Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
arkadaşlar lastik sorunun çözen arkadaşlardan
rica şu resmini paylaştığım lastik nedir bilen varmı?
ssdsu.jpg

acaba ne tarz yollarada kullanıcaksın %10 arazi %90 asfalt falan şeklinde söylersen ben sana uygun lastik araştırması yapabilirim
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
o lastikler pahalı değil 50- 60 arasında die hatırlıyorum ben ama bizim jantlara uygun olanıı yok resimdeki arkadaş jantını değiştirmiş sanki...
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
48
O lastıkden bulursan hemen bende ıstıyorum orjınal janta olucaksa . Jant değiştirmekden usenıyorum yoksa bende degıstırıcem bakalım sonra ınsallah
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
lastık kaplama oluyor ama motosiklet lastıklerıne de oluyormu ?
oluyorsa istedıyınız dişte kalın kalın yapıla bilir.
asyalar 15"
bizimkinler 18" ve bizimkilerın fiyatı 90-120 gibi asfalt için olursa 40-80 arası. biz bu konuda şanslıyız burada cok yayğın olan rus motorların jantı 18 " oldugundan bol bulunuyor. ama dişli lastık aradın bulunmuyor.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
oo serdal hocam da gelmiştopiğe nasılsınız? :) valla kaplama olayında astarı yüzünü geçer gibime geliyor bizim arka lastik 70-100 arası değişken fiyatları bir o kadar da kaplama parası isterler bizden ki pek yapacaklarını sanmıyorum açıkcası uğraşmaz yani lastikciler..
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
oo serdal hocam da gelmiştopiğe nasılsınız? :) valla kaplama olayında astarı yüzünü geçer gibime geliyor bizim arka lastik 70-100 arası değişken fiyatları bir o kadar da kaplama parası isterler bizden ki pek yapacaklarını sanmıyorum açıkcası uğraşmaz yani lastikciler..

aslında motosiklet alemi için bilakis cross dişli veya enduro sık dişli lastıkler için böle bir şeye girişmek lazım. normalde 40 liraya lastık bulunuyorken sırf cros diye yapıştırıyorlar fiyatı
burada bir lastık denk geldi sordum alacam sonuçta ihtiyaç var. adam fıyatı 90 dedi. fiyatından dolayı sandımki yamur lastıyı yumuşak bişi. bir elledım ustundekinden daha sert bir hamuru var. usta bu neden böle fıyatlı yamurda da kayar bu . bunu arada soruyorlar yok dememek için elimde tutuyorum banada fıyatlı geldi fıyatı duşüremiyorum dedi.
ben benımkine çaresız rus motorunun lastıyını takacam. genelde asfaltta kullandıgım için idarede edecek sanırım.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
arkadaslar merhaba ben daha öncede asya 150-12 almıştım motordan çok çektim ve sattım 7-8 aya yakın yamaha ybr kullanıyorum ama bu as200 ne zaman görsem içim geçiyor bu motor beni alsam pişman ettirirmi vibrasyon varmı veyahut kronik sorunu şimdiden teşekkürler
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Konuyu birazcık irdeleseydiniz aradığınız bütün cevapları bulacaktınız ama size kestirmeden bir cevap yazayım
1-)titreşim yok denecek kadar az hatta bana göre yok da sayılabilir (diğer çinlilere nazaran) Sebebi ise bu motorda Balansör olması!
2-)Ben motorumla uzun yol da yaptım günübirlik 200kmlik gezilerde gerçekleştirdim ve hiçbir problemle karşılaşmadım.
3-)Kronik sorunu ise vitesten yağ atması.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
irdeleme vaktimi alacağından üşendim fazla bakmadım haklısınız benim ruhumda endura varmış artık fark ettim yolumu buna göre çizecem ve başlangıç olarak asya düşünüyorum nasipse yaza alırım bilgiler için teşekkürler ( kubanın 250 cc crosuda incelememde) iyi akşamlar
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
rica ederim aklına takılan sorular varsa elimden geldiğince yardımda bulunabilirim.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Arkadaşlar karar verdim 2005 model 40000km de kırmızı renk olan ybr ile asya as200 ünü takas etmeyi düşünen varsa mesaj atsın görüşelim (bu mesajı buraya yazdım ama yeri değilse söyleyin)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
vites geçişinde yağ sorunu yok vites kolunun ordan yağ kaçırıyor sadece oda hepsinde var bakar olacaksın arada bir yağ seviyesine o kadar ;)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
vites geçişlerindeki yag sorunu nasıl oluyor aceba? anlatabilirmisiniz

bu kkonuda ben yardımcı olayım :) eyer yağı kalın katarsalar örneğin 20/50 gibi vites geçişleri cok oluyor. özellikle şimdi kışın daha zor oluyor.
her zaman olması gereken yağı kullanıcağız. ha birde siz as larda kronik bir yağ akıtma problemi var oda vites kolunun dibinden gelen yağ ona nasıl bir çözüm bulunur bilemiyorum. sanırım kece değişimi ile hal olur.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Benimkinde yağ kaçırma sorunu falan yok valla gayet memnunum müthiş güzel. Üst kapak motor contasını 2 katı boyutuna çıkardım kompresyonda arttı ve müthiş bi şekilde gitmeye başladı lastiklerim pirelli sport demon çiftine 320 verdim iyiki verdim şuan ön lastik o kadar sağlam basıyoki hiç birşeyden çekinmiyorum. Arka kısmını yükselticem ve dahada rahatlıycam sanırsam. Süpermoto amatörlüğümü atmak için aldım müthiş bi başlangıç motoru. Benzin konusunda şöyle söyleyebilirm. Kadıköyden dragos 5 tl benzin anlamına geliyo ve maksimum hızda bu benzini tüketiyo. Gps ve başka bi motor tarafındanda kontrol edildi tam olarak Max 127km yapıyo. 127 km de yaklaşık 15 dakika aralıksız kullanıldı bi sıkıntı yapmadı. Alınabilir bi çinli çok iyi gerçekten ama ben daha ilerde fotoğraf koyucam baya taş oldu o kaba stop ve plakalık yok.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
kafeeee sen contayı iki kat boyuta yükselttin se kompres yon artmaz bilakis azalır. ama memnunum diyorsan senın motorun istediyi buymuş demek ki.
gaz yağ uzuz oldugundan bende gaz yağına geçiş için kompresyon oranlarını araştırmıştım. yanlız ateşleme zamanını platınlılerdeki gibi oynayamadıgımızdan bu düşünceden vaz geçmiştim.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
pirelli sport demon bende var yeni aldım çifti 320tl. Muhteşem yol tutuşu garantisi var kendim güvencesini veriyorum bizim motorumuz için muhteşem. istiyosan tanıdık var buluşup ona götürebilirim ordan daha ucuza alırsın diğerlerine göre
kafeeee sen contayı iki kat boyuta yükselttin se kompres yon artmaz bilakis azalır. ama memnunum diyorsan senın motorun istediyi buymuş demek ki.
gaz yağ uzuz oldugundan bende gaz yağına geçiş için kompresyon oranlarını araştırmıştım. yanlız ateşleme zamanını platınlılerdeki gibi oynayamadıgımızdan bu düşünceden vaz geçmiştim.

Şöyle düşün benim motorum sıkıştıramıyodu contaların aradan kompresyon kaçıyodu contaları 2lediğimde kompresyona rtmış oldu aradan kaçan bi sıkıştırma dücü yok çünki:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst