- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
cryton güzel bir cub ama çok minyon yapmışlar mesela!
kymco nun cub ları innovadan ve wave den 1 gömlek daha iri dingil ve gidon mesafesi farklı
aynı şekilde yamaha cryptonlar da innovaya göre daha minyon ilk kez bi yamaha crypton un selesine oturduğumda şaşırmıştım, gidonu tıpkı bws gibi çok dar ve küçük bir motor öyle bir kasa ile saatte 110km hızla gitmek bana tuhaf gelir açıkçası.
cub lar hız için değildir arkadaşlar!
en az yakıtla en fazla gücü verimliği pratikliği üretmek için iş görmek için yapılmış motosikletler bunlar..
ama alaşımlı jantları ve bazı güzel özellikleri var tipide çok hoş bence
kymco nun cub ları innovadan ve wave den 1 gömlek daha iri dingil ve gidon mesafesi farklı
aynı şekilde yamaha cryptonlar da innovaya göre daha minyon ilk kez bi yamaha crypton un selesine oturduğumda şaşırmıştım, gidonu tıpkı bws gibi çok dar ve küçük bir motor öyle bir kasa ile saatte 110km hızla gitmek bana tuhaf gelir açıkçası.
cub lar hız için değildir arkadaşlar!
en az yakıtla en fazla gücü verimliği pratikliği üretmek için iş görmek için yapılmış motosikletler bunlar..
ama alaşımlı jantları ve bazı güzel özellikleri var tipide çok hoş bence