Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
ışık farkı yüzünden çok farklı görünebiliyor motor, bnim motor içinde bir arkadaşımız (kim demişti şu an hatırlayamıyorum, dürüm buluşmasında laflıyorduk) deposu orijinal değil galiba diye sormuştu. yakından bakınca fark olmadığını görmüştük. (gece ışık almayan bir yerde duruyordu motor, uzaktan inceliyorduk oyle)

Kulaklarım çınladı arkamdan konuşuluyormuş öhö öhö :queen:

Hemencecik geldim valla bana hala sağ sol taraf arasında fark var gibi geliyor benim motorda da ön cam sanki eğri gibi geliyor. Nedir benim bu eğrilik yamukluk arama sebebim bilemiyiorum :pr:
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
arkadaslar bu ninjalarda benzin deposundan bes dakikalik periyotlar halinde gelen gicik bir ses var iyice uyuz olmustum nette ararken bir sitede fotografli bir cozum buldum orda okudugum ve gordugumun aynisini yaptim ses kesildi artik motor osurmayi birakti belki ilginizi ceker diye dusundum linki de asagi veriyom.4 mm lik matkap ucu ile sekli bile bozulmadan olay bitiyor.

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/107901-gas-tank-noise-elimination-mod-pictures.html
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Beyazı geldi türkiyeye hayırlı olsuun :mrgreen: haftaya burda olur heralde aldım haberlerini :mrgreen: Hadi birileri alıp jantlarını altın rengine boyasında güzel motor görsün herkez
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
motorun her rengi güzel bence
beyaz siyah farketmez
kaliteli ve sağlam bir motor
az kaldı mayıs ayında bol bol gezecem
tabi kimse almazsa :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
arkadaşlar selam.

9 şubat'ta bitecek olan kaskom için yeni teklif aldım. 760tl.

kasko yaptırmak isteyenler varsa yeni poliçe elime geçince bir örneğini yollayabilirim.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
arkadaşlar selam.

9 şubat'ta bitecek olan kaskom için yeni teklif aldım. 760tl.

kasko yaptırmak isteyenler varsa yeni poliçe elime geçince bir örneğini yollayabilirim.

bulut cok ya o kardesım.
Ben anadolu sigortadan sordum GT için 7.500TL değer üzerinden 560-570lira gibi bişey demişti.10 taksitde yapıyorlar.
ben mayıs-hazıran gibi yaptırcam.
bugn öğle yemegıne bı ındım aşagıda sıyah bi ninja :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
sen nerden aldın teklifi?

araç bedeli olarak ben 8bin tl gösterdim.

teklif aldığın yerin iletişim bilgilerini verirsen çok makbule geçer :)

bu arada iki ayrı firmadan daha teklif aldım (şimdi isim yazmayayım kötülemek gibi olmasın)

biri 1800tl diğeride 3800tl fiyat çekti

yahu o paraya gider bi motor daha alırım :queen:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
sen nerden aldın teklifi?

araç bedeli olarak ben 8bin tl gösterdim.

teklif aldığın yerin iletişim bilgilerini verirsen çok makbule geçer :)

bu arada iki ayrı firmadan daha teklif aldım (şimdi isim yazmayayım kötülemek gibi olmasın)

biri 1800tl diğeride 3800tl fiyat çekti

yahu o paraya gider bi motor daha alırım :queen:

pm atıyorum bilgileri ordan fiyatda bi fiyat al bakalım .
ben 6.500 TLden hesaplattım 5lira oynadı dedım kalsın 7500 :)
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
selam arkadaşlar pazar günü saat 15:00 de bakırköy incirli ömür plaza önünde toplanıyoruz...istikamet florya menekşe balık ekmek...maksat muhabbet olsun...herkesi bekleriz saygılar...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
ooff off bayan şoförler ne zaman öğrenecek sinyal vermeyi yada sağına soluna bakmayı.. kapıdan içeri uçarak girip yanına oturuyordum neredeyse..

en azından bu sefer özür dileyen biri çıktı karşıma :)


öğleden sonra kötü bir gün oldu zaten.. motosiklet botu aldım sonra aküye baktırmak için ustama gittim.. akü mefta dedi voltmetre 6.5volt ölçüyor iyi marş basıyormuş gene..

botun üzerine birde 225kaat akü için kaçtı bi tarafıma.. fuardan lastik alma planların suya düştü böylece..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
ooff off bayan şoförler ne zaman öğrenecek sinyal vermeyi yada sağına soluna bakmayı.. kapıdan içeri uçarak girip yanına oturuyordum neredeyse..

en azından bu sefer özür dileyen biri çıktı karşıma :)


öğleden sonra kötü bir gün oldu zaten.. motosiklet botu aldım sonra aküye baktırmak için ustama gittim.. akü mefta dedi voltmetre 6.5volt ölçüyor iyi marş basıyormuş gene..

botun üzerine birde 225kaat akü için kaçtı bi tarafıma.. fuardan lastik alma planların suya düştü böylece..

o nasıl bi aküymüş 225 TL uzaya mekiği çalıştırmıycak bu sıradan bir motor :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
Selam canlar dostlar 20 tl benzinle ortalama 100 120 km hızla gidince kaç litre benzn yakıyorsunuz??
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
ben agresif kullanıyorum motoru. sakin kullanımlarda 100km/4lt'nin altına düştüğüde olmuştu ama o kadar sakinlik sıkıcı oluyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst