Eyüp'çüm sanayideki o mekandan bahsediyorsan park işinden ziyade toplanıp sohbet etme olayı daha mantıklı geliyor bana..
Oralar sakat yav, 3-5 tane makine bir arada durursa adamlar alarım malarım demezler valla, patlatırlar..
Daha önce de yazdım ama aralarda kaynadı.
Park konusunu kapattık. Gerçi güvenlik sorunu aslen yoktu. Sen alttaki 24 saat bekçi ve güvenlik olan ve aslende zaten otopark olarak kullanılan yeri görmedin

Fakat ilgilenmek gerekiyor ve beim ne zaman nerede ne yapacağım belli değil açıkcası bundan sonra.
Daha çok arkadaşlarımızın ufak işleri olunca orada zaman geçiriyoruz.
Mesela yarın bir aerox sökemeyi düşünüyoruz

İyi zaman geçiyor. Zaten ticari bir kaygımız yok. Makasat keyifli zaman geçirmek.
Zaman kalırsa da ve hava çok soğuk olmazsa marauderi de oraya getiricem .
hacı sen özelden adresi atsana ..cebi atarım ben...

mekan ne mekanı...özel oto servisi mi acaba oto sanayide...
Yok abi kendi işlerimiz için ufak bir atolye kurduk . Zaman geçirip kendi bakım işlerimizi hallediyoruz. Bu arada ben özel msj attım. Numaramı yazdım. Yarın zamanınız olursa görüşebiliriz.