BMW Motosiklet Fiyatları - 2010 Model

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
[BOS]Sıfır BMW MOTOR - Motosiklet Fiyat Listesi

G 450 X 12.750 €

F 650 GS 13.650 €
F 800 GS 16.000 €
F 800 R 13.750 €

R 1200 GS 22.800 €
R 1200 GS Adventure 24.800 €
R 1200 RT 26.900 €

K 1200 R 22.500 €
K 1200 S 23.300 €
K 1200 GT 26.800 €

K 1300 R 24.500 €
K 1300 S 25.800 €
K 1300 GT 28.000 €

S 1000 RR 24.000 €

17.02.2010 itibariyle geçerlidir.


[/BOS]
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bmw mi? bmw ne arar öğrencide :cyclopsan
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ya bmw çok seviyorum ama kazıkçı resmen adventure paketinde öle abarttıkları kadar bişi yok..onun yerine 1150 GS ADVENTURE ALIRIM 26 MİLYARA 2006 MODEL VAR VE 1150 GS ADVENTURE GÖRÜNÜŞ OLARAK 1200 GS DEN DAHA BÜYÜK

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:23 ----------

AMERİKADA 11bin dolar civarı yani usa sitesinde en iyisi orda alıp orda sürmek:D((bu arada öğrenciyim ama tam bir bmw manyağıyım..herkes fiyatı gördükten sonra bakmıyor doğal olarak..ama ben video tur vs..hepsini yaklaşık 4 senedir inceliyorum..1-2 sene sonunda 2000 model GS ALIcam..millet alışmış ucuz olsunda ne olursa olsun :farao::p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2010
Mesajlar
3
R 1200 GS lerin türkiyeye giriş fiyatları 14 bin euro civarında o vergisi bu vergisi derken fiyat tavan yapıyor. Kazıkcı olan bmw değil bizim maliye bakanlığımız. Elbet diğer motorlarada aynı vergiler uygulanıyor ancak 9 bin lik motorun üstüne binen vergi fiyatı ile 14 bin lik motorun üstüne binen vergi fiyatı aynı olmuyor.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Fiyatlar gerçekten de çok yüksek. BMW güzel motosiklet ama bu fiyatlarla çoğu gösteriş için alan zenginlerin oyuncağı olacak gibi.

Bu arada sercan2667 arkadaşın "1150 GS ADVENTURE GÖRÜNÜŞ OLARAK 1200 GS DEN DAHA BÜYÜK" yorumundan sonra konu dışı da olsa bir yorum yapmak istiyorum. Neden biz millet olarak motosiklet tercih ederken daha hızlı, daha büyük, daha çok silindir gibi şeylere önem veriyoruz. Özellikle de tecrübesi olmayanlar daha hızlısını, ayakları yere değmeyenler daha büyüğünü istiyor o ayrı bir komedi. Daha iyi yol tutuşu, daha konforlu, daha yüksek manevra kabiliyeti, daha güvenli gibi kriterlere de önem versek keşke..
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
33
Arkadaşlar ben bmv f650 almak istıyorum.km yuksek ve fazla anlamıyorum kendınden ve parca fıyatlarından.bmv f650 mi yoksa aprılla pegaso 650 mi alayım.Yardımcı olursanız sevınırım..
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
92
usta kesinlikle 650 gs o kadar çok araştırdım ki inanmazsın şu anda bilgisayarımda masaüstü resmim :)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
33
650 gs ler bıraz fazla pahalı,onun 2000 yılından oncekı modellerı var,karga burunlu degıl,F650,onları soruyorum..
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ben gecenlerde gıdıp aldım bı tane üstelık rengı de beyaz cok güzel arkadaşlar yakıtıda fena sayılmaz şu an 5 paket sıgara bıtırdım ama onun yakıtı hala bıtmedı .üzerınde kocaman bmw amblemı olan bı cakmak valla cok beğendım tavsıye ederım arkadaşlar
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben bmv f650 almak istıyorum.km yuksek ve fazla anlamıyorum kendınden ve parca fıyatlarından.bmv f650 mi yoksa aprılla pegaso 650 mi alayım.Yardımcı olursanız sevınırım..

Bütçenizi belirtirseniz yardımcı olabilirim.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
33
Usta modelı cok eskı degılmı,yane bana tavsıyenız ne olur,F650 bmv mi yoksa aprılla 650 pegasomu,bırde suzukı freevind XF 650.hangısını bana tavsıye edersınız,hangısıne yogunlaşıyım...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Usta modelı cok eskı degılmı,yane bana tavsıyenız ne olur,F650 bmv mi yoksa aprılla 650 pegasomu,bırde suzukı freevind XF 650.hangısını bana tavsıye edersınız,hangısıne yogunlaşıyım...

O fiyata modele bakma demek istediğim o, Pegaso ve Bmw aynı motorlu.Temiz orjinal ne ise o iyidir.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Usta modelı cok eskı degılmı,yane bana tavsıyenız ne olur,F650 bmv mi yoksa aprılla 650 pegasomu,bırde suzukı freevind XF 650.hangısını bana tavsıye edersınız,hangısıne yogunlaşıyım...

suzıkı freevınd xf 650 nın yakıtı cok dıyor kullanan arkadaşlar pegasonon fıyatı yapısına göre enduroların içinde en uygun fıyata sahıp olması ve zor satılması bıraz düşündürücü f 650 bmw ise bunların içinde daha mantıklı gelmekle bırlıkte parca ve işcilik fıyatları el yakacak cınsten tabiii gelır düzeyınızı bılmıyorum ama bmw almak isteyenlerın daha yüksek gelırı varsa zaten gıdıp yüksek modellerını alıyor şimdi bu motorlar zamanınnın motorlarıydı biz şimdi bunlara sahıp olursak masraflarla başımız bıraz dertte olur gıbıme gelıyor
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
33
Ben bmv ye yonelıyorum,hıc olmasa adı var,ama dedıgın gıbı masrafları agırdır,pegasoda guzel motor,parca fıyatından bılgım yok ama...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst