- Konu Yazar
- #1
250 lik motorun 190 la gitmesi pek normal değil, km saatinde büyük ihtimalle hata var. Red line 'a bile girmemiş.

250 lik motorun 190 la gitmesi pek normal değil, km saatinde büyük ihtimalle hata var. Red line 'a bile girmemiş.
Sevgili Arkadaşlar,
Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.
Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.
Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.
Sevgili Arkadaşlar,
Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.
Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.
Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.
burda bir çok sorulara cevap olsun diye bunu paylaştık. iyi sürücü kötü tartışması degil
Sevgili Arkadaşlar,
Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.
Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.
Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.
Sevgili Arkadaşlar,
Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.
Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.
Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.
ben de 125 lik ramzey scooterimle 140 ibreyi gördüm..nasılmı????çook basit anlatayım..önce gece karanlığındabir benzinliğe uğrayın.kameranızı açın .motoru orta sehpaya alın...arkaya bi arkadaş otursun..araba yıkama hortumunu açın tekere teğet olarak sıkın...gözlerinize inanamayacaksınız 5 sn de hızınız 120 --140 hatta abartın ibre kırılsın..
Sevgili Arkadaşlar,
Yanlış bir konuda tartışıyorsunuz. Youtube 400 le giden SS ler 0-300 e 5 sn de çıkan delilerle dolu.
Bunların pekçoğu "fake" yani sahte olmakla birlikte ,doğru olanlarınında özendirilmemesi adına tartışılacağı yer burası olmamalı.
Hız yapmanın çok iyi motorculuk olduğunu iddia eden varsa küçük bir hatırlatma yapayım.
Üzerine gaz kolunu cevirmeyi bilen bir maymunu oturttuğunuz ve sıkıca seleye bağladığınız Hayabusayı tuz çölünde vitese takıp bırakın . Bir süre sonra o maymunun 300 küsürlü süratlere düşmeden çıkabildiğini göreceksiniz. bu bir iddia değil bilimsel bir gerçektir.
Maymundan farkınız olmasını istiyorsanız her koşulda güvenli ve akıcı sürmeyi isteyin . Mutlaka başaracaksınız.
abi bunlar en son kaç vurur ?
iniş aşagı yolunu buldumu 190 vurur.
vay anlayışına