306 gti ( motosiklet ile takaslıktır)

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar aracım ilanda yazdığı gibidir.
600-1600 cc SS , naked , enduro , cruiser motosiklet ile takas yapmak istiyorum. Ayrıca motorsuz da kalmamanız için birde scooter verebilirim (aprilia sr 50 yada kymco people s200 anlaşmaya bağlıdır)
(Neden diye soracaklar olucaktır. Araç 2. aracımdır bu nedenle fazla kullanamıyorum diğeri daha hoş : )

Araba bu.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...06-306-gti-en-orjinal-hali-ile-29857182/detay

Motorlar bunlar:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...eople-s-200-sadece-takasliktir-31711281/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
Hayırlısı olsun. Araçla motor takası yapmak için mükemmel bir zamanlama bence :) Gönlüne göre olsun inş.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
eyüp bey tam zamanında takas yapıyorsunuz hiç teklif veren oldumu ?
Teklif veren çok oluyor yalnız üzerine para verebileceğim ve yüksek model ayrıcada piyasa markası tercihlerime uyan doğru bir makine olmasını bekliyorum.

Ducati teklifi var mesela.
Yada 2004 hayabusha
Veya 2001 r1

Takas için doğru zamanlama. Yalnız benim ilanım uzun zamandır var ve son zamanlar havalar soğudukça daha fazla teklif geliyor.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
2004 hayabusa iyi bir teklif bence neden eri çevirdiniz ve siz nasıl bir şey arıyosunuz ? ( özellik yıl km vs.)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ceplerinde boş kalacağından mütevellit kasıklara doğru bi soğuk algınlığı olabilir ama, insan zamanla herşeye alışır :p
Eee her güzelin bir kaprisi olmalı :rendeer: yalnız verdiği duygu hiçbirşeye değişilmez :cat: 2. viteste 8000 deviri görmesi o anda kadranın 120- 130 arasında olması çıakrdığı homurtu arkada kalan apaçi 106 lar 306 lar (gariplerim araba sade olduğu için durumu geç kavrıyorlar )

Hayabusa çok iyide çok fazla benim için. 15 yıllık tecrübem bile o motordan tırsıtıyor :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaş bu aracın fiyatını neye göre belirliyosunuz anlayabilmiş değilim:?
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
otopsici takas fiyatı diye bir piyasa var benim anladığım değerinden epey fazla yazıp takas da pazarlık yapmak amacıyla sanıyorum..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar mantık yürütmekle yorulmayın hiç. Fiyatı tamamen keyfime göre belirledim .
Sahibinden de bu aracın fiyatı 10 bin -30 bin arasında oynuyor. Bende 10 olandan iyi 30 olandan kötü olsa olsa arasında olur oda 17.5 birazda insaflı davrandıp 16.4 yaptım hoop çıktımı size aracın fiyatı.
Satılırsa ekime satılmazsa kasıma şeklinde niyet ederek ilanı verdim.

Tekrar belirtelim "Aheste Satılıktır" ve " Aheste Takaslıktır"

Bu konularda yorum yapmazsanızda sevinirim.

Lütfen alınmayın. Kimsenin malına fiyat ve değer biçmek huyum değildir. Biçenlere ve tepki verenlere de antipatik yaklaşıyorum.

Kalın sağlıcakla...
Tüm araçlarım da olduğu gibi buda olabilicek en orjinal şekilde durmaktadır. Varsa bir 2. onu alırlar. Daha ucuzuda varsa onuda alabilirler. alıcak adam karar verir.

Takas fiyatı olayınada karşı biriyimdir.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Arkadaşlar mantık yürütmekle yorulmayın hiç. Fiyatı tamamen keyfime göre belirledim .
Sahibinden de bu aracın fiyatı 10 bin -30 bin arasında oynuyor. Bende 10 olandan iyi 30 olandan kötü olsa olsa arasında olur oda 17.5 birazda insaflı davrandıp 16.4 yaptım hoop çıktımı size aracın fiyatı.
Satılırsa ekime satılmazsa kasıma şeklinde niyet ederek ilanı verdim.

Tekrar belirtelim "Aheste Satılıktır" ve " Aheste Takaslıktır"

Bu konularda yorum yapmazsanızda sevinirim.

Lütfen alınmayın. Kimsenin malına fiyat ve değer biçmek huyum değildir. Biçenlere ve tepki verenlere de antipatik yaklaşıyorum.

Kalın sağlıcakla...
Tüm araçlarım da olduğu gibi buda olabilicek en orjinal şekilde durmaktadır. Varsa bir 2. onu alırlar. Daha ucuzuda varsa onuda alabilirler. alıcak adam karar verir.

Takas fiyatı olayınada karşı biriyimdir.
dövseydin:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst