Dişli ve arka teker yalpalaması.

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba arkadaşlar, dün arka dişlimin hafiften yalpaladığını farkettım. bir noktaya kadar dümdüz ama bir noktada hafiften kayıyor yine düzeliyor aynı şekilde jantta öyle. sorun ne ki acaba ? rulmanları falan mı gitti ki ?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
rulmanlar yada jant mili zarar görmüş olabilir yapacağın en sağlam iş

jant mili
rulmanlar
dişli takozları
dişli saplamaları

değişmi :cat:
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar, dün arka dişlimin hafiften yalpaladığını farkettım. bir noktaya kadar dümdüz ama bir noktada hafiften kayıyor yine düzeliyor aynı şekilde jantta öyle. sorun ne ki acaba ? rulmanları falan mı gitti ki ?

canttta eğrilik olabilir onu konuya katma. onu kenara koyduk. Dişli takozun bitmiştir.fakat yazdığına göre önemli olan cant göbeğininde dişli ile beraber eğri dönüp dönmediği......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst