- Katılım
- 22 Eyl 2009
- Mesajlar
- 322
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaslar gecen günlerde yeni motorumun çelik sk 125 olduğu hakkında bir konu açmıstım.O kadar yakındı ki motor bana,o yüzden kesin gözüyle o motoru aldım diyordum.Ama bugun motoru alacağım kişi,borcu olduğu bir kişiye motosikleti rehin olarak vermiş ve bana bunu söylememişti.Bende bunu duyunca direkt olarak iptal ettim ve almaktan vazgeçtim.Sonra baktım ki ortada asyalar aroralar yukiler bilmem ne dolasıyo hangisini alıym derken eski motorumu aldığım Kuba bayisine gittim
Ustayla konustum ve CG 150 almaya karar verdim.Ama özel dizayn olacak.Görsel açıdan modifiyeli olarak teslim alacağım motoru.Siyah depo siyah yan kapaklar siyah camurluk siyah egzoz nikelaj kaplama sinyaller ve zincir muhafaza demiri..İşte egzoz siyahmı olsun yoksa nikelajmı olsun diye düşünüyorum artık onuda motoru yarın alınca kararlaştırırız :queen:
Peşinatı verdim ve yarın saat 9 dan itibaren motorumu gidip alabilirim..Sonunda bi motorumuz oldu cok sukur:queen:
Ustayla konustum ve CG 150 almaya karar verdim.Ama özel dizayn olacak.Görsel açıdan modifiyeli olarak teslim alacağım motoru.Siyah depo siyah yan kapaklar siyah camurluk siyah egzoz nikelaj kaplama sinyaller ve zincir muhafaza demiri..İşte egzoz siyahmı olsun yoksa nikelajmı olsun diye düşünüyorum artık onuda motoru yarın alınca kararlaştırırız :queen:
Peşinatı verdim ve yarın saat 9 dan itibaren motorumu gidip alabilirim..Sonunda bi motorumuz oldu cok sukur:queen: