ninja 250 190 km hız denemeleri.

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
paylaşım için teşekkürler.ninja harbi bir numarada bu videoyu bi elinde cameraylamı çekmiş onu anlıyamadım sabit bi görüntü değil bu adamlar canınamı susamış
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
250 lik motorun 190 la gitmesi pek normal değil, km saatinde büyük ihtimalle hata var. Red line 'a bile girmemiş.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
344
Ben 140 la giderken kafamı sağa sola çevirmeye korkuyorum. Adam 190 la film çekmiş.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
250 lik motorun 190 la gitmesi pek normal değil, km saatinde büyük ihtimalle hata var. Red line 'a bile girmemiş.

malesef size katılmıyorum. kırmızı noktaya devir saati girdiği zaman 12500 devirde ancak kırmızı bölgeye dokundugunda 175 km hıza çıkmış olursunuz. ve motor devir kesiciye 14000 devirde giriyor. bu video da ise 13500 devire çıktıgı görülmektedir.




http://img823.imageshack.us/i/o8cv7m.jpg/


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Sevgili Arkadaşlar,

Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.

Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.

Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
250 lik motorun 190 la gitmesi pek normal değil, km saatinde büyük ihtimalle hata var. Red line 'a bile girmemiş.

dikkatli izlersen 190km'de iken redline içinde olduğu görünüyor :cat:

ben deneme amaçlı 160km hıza bir kere çıkmıştım. sahilyolunu sabiha gökçene bağlayan yolda (hafif rampa yukarı). 160'tan sonra tırsıp yavaşladım :)

160'a kadar çok rahat hızlanmıştı sonra gaz kestim ama videoda 190'a çıkmak için motor baya bir yardırıyor. aslında yüksek hız için bu kadar zorlamaya gerek yok. zaten ara hızlanmaları gayet yeterli.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
Sevgili Arkadaşlar,

Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.

Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.

Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.

helal der cilginca alkislarim
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
Sevgili Arkadaşlar,

Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.

Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.

Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.


Doğru söze ne denir . Çok güzel bir açıklama :cat: Teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
burda bir çok sorulara cevap olsun diye bunu paylaştık. iyi sürücü kötü tartışması degil
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
abi bunlar en son kaç vurur ?
iniş aşagı yolunu buldumu 190 vurur.
vay anlayışına
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Arkadaşlar,

Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.

Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.

Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.

:cat: Tebrikler.Güzel yaklaşım. :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
ben de 125 lik ramzey scooterimle 140 ibreyi gördüm..nasılmı????çook basit anlatayım..önce gece karanlığındabir benzinliğe uğrayın.kameranızı açın .motoru orta sehpaya alın...arkaya bi arkadaş otursun..araba yıkama hortumunu açın tekere teğet olarak sıkın...gözlerinize inanamayacaksınız 5 sn de hızınız 120 --140 hatta abartın ibre kırılsın..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Sevgili Arkadaşlar,

Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.

Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.

Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.



işte bu yüzden 20 küsür yıldır maymunluk yapmadım,yapmıyorum..yapmamda...:p:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu maymunlar yeri geldiğinde frene basmasını bile biliyorlar, nasıl eğitiliyorsa. :)
 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
171
ben de 125 lik ramzey scooterimle 140 ibreyi gördüm..nasılmı????çook basit anlatayım..önce gece karanlığındabir benzinliğe uğrayın.kameranızı açın .motoru orta sehpaya alın...arkaya bi arkadaş otursun..araba yıkama hortumunu açın tekere teğet olarak sıkın...gözlerinize inanamayacaksınız 5 sn de hızınız 120 --140 hatta abartın ibre kırılsın..

:cherry::cherry::cherry::queen:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Sevgili Arkadaşlar,

Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.

Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.

Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.

Sevgili oocan maymundan farkimiz, maymunu egitince anliyor ve uyguluyor. Biz halen kafamizin dikine gitmeyi seviyoruz.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
abi bunlar en son kaç vurur ?
iniş aşagı yolunu buldumu 190 vurur.
vay anlayışına

Bu video sadece o motorun ibresinin 190 'ı gösterdiğini ispatlar, o motorun gerçekten 190 la gittiğini göstermez . Sonuçta 250 cc lik motor fazla birşey beklememek lazım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst