Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bunun açıklamasını yapmıştım ama halen aynı şeyi söylüyorsunuz. Hayvanları kafese sadece gece saatleri koyuyor. Onun haricinde zaten çiftlik gibi bir ortam var, etraf yeşillik, ihtiyaçlarını giderecek herşey var. Bu arkadaş onların yaşamasına sadece yardımcı oluyor. Ayrıca bu türler yabani hayvanlar değil, çiftlik ve köy hayvanlarıdır. Bıldırcın ve keklikler sadece ormanlık, çayırlık alanlarda yaşar. Yüzyıllardır da çiftlik, köy yerlerinde bu hayvanlar beslenilir. Kafese hapsetme falan yok yani. Bunun dışında doğal ortama salsa dahi sizin gibi avcılar gelip öldürecek yada atmaca sahipleri kendi kuşlarını eğitmek amacıyla avlattırır. Eğer apartmanda besleseydi dediğiniz doğru olabilirdi ama öyle değil. Ki egzotik türleri, doğal ortamlarından koparıp evlerinde besleyenler var. Mesela kertenkele türleri, bukelamun, iguana, yılan türleri, örümcek türleri özellikle tarantule, hele hele o yavru şempanzeler, Çarli, Hüsnü idiye maymunlar vardı televizyonlara çıkarılıyordu. Annelerini öldürüp yavruların ticaretini yapıyorlar. İşte kafese koyma dediğiniz şey bunlardır, dolayısıyla canilikte bu oluyor.

ayrıca pet shoplarda aynı suça ortak oluyorlar...o cam kafeslerin içine konulan hayvanların suçu günahı ne...
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Yeni yapmaya başladığım makine tahminimce 250-300 tavuk ördek
400 bıldırcın yumurtası kapasiteli olacak

Maliyeti 300 tl civarı

hpim2251x.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Evet genlerinde özgürlük olan bir hayvan kafeste dogunda kafes hayvanı yani evcil oluyor
O zaman hayvanat bahçesinde doğmuş Arslan'da evcil oluyor o zaman ormanda doğmuş cocukta vahşi olur sadece gülerim ben
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Bunlarda gerekli malzemelerin çoğunluğu

hpim2302y.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

Evet genlerinde özgürlük olan bir hayvan kafeste dogunda kafes hayvanı yani evcil oluyor
O zaman hayvanat bahçesinde doğmuş Arslan'da evcil oluyor o zaman ormanda doğmuş cocukta vahşi olur sadece gülerim ben

Saçmalamanın sınırlarını aştınız bravo .Gerekli açıklamar yapıldı ama kavrayamıyorsunuz sanırım bir sorun var .
Aynen sizin söylediğiniz gibi evcilleştirilmiş oluyorlar .Kafeste insanların bakımıyla yaşamlarını sürdürüce evcil oluyor .

Evcil olup olmadıklarını kavramak için isterseniz gelin beraber açalım kümesin kafesin kapısını genlerinde özgürlük olan hayvanlar ne yapacak görelim :cherry:



---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

Genlerinde özgürlük olan bıldırcınları bahçede dolaşırken izleyin gelin ne bir kafes ne bir tel örgü :cat:

Genlerinde özgürlük olan ördeklerin kendilerince gidip evden kafesten kümesten uzaklaşıp yüzüp akşam olunca geri geldiklerini izleyin
özgür genli hayvanlarım benim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
hepsi güzel nadide hayvanlar.yalnız güvercinler eksik kalmış en kısa zamanda güvercin folluğu yapıp eksikliği tamamla kolay gelsin kardeşim:rendeer:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Farklı türlerin kavga ettiği oluyor mu? :)


Edebilirde farklı türlerden çok aynı türlerdeki erkekler kavga eder.Bıldırcınlarda direk gözlere dalar kafasını deler gözleri çıkarır.


Keklikler öldürür sakat bırakmaz.

Sülünlerde sadece erkekler değil dişilerde kavda eder hatta erkekler dişileri döver kafatasını deler :cherry:


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:51 ----------

Civciv çıkışını izleyin net değil ama

http://www.izlesene.com/video/kendi-kulucka-makinem-civciv-cikisi/2046559
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
kulucka makinasını nasıl ayapacaksınız onun için PİC devresi lazım bu konuda PİC işi yapan arkadaşınız varmı oldukça zor bir uğraş
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
kulucka makinasını nasıl ayapacaksınız onun için PİC devresi lazım bu konuda PİC işi yapan arkadaşınız varmı oldukça zor bir uğraş

benim makinenin anneside babasıda belli pic olmuyacak :cherry:


Pic falan gerek yok çok daha basit işlemlerle yapacağım sadece mazlemeleri al dolaba monta et elektrik bağlantısını yap çalıştırmadan önce gerekli ölçümleri yap hepsi bu :cat:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
vay arkadaş resmen hayvanat bahçesi gibi maşallah.ama bunların yemi suyu temizliği için saatlerce uğraşmak gerek =) tatile fln nasıl gidiyorsun ki =)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Başlığı işyerinde görmüş ama resim siteleri engelli olduğundan görememiş ve dikkat edememiştim. Ama şimdi evden bakıyorum ve çok hoşuma gitti, helal olsun diyorum :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
vay arkadaş resmen hayvanat bahçesi gibi maşallah.ama bunların yemi suyu temizliği için saatlerce uğraşmak gerek =) tatile fln nasıl gidiyorsun ki =)

Evet biraz uğraştırır özellikle temizlik günü sabah başla akşama anca ilaçlama falan .

Tatile nasıl gidiyorsun diye sormuşsun gayet basit evin kapısını açıyorum biraz gidiyorum evin bahçesi :cherry: oturup onları izliyorum ne yani bu tatil değilmi ha plajda bikinili kızları izlemişsin ha birbirine kur yapan keklik sülün bıldırcınları :cherry::queen: :queen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet biraz uğraştırır özellikle temizlik günü sabah başla akşama anca ilaçlama falan .

Tatile nasıl gidiyorsun diye sormuşsun gayet basit evin kapısını açıyorum biraz gidiyorum evin bahçesi :cherry: oturup onları izliyorum ne yani bu tatil değilmi ha plajda bikinili kızları izlemişsin ha birbirine kur yapan keklik sülün bıldırcınları :cherry::queen: :queen:

Değişik bi fantezi.
Tavuğa tecavüz eden adam geldi aklıma.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst