ışık farkı yüzünden çok farklı görünebiliyor motor, bnim motor içinde bir arkadaşımız (kim demişti şu an hatırlayamıyorum, dürüm buluşmasında laflıyorduk) deposu orijinal değil galiba diye sormuştu. yakından bakınca fark olmadığını görmüştük. (gece ışık almayan bir yerde duruyordu motor, uzaktan inceliyorduk oyle)
Kulaklarım çınladı arkamdan konuşuluyormuş öhö öhö :queen:
Hemencecik geldim valla bana hala sağ sol taraf arasında fark var gibi geliyor benim motorda da ön cam sanki eğri gibi geliyor. Nedir benim bu eğrilik yamukluk arama sebebim bilemiyiorum