- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Daha çok çakma KTM gibi duruyor. Arkadaş taksici galiba arabayı boyatırken motoruda aradan çıkarıvermiş![]()
arkadaş taksici değil de minibüs esnafından...çok pis esnaftır kendisi...ölçeği tartışılır kobi diyelim...:queen:
hacı ödülü alalım aha yazıyom buraya, fifti fifti.
ama daha onaylanmadı kaydım
![]()
vayy gangam benim beaa..