Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bugün Honda Fabrikadan Sedat Bey beni aradı ve güzel bir haberi olduğunu söyledi...

07.01.2010 itibariyle (Cuma)...2011 model cbf 150 lerin bayilere dağıtımına başlanacağını...


yasaya göre euro 3 normlarına uygun bir enjeksiyonu olduğunu ...(aslında çakma yarı enjeksiyon dediğimiz bir sistem...standart karbüratörden 10 kuruşluk bir yakıt tasarrufu sağlayabilir..belki ) ....


devir saatli kadranın konulduğunu...(bu hususta sürekli lobi yapıyordum) ...


yarından itibaren bayilerde görebileceğimizi söyledi...ayrıca modelin fotoğrafların çekilmesi ve honda.com.tr ye yüklenmesini de yakın zamanda yapacaklarını söyledi...bu bilgiyi bana vermesinin sebebi dediğim gibi bu haberi en çok bekleyen kişi olduğumu bilmesidir...çok aradım fabrikayı hep sıkıntılarımızdan bahsettim...

işin aslı euro 3 norm yasası olmasa değişeceği de yoktu..:p




sonrası bayimle D&B Konşuk Motorla irtibata geçtim...yarın akşam ilk partinin geleceğini söyledi...fotoğraf makinamı alıp zamanım olursa fotoğraflayıp burada sizlerle paylaşacağım...bayim cüzi bir zam yapıldığını ..4200 liradan satışa sunulacağını bildirdi...muhtemelen 1 hafta sonra 4600-4700-4800 lere çıkacak....bu kişisel tahminim...hatta 5000 e satarsa şaşırmam...enjeksiyon bildiğiniz üzere NASA teknolojojisiyle yapılıyor...:p Honda ve Nasa yağ eksiltme sorununa ortak çözüm aradıkları için maliyet yükseliyor...:queen:


benden haber vermesi...haydi hayırlı olsun ...uzun zamandır bekliyorduk...:)

bu arada yeni modellerin devir saatli olduğundan bayilerin bile haberi yokmuş...:p çoğunu aradım...:cherry: bazıları yok öyle bişey bile dedi...:p

devir saati biz cbf 150 ciler arasında bir fenomendir...ondan biraz heyecanlıyız...:p



Uploaded with ImageShack.us

değerli arkadaşlar Şirinevler Otosevere 2 tanesi gelmiş...sizler için taze taze çektim...cevap ve yorumları akşam uygun bir zamanda yazarım bu fotolarla idare ediniz...















Mete kulunuz...:p





bana müsade işe geçiyorum...

bende duyum dedikodu yok agalar...geldi dediysem gelir...:bounce:

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
cbf 150 ciler için iyi oldu bu gelişme , hadi hayırlısı abi sende alıp takarsın şu devir saatlerinden bir tane yoksa yazık olacak cbf e . :p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yağ yakıyor mu bunlar?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cbf 150 ciler için iyi oldu bu gelişme , hadi hayırlısı abi sende alıp takarsın şu devir saatlerinden bir tane yoksa yazık olacak cbf e . :p

bakıcaz ganga önümüzdeki maçlara ve gelecek modellere...:p

yağ yakıyor mu bunlar?

ağa devir saati güzelde yağ yakmayıda kesmişlerse sorun kalmayacak....

ben NASA teknolojisi diyorum siz ne diyorsunuz arkedeş...:p koskoca Honda 1000 mililitrelik yağa sahap çıkacak teknolojiyi üretemez mi sizde bi hoşsunuz...:p
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bakıcaz ganga önümüzdeki maçlara ve gelecek modellere...:p





ben NASA teknolojisi diyorum siz ne diyorsunuz arkedeş...:p koskoca Honda 1000 mililitrelik yağa sahap çıkacak teknolojiyi üretemez mi sizde bi hoşsunuz...:p

:p:p:p:p

ağa önceden sahip çıkamıyordu.... şimdi mi çıkacak....:p:p:p:p

inşallah yağ yakma sorununu çözerler.. eğer çözerlerse ben bile ybr nin yanına cbf alırım...
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Tipinde ve kalitesinde bir değişme yoksa çok fazla bir değişiklik yokdur benim için
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ben NASA teknolojisi diyorum siz ne diyorsunuz arkedeş...:p koskoca Honda 1000 mililitrelik yağa sahap çıkacak teknolojiyi üretemez mi sizde bi hoşsunuz...:p

devir saati olunca uzay mekiği gibin mi oldu bu şimdi?
geçen senda nın yağını değiştim, 1100 ml çıktı içinden, yağ artırıyor haci :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:p:p:p:p

ağa önceden sahip çıkamıyordu.... şimdi mi çıkacak....:p:p:p:p

inşallah yağ yakma sorununu çözerler.. eğer çözerlerse ben bile ybr nin yanına cbf alırım...

yok bunlar bi haltı beceremez ramçom...bari devir saatine bakıp motoru az hırpalarsak usul usul kullanırsak elimize krankı silindiri almayız...:p

ne modeller var Avrupa Honda showroomlarında...biz kıçıkırık bir modelin bir kaç makyajlı haline bile şükrediyoruz...düştüğümüz hallere bak...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 ----------

abi zam konusu kesinmi acaba bi tüyo falanmı aldın :)

Honda bayimin söylediği rakam bu hacı...illaki değişir...:wiinkk:

devir saati olunca uzay mekiği gibin mi oldu bu şimdi?
geçen senda nın yağını değiştim, 1100 ml çıktı içinden, yağ artırıyor haci :p


hacı boşver biraz makyaj yapsan sen bile gözüme çok hoş gözükürsün...:queen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yok bunlar bi haltı beceremez ramçom...bari devir saatine bakıp motoru az hırpalarsak usul usul kullanırsak elimize krankı silindiri almayız...:p

ne modeller var Avrupa Honda showroomlarında...biz kıçıkırık bir modelin bir kaç makyajlı haline bile şükrediyoruz...düştüğümüz hallere bak...

ağa biz yine zorlarız.. hafta sonu gezilerinde eve yetişme telaşı dıp gaz yaptırır bize...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
has motorcu devir saatine bakmaz, sesinden bilir. kol saatinede bakmaz, güneşten anlar saati.

hadi gözünüz aydın, vurun teknolojinin konforun dibine :)

bu cbf'lerin bazal metabolizması çok hızlı olduğundan yağ yakıyo olabilir, 3 vakte kadar çözecekmiş hondanın gözlüklü mühendisleri :p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
has motorcu devir saatine bakmaz, sesinden bilir. kol saatinede bakmaz, güneşten anlar saati.
devir mevzusunu tamam da bu saat işini cep tilifonuna bakaraktan hallediyorum, uyarmı?


KUVVETMİRALAY' Alıntı:
bu cbf'lerin bazal metabolizması çok hızlı olduğundan yağ yakıyo olabilir, 3 vakte kadar çözecekmiş hondanın gözlüklü mühendisleri :p

everelim bunları, yavaşlar ozaman metabolizma
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Navigasyonlusu yok mu bunun? :queen:


Ben gördüm var... Ahanda resmi:

p134501060111.th.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
devir mevzusunu tamam da bu saat işini cep tilifonuna bakaraktan hallediyorum, uyarmı?

everelim bunları, yavaşlar ozaman metabolizma

sen bari deme böyle hacı.
biz navigasyona değil ağaçların yosun tutmuş tarafına bakarız :bounce:
hatun kişi saat soracak yolda, gözleri kısıp güneşe bakacan kılint isvut gibi :)

bu yağın kaçı kaç para hacılar, bırakın yaksın.
ha çevre kirliliği derseniz bilmem o kadar da ha bu pandada benden çevreci değildir herhal
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
devir mevzusunu tamam da bu saat işini cep tilifonuna bakaraktan hallediyorum, uyarmı?

bu yağın kaçı kaç para hacılar, bırakın yaksın.
ha çevre kirliliği derseniz bilmem o kadar da ha bu pandada benden çevreci değildir herhal

bre gafiller bre sefiller...bu adamlar yağ eksiltme işini çöl deneyleriyle bilumum 60 derece sıcaklıklarda test ederek çözmüşler...:p deney çalışmaları esnasında mühendislerin gayretlerini bu fotoda görmekteyiz...:queen:



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Kuvvetmira, Mete'nin CBF 2000 kilometrede 50 litre benzin tüketiyor, 500ml yağ yakıyor :p 100'e 1 yağlı benzin yakıyor gibi. MZ'lerin 50'ye 1 yağ yaktığını düşünürsek Mete abi için 4 zamanlı motor kullanmanın anlamı kalmıyor gibi :mrgreen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hakikaten ya, 2 zamanlıyı çaktılar da farkına varamadı mı acaba Metehan :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst