kanuni deer 152 almak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.....

Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
7
kanuni deer çok hoşuma gidiyor ve ilk motorum olucak dogru secim yapmak istiyorum okadar düşkün degilim motora ama işe gidip gelirken kullanıcam extra olarak hafta sonları biraz gezmek kanuni deer için ne dersiniz yorumlarınızı bekliyorum tesekür ederim...:)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla şöyle diyeyim benim çok yakın arkadaşımda var 2005 model o zamnları çok pahalıydı şuanda aynı fiyatta kaldığı için fiyatı uygunlaştı.sağlamlık konusunda gerçekten sağlam bir alet 2005 model yani sen anla motorda dökülme yok arıza yok ancak hızı tatmin edici değil ve gidonu çevirmek çok zor .bunun dışında sportif bi scooter
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
geldim bileee abeeyy:mrgreen:
Kardeş bende var bitane 2005 model. Çin parasına alabileceğin en güzel maxi scooter.
Su soğutmalıdır kendisi. Titresim oranı ''0''
Fan müşürleri devamlı bozulduğu için manuel yapmak zorunda kalabilirsin.
Yedek parçası oldukça pahalı. Havalı amortisörleri mevcut. Grenajları çok pahalı. Kaza yaparsan öyle kalır motor. Benim gibi yağı eksik sakın binme! :mrgreen:
Neyini öğrenmek istiyosan sorabilirsin hocam
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
üç mesajda muradına eren topic

Bede yalanda yok hıyanda yok :)
Hatırlıyo musun abi bu lafı televizyondan.
Fıkralarla türkiye diye bi program vardı. hala var mı bilmiyorum :)
Tek dişi kalmış bi canavaro öyle diyodu

Deer 152 yi almak için iyi düşünmek lazım. Benim gibi düşünmeden alırsan. Yedek parça fiyatlarını görünce :queen::queen: olursun :)
 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
7
ya hızı pek fazla önemli deil benm için yani motoru saglıklı kullanıp iyi bakarsam benm için uzun ömürlü olurmu ayrıca parçalar için para önemli deil önemli olan uzun ömrlü olması saglamlıgı ve görünüşü manuel yapma fikrimde yok :silent:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
bence sağlam. bi sıkıntısı yok. üzmez seni. fiyatı ne kadar alacağının

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:05 ----------

Ama alacağının motoru sağlıklı mı ? :)
sana yedek ğarçalar için azıcık bi bilgi vereyim.
arka jant 330 milyon.
digital gösterge 514 milyon. arka stop lambası 160 milyon. ön far sağ 230 milyon. ( solda aynı fiyat) gösterge grenajı altlı üstlü 100 milyon
 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
7
dedim ya parca için para sorun deil ayrıca 0 alıcam 3600 4000 arası sanırım fiyatları
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
sıfır mı? o motosikletin sıfırı 2010-2011 modeli yok ki? 2006 -2007 model. bayiden kalan modeller vardır.
Hayırlı olsun diyeyim şimdiden ne diyim. kırmızısını alırsan sana bi kaç tüyo verebilirim. Apaçilik yapmadan modifiye için.
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
26
sıfır mı? o motosikletin sıfırı 2010-2011 modeli yok ki? 2006 -2007 model. bayiden kalan modeller vardır.
Hayırlı olsun diyeyim şimdiden ne diyim. kırmızısını alırsan sana bi kaç tüyo verebilirim. Apaçilik yapmadan modifiye için.

2007 model mi deer lerinin üretimi 2006 ya kadardır hangi bayisine gidersensen gıt sana 2006 modelını gosterecektır:cat:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
2007 model mi deer lerinin üretimi 2006 ya kadardır hangi bayisine gidersensen gıt sana 2006 modelını gosterecektır:cat:

Hocam bende tam emin olmadığım için 2006*2007 dedim zaten.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:48 ----------

deer in maxi scooter olduğunuda sizden duydum

Evet hocam maxi scooter. Siteden ayrılan sinan Aksu abimin bi lafı vardı. Bu motosiklet ilk çıktığında kavimler arası çatışma çıkacak diye.
racing bozması bişey diye :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Denizhan sana tavsiyem bu motorun sıfırını almaman. en Son 2006 model varmıs befu arkadaşımızın dediği gibi. 5 yıldır yatan bi motorun neresine sıfır diyebiliriz diye düşünüyorum şimdi.
Lastikleri adam yeni mi takmış yoksa 5 yıl önceki lastik? motoru da mı yeni ? İş görüntü de değil. grenaj temiz tamam bu sağlam değil yani :cherry:
daha ucuza ikinci elini alsan 2 tane alırsın hatta 3 tane alırsın sıfır parasına.Zorlasan 4ü bile bulur yani o derece

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

deer ın biraz yakıt açısından tuzlu oldugunu soyleyebilirim

Yok hocam 150 cc ne kadar yakabilirki. Tabi son gaz uzun yol yapılmazsa
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
Denizhan sana tavsiyem bu motorun sıfırını almaman. en Son 2006 model varmıs befu arkadaşımızın dediği gibi. 5 yıldır yatan bi motorun neresine sıfır diyebiliriz diye düşünüyorum şimdi.
Lastikleri adam yeni mi takmış yoksa 5 yıl önceki lastik? motoru da mı yeni ? İş görüntü de değil. grenaj temiz tamam bu sağlam değil yani :cherry:
daha ucuza ikinci elini alsan 2 tane alırsın hatta 3 tane alırsın sıfır parasına.Zorlasan 4ü bile bulur yani o derece

ben senın aksıne sıfır almasını tavsiye ederim en azından 2006 moodledır ama unutmakı 2 sene garantılıdır zaten bu motorlarda da çıkan sorun 2 seneye kadar garanti kapsamı bıttıgındede paşalar gıbı bınersin:queen::cat:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
ben senın aksıne sıfır almasını tavsiye ederim en azından 2006 moodledır ama unutmakı 2 sene garantılıdır zaten bu motorlarda da çıkan sorun 2 seneye kadar garanti kapsamı bıttıgındede paşalar gıbı bınersin:queen::cat:

Kanuni ve garanti mi?
Kanuni hangi parçasına adam akıllı garanti veriyor.
Bayiler garantiyi dinliyor mu? yapıyo işi alıyor parayı. Eee garanti.
-Bu garantiye girmiyo
-Kullanıcı hatası :wiinkk: diyo çıkıyor işin içinden.
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
Kanuni ve garanti mi?
Kanuni hangi parçasına adam akıllı garanti veriyor.
Bayiler garantiyi dinliyor mu? yapıyo işi alıyor parayı. Eee garanti.
-Bu garantiye girmiyo
-Kullanıcı hatası :wiinkk: diyo çıkıyor işin içinden.

alanyada oyle sanırsam ıstanbuldakı servislere gotur adamlar :cat: başka bişi demıo wer sok eskısını tak yenısını senınd dedğin olay ( kullanıcı hatsı)kaporta olaıt ile ilgile allah korusun girersin biyere o zaman sana kullanıcı hatası der ole kullanıcı hatası dıyecekler başka şeye adamın aklını alırlar parçayı değiştirmeye mecburlar
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
anladığım kadarıyla 3.500-4.000 tl bütçe ayırıyorsunuz, şartları biraz daha zorlayıp temiz bir honda dylan alabilirsiniz, aslında şuanki bütçenize görede bulunabilir ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst