusur etmeyip gönlünü alayım kardeşimin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ankarada minibüs plakalarının kaç para olduğunu biliyormusun, ne kobisi adam resmen holding olmuş haberiniz yok. Neyse ben hürmette kusur etmeyip gönlünü alayım kardeşimin.

Hoca hocayı Mekke de...Angaralı hemşehrisini dakka da bulurmuş...:p

aslında tanışıyormusun bilmiyorum ama Kuvvet Mira genc bir arkadaşımız elinden tutup onu sevsen korusan kollasan motosiklet camiasını tanıtsan hiç fena olmaz...teknik konularda bilgiye aç ve susamış bir deli oğlandır kendisi...

bu arada sizin yaş kaç Hacı Abi...:rendeer: bende biat edeyim sana...:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Hoca hocayı Mekke de...Angaralı hemşehrisini dakka da bulurmuş...:p

aslında tanışıyormusun bilmiyorum ama Kuvvet Mira genc bir arkadaşımız elinden tutup onu sevsen korusan kollasan motosiklet camiasını tanıtsan hiç fena olmaz...teknik konularda bilgiye aç ve susamış bir deli oğlandır kendisi...

bu arada sizin yaş kaç Hacı Abi...:rendeer: bende biat edeyim sana...:p

genciz güçlüyüz yahuşukluyuz diye çekirge muamelesi yapma bize aga ayıboluyo :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
genciz güçlüyüz yahuşukluyuz diye çekirge muamelesi yapma bize aga ayıboluyo :p

diri dimağındaki ilim irfan ışığını ben emdim biraz da başka abilerimiz nasiplensin dedik...kötü mü ettik ...:cherry: TIGERMBZ kayışının yanında biz kimiz ki yağuşukluluk hususunda...:p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Oy vermeye girince en başta Kütükcan'ın "bol aksesuarlı canavarı" çıkıyor. Sırf gün batımındaki alttan ve arkadan pozu için beş verdim bilesin. :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
yarışmaya katılan motorlara baktım hiçç kaydadeğer özel bi motor yok .acıkcası hayal kırıklıgına ugradım cok daha fazlasını tahmın edıyodum
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
kuvvetmira kardeşim aynı resimler ordada mevcut herhalde..
oyumuzu verdik hayırlısı olsun...
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Fatih abi, çaktım sana 5 puanı
Benim düldülü toplasaydım bende koyardım yarışmaya
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
kuvvetmira abi aşağıdakı lıstede senın adın neden daha buyuk ve renklı yazıyor xD

hanki listeymiş o beyaw?
fatih gül ismiyle yarışıyorum. kuvvetmira benim sahne adım :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:01 ----------

Fatih abi, çaktım sana 5 puanı
Benim düldülü toplasaydım bende koyardım yarışmaya

varol genc, artistik puanımız 653 olmuş :cat:
bi elli milyon sıkarlar belki :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
ömrümü verdim sana angaralı 5 puan ne ki , helal olsun sana tüm puanlar
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Kütük senin hatrın için bende bi foto yükledim. Olurda büyük ödül bana çıkarsa fazer'in bakımı benden:p(umarım zincir dişlinin degişme zamanı gelmemiştir:mrgreen:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst