Kawasaki Problemi Çözdü!

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Kawasaki geçtiğimiz ay toplatılan 2011 model ZX-10R modelinin satışına yeniden başladı.

Japonya'daki fabrikadan basına yapılan açıklamada problemin; yüksek devirlerde emme supaplarındaki yayların tam olarak işlevini görmeyerek, tam kapanmama nedeniyle yanma odasında verimsizliğe neden olduklarını ve Kawasaki'nin vaat ettiği yüksek gücün oluşmasına engel teşkil etmesi olarak belirtildi.

Zayıf motor performansına neden olan yay ile birlikte yay gergisi ve egsantrik milinin değiştirildiğini belirten yetkililer sorunun tamamen giderildiğini ve 2011 ZX-10R'ın 197 beygir gücünde satışa çıktığını belirtiyor.

2011 ZX-10R'ın Türkiye satış fiyatı 19.000€ olarak belirlenmişti.
 

Ekli dosyalar

  • kawa-zx10.jpg
    kawa-zx10.jpg
    18.6 KB · Görüntüleme: 8,763
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aşırı güçlü olunca yay zayıflığı olmuş, olsun bakalım.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
kawasaki önce Türkiye'deki satış sonrası servis problemini çözsün
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Japonlar aceleci oldu artık sanırım alalacele sürüyorlar piyasaya kimi yağ yakıyor kimi bilmem ne yapıyor.Arkadaşlar çinli motorları beklerken yorum yaparken kronik sorunları çıksın gelsin bakalım falan derlerken aynı şeyler japonlar için de geçerli oluyor sanırım artık..!
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
+1 :cat:

yıllardır nedense türkiyede bu 3 japon markası (yamaha,suzuki,kawasaki) keşmekeşi yaşanır 2011 oldu hala öyle

yamaha'da bi sorun göremedim ben bugüne kadar. büyük cc.deki makinelerin yedek parça stok durumu varmış, beni ilgilendirmez :mrgreen::queen:
ama isterim ki kawasaki ve suzuki firmaları türkiye pazarını terkedip gidecekmiş gibi durmasınlar, yatırım yapsınlar.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
z1000sx de problem yoktur inşallah. 5 sene sonra almayı düşünüyorum :))
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Japonlar aceleci oldu artık sanırım alalacele sürüyorlar piyasaya kimi yağ yakıyor kimi bilmem ne yapıyor.Arkadaşlar çinli motorları beklerken yorum yaparken kronik sorunları çıksın gelsin bakalım falan derlerken aynı şeyler japonlar için de geçerli oluyor sanırım artık..!

Öyle arkadaş, bir salak modaya takıldılar gidiyorlar. İlla hersene yenileyecekler motoru... Yok şurası değişti, yok burası değşiti, daha iyi oldu felan filan. 2sene yada 3 sene bekleseler ölürler sanki... Her sene model mi yenilenirmiş yaa....:pr::pr:
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
kawasaki önce Türkiye'deki satış sonrası servis problemini çözsün

doğru söze ne hacet!!!

ama kawa ve suzuki zaten usa piyasasında voleyi vuruyolar, napsınlar bizim gibi 3. dünya ülkelerinin pazarlarını!! anca kaz yerine koyup 38000 40000 lira etiketlerle kaktırırlar motorlarını !! pışşıkkk yemezlerrrr:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst