Castrol Power1 En Güzel Motosiklet Yarışması Başladı!

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motosikletinizin güzelliğine güveniyor musunuz ? Eğer cevabınız EVET ise sizi Castrol Power1‘in sponsorluğunda düzenlenen “En Güzel Motosiklet” yarışmasına davet ediyoruz. Yarışmaya her marka-model motosiklet katılabiliyor. Öncelikle aranan şart motosikletinizin standart tasarıma sahip olmaması, size özgü ve kişiselleştirdiğiniz motosikletiniz ile katılmanız gerekiyor.

Yarışma sonunda kazanan ilk 3 motor Şubat ayında gerçekleştirilecek MotoPlus fuarında sergilenecekler.

Bunun yanında ödüller de var elbette. Her kategorinin 1., 2. ve 3.’süne ödüller verilecektir.

Yarışmaya herhangi bir marka ve model motosiklet ile katılabilirsiniz. Tek önemli kriter motosikletin standard dışında görsel anlamda modifiye edilmesidir. Motosikletin fabrika çıkışı görünümünü güzelleştirmek için üzerine aksesuar taktıysanız, standart dışı renk ve grafik uyguladıysanız ve motosikletinizin en güzeli olduğunu düşünüyorsanız ne duruyorsunuz! Hemen bu web-sitesinin "yarışmaya katıl" bölümüne gir ve formu doldurarak motosikletinin resimlerini upload et. Formdaki yorumlar bölümüne motosikletinin üzerinde yaptıklarını kısaca anlat.
Hem site üzerinden toplanan hem de özel bir jüri ekibinin değerlendirmesi sonucu oluşan puanlar neticesinde finale kalanlar canlı değerlendirme için çağırılacaklar. Bu değerlendirmeden sonra da kazananlar 24 Şubat’ta açıklanacak ve 27 Şubat’ta Motoplus fuarında sergilenecek.

Yarışma organizasyonun seçeceği motosikletler Motoplus motosiklet fuarında ve karar verilecek diğer organizasyonlarda sergilenecek.

Kategoriler
Eğer motosikletinin hangi kategoriye girdiğinden emin değilsen önemli değil, biz yolladığın resimlerden doğru kategoriye yerleştiririz.

Her kategorinin 1.lik, 2.lik ve 3.lük ödülleri aşağıdaki gibidir:

1.lik ödülü: 1.000 TL ve Castrol motosiklet ürünleri seti
2.lik ödülü: Pirelli Lastik takımı
3.lük ödülü: Spormoto'dan hediye çeki


En Güzel Motosiklet Yarışması Başladı!


SPONSORLAR
altlogo.jpg
 

Ekli dosyalar

  • enguzelmotosiklet.jpg
    enguzelmotosiklet.jpg
    19.7 KB · Görüntüleme: 20,101
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen sene ucube bir işçiliği sağlam motor kazanmıştı,gerçi oyumu da sırf işçiliğine vermiştim,fuarda yakından gördüğümde bu berbat motora mı oy verdim dedim.:p
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Aynaları sökmek modifiyeden sayılıyormu :p :p :p

Şaka bir yana geçen sene fuarda çok güzel modifiyeli parçalar vardı . Bakalım bu sene yenileri eklenecekmi.
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Ödüllerde teşvik edicilik yok :D
Modifiyeli motor resimlerini nerede nezaman görebiliriz ???
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

hassssssssssssssssssssssssssssssedimdennn çatlarım agaaa....:queen::p

sen o çim biçme makinasıyla ilişkiye girmiş gayri meşru gulyabani kılıklı motörünle mi giriyon yarışmaya...yuh artık...

Yamahacılar birleşinn...:p guvvetmiranın katli vaciptir...:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

3.lük ödülü: Spormoto'dan hediye çeki

]

hediye çekinin değeri nedir acaba...kazanılınca 50 liralık yalandan çek verilmesin...:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hassssssssssssssssssssssssssssssedimdennn çatlarım agaaa....:queen::p

sen o çim biçme makinasıyla ilişkiye girmiş gayri meşru gulyabani kılıklı motörünle mi giriyon yarışmaya...yuh artık...

Yamahacılar birleşinn...:p guvvetmiranın katli vaciptir...:cherry:


adamlar sanattan anlıyosa mükafaat benimdir.
1000 gaymeyi ezerken sanada sıkarız ufak bişey hacı, gel koltuk çık, elinden tut şu garibin :)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
sen o çim biçme makinasıyla ilişkiye girmiş gayri meşru gulyabani kılıklı motörünle mi giriyon yarışmaya...yuh artık...

Yooookk artık nasıl bir hayalgücü nasıl bir tasvirdir yahu bu. Cinayet işlense birinci dereceden hafifletici unsur sayılır. :p:p:p:p:p
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
adamlar sanattan anlıyosa mükafaat benimdir.
1000 gaymeyi ezerken sanada sıkarız ufak bişey hacı, gel koltuk çık, elinden tut şu garibin :)

Buralarda harcanıyorsun , senin uluslararası takılman tüm dünyaya sesini duyurman gerek , şimdi senin motüre ucube derler filan polemik çıkar. tez git buralardan
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Buralarda harcanıyorsun , senin uluslararası takılman tüm dünyaya sesini duyurman gerek , şimdi senin motüre ucube derler filan polemik çıkar. tez git buralardan

reis ucube desin, yakarım bu motoru. ta öyle politize olmuşum gardaş :p

ulen ikinci olmayakda, 3.lüğe fitim. pirelli sevmem pek :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
adamlar sanattan anlıyosa mükafaat benimdir.
1000 gaymeyi ezerken sanada sıkarız ufak bişey hacı, gel koltuk çık, elinden tut şu garibin :)

Motorun Ucube...al motorunu da git burdan...:queen:


Yooookk artık nasıl bir hayalgücü nasıl bir tasvirdir yahu bu. Cinayet işlense birinci dereceden hafifletici unsur sayılır. :p:p:p:p:p

abicim şuna bir bak allasen...R 1200 GS hayaliyle yanıp tutuşan ezik Yamaha...buralarda var böyle motörler ameliyat olup (silindir piston değişimi) pembe nüfus cüzdanı alıp (ruhsat değişimi ) hayallerine bir adım daha yaklaşmış olduklarını sanıyorlar...:p







---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

dipnot...motörcü arkedeş ilen bir husumetim cinsel münasebetim yoktur...:queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
argadaş niye resmimizi koyup bizi deşifre ediyon!
sanatçının kıymeti bilinmiyo bu memlekette, norveçte olsam kraldım ula var ya!
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088


yiğidim bakma sen muhalefete çekemiyorlar ondan çamur atıyorlar, güneş balçıkla sıvanmaz sen gir , gerisi gelir...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
argadaş niye resmimizi koyup bizi deşifre ediyon!
sanatçının kıymeti bilinmiyo bu memlekette, norveçte olsam kraldım ula var ya!

abi yannış mı yapıyoz napıyoz yav...

şimdi ben kötü polis olmıcakmıydım...öyle konuştuk...sen Fatıma Gül olcaktın...hani mağdur olacaktın...doğru gidiyo dimi bizi lobi şeysi...:p

gelsin oylar dimi aga...abi 500 lirayı bana PiTiTi ile yollarsın...bak 12 lira masrafı var haberin olsun...:queen:

aga pmler admin tarafından okunuyor aman diyim okuduğun an sil ganga..queen::cherry::p:cherry:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
girdim abi, modifiye konusunda kariyer yapacam.
çatlasın bu japon mühendislerden izin almadan sitikır bile yapıştıramayan orjinalciler.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Daha çok çakma KTM gibi duruyor. Arkadaş taksici galiba arabayı boyatırken motoruda aradan çıkarıvermiş :p:p:p:p:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
abi yannış mı yapıyoz napıyoz yav...

şimdi ben kötü polis olmıcakmıydım...öyle konuştuk...sen Fatıma Gül olcaktın...hani mağdur olacaktın...doğru gidiyo dimi bizi lobi şeysi...:p

gelsin oylar dimi aga...abi 500 lirayı bana PiTiTi ile yollarsın...bak 12 lira masrafı var haberin olsun...:queen:

aga pmler admin tarafından okunuyor aman diyim okuduğun an sil ganga..queen::cherry::p:cherry:

hacı ödülü alalım aha yazıyom buraya, fifti fifti.
ama daha onaylanmadı kaydım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

Daha çok çakma KTM gibi duruyor. Arkadaş taksici galiba arabayı boyatırken motoruda aradan çıkarıvermiş :p:p:p:p:p


teessüf ederim kıymetli hemşehrim.
bmw'ci serkan'dan selam getirmişem, atarsın artık bi rey bize :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst