Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün Akşam Eğer Haberleri İzlediyseniz İçinizi Bir Heyecan Sarmıştır Kesinlikle..Valla Ben Bu Haberi Duyuncu Heyecanlandım Şahsen Litresi 50 Kuruşu benzin vallahi dörtgözle bekliyorum.. benim motorun depo o zmn 7.5 TL ye falan dolar kesinlikle xD ayrıntılar linkte...
http://www.bilgicagi.com/Yazilar/4558-yapay_petrol_uretildi.aspx
http://haber.mynet.com/detay/dunya/ingiliz-bilim-adamlarindan-muthis-bulus/553604
http://www.bilgicagi.com/Yazilar/4558-yapay_petrol_uretildi.aspx
http://haber.mynet.com/detay/dunya/ingiliz-bilim-adamlarindan-muthis-bulus/553604