- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Bunun açıklamasını yapmıştım ama halen aynı şeyi söylüyorsunuz. Hayvanları kafese sadece gece saatleri koyuyor. Onun haricinde zaten çiftlik gibi bir ortam var, etraf yeşillik, ihtiyaçlarını giderecek herşey var. Bu arkadaş onların yaşamasına sadece yardımcı oluyor. Ayrıca bu türler yabani hayvanlar değil, çiftlik ve köy hayvanlarıdır. Bıldırcın ve keklikler sadece ormanlık, çayırlık alanlarda yaşar. Yüzyıllardır da çiftlik, köy yerlerinde bu hayvanlar beslenilir. Kafese hapsetme falan yok yani. Bunun dışında doğal ortama salsa dahi sizin gibi avcılar gelip öldürecek yada atmaca sahipleri kendi kuşlarını eğitmek amacıyla avlattırır. Eğer apartmanda besleseydi dediğiniz doğru olabilirdi ama öyle değil. Ki egzotik türleri, doğal ortamlarından koparıp evlerinde besleyenler var. Mesela kertenkele türleri, bukelamun, iguana, yılan türleri, örümcek türleri özellikle tarantule, hele hele o yavru şempanzeler, Çarli, Hüsnü idiye maymunlar vardı televizyonlara çıkarılıyordu. Annelerini öldürüp yavruların ticaretini yapıyorlar. İşte kafese koyma dediğiniz şey bunlardır, dolayısıyla canilikte bu oluyor.
ayrıca pet shoplarda aynı suça ortak oluyorlar...o cam kafeslerin içine konulan hayvanların suçu günahı ne...