sen de uyanık geçinenlerdensin ha?
nedir bu ya facebook mu burası , varmı uyanık diye konu açılırmı , saçmalık:farao:
cevap vermeme hakkını kullanabilirsin silah doğrultmadım değilmi cevap yazacaksın diye mesaj sayın artsın diye yazdıysan başka konulara göz gezdirmeni tavsiye ederim :cat: