Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
selam arkadaşlar, uzun zamandır koltuk zor kapanıyordu.bugün yine sertçe kapadım. son kapatışım oldu artık açılmıyor.ne yapmam gerekir?kontaktan elektrik kullanarak mı açılıyor; yoksa mekanik bir sistemle mi bilgisi olan varmı? nasıl sökebilirim?
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
selam arkadaşlar, uzun zamandır koltuk zor kapanıyordu.bugün yine sertçe kapadım. son kapatışım oldu artık açılmıyor.ne yapmam gerekir?kontaktan elektrik kullanarak mı açılıyor; yoksa mekanik bir sistemle mi bilgisi olan varmı? nasıl sökebilirim?

Arka farın altındaki T bölümünün altındaki siyah plastiği sök, sonra T bölümü sök. sonra eğer far kolay çıkıyorsa ki yanlış hatırlamıyorsam çıkmadan elini son çıkardığın 2 parçadan yukarıya doğru uzat ve anahtarın çevirdiği ve çıkmış olan kabloyu ya yerine tak yada o kablonun çekip açtığı kilidi elini kablo gibi kullan ve kilidi aç...:cat:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arka farın altındaki T bölümünün altındaki siyah plastiği sök, sonra T bölümü sök. sonra eğer far kolay çıkıyorsa ki yanlış hatırlamıyorsam çıkmadan elini son çıkardığın 2 parçadan yukarıya doğru uzat ve anahtarın çevirdiği ve çıkmış olan kabloyu ya yerine tak yada o kablonun çekip açtığı kilidi elini kablo gibi kullan ve kilidi aç...:cat:

peki bu dediğin şeyleri sökmek için koltuğu açmak gerekmiyormu yanlış hatırlamıyorsam orda civatalar vardı.
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
peki bu dediğin şeyleri sökmek için koltuğu açmak gerekmiyormu yanlış hatırlamıyorsam orda civatalar vardı.

Hayır, yazdılarımı okursan sökeceğin vida sayısı 4. Onlarda arkada 2 tane küçük plastik..:cat:


Bak arka farın altında tekli bi yansıtma stop var onun altındaki dikdörtgen siyah plastik ve onu söküyorsun. ordan elini uzat yukarıya. Motor yanında değilmi bir denermisin lütfen. Biliyoruzda konuşuyoruz. Bunu yapki açılmazsa farklı bir durum varsa o ortaya çıkar..:cat:
005.jpg
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
teşekkürler anladım:) yarın gündüz gözüyle sökerim artık.. tekrar sağol yardımın için.
 
Katılım
14 Ara 2010
Mesajlar
7
merhaba herkese ben 150 zat almayı düşünüyorum ama hayatta çok şansıım :D

yani olmiycak şeyler yaşıycam die motorla korkuyorum özellikle mondial için hiç iyi şeyler demiolar

size soracağım bi kaç soru

bu motor km ne yakar

2005 model senelik vergisi nedir

ehliyetsiz kullanırsam bşi olurmu

yani sonuçta çeliktepee oturuyorum ztn mahelle arası bşi demez polis görmezde

burdan sarıyere merterede giderim beni yolda bırakırmı

alıcağım motorda bu bana satıldı gbi bşi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...inden-tuzla-da-150-zat-kelepir-36015195/detay

o olmassa diğeride bu

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...150-zat-takasta-olur-mondial-h-36977499/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
merhaba herkese ben 150 zat almayı düşünüyorum ama hayatta çok şansıım :D

yani olmiycak şeyler yaşıycam die motorla korkuyorum özellikle mondial için hiç iyi şeyler demiolar

size soracağım bi kaç soru

bu motor km ne yakar

2005 model senelik vergisi nedir

ehliyetsiz kullanırsam bşi olurmu

yani sonuçta çeliktepee oturuyorum ztn mahelle arası bşi demez polis görmezde

burdan sarıyere merterede giderim beni yolda bırakırmı

alıcağım motorda bu bana satıldı gbi bşi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...inden-tuzla-da-150-zat-kelepir-36015195/detay

o olmassa diğeride bu

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...150-zat-takasta-olur-mondial-h-36977499/detay
ikiside yaramaz bende şuan ehliyetsizim 1 senedir sürüyorum fakat ehliyet almanda fayda var 10 liralık benzin ile 77 80 km civarında gidiyor benim motor doğru düzgün kullanırsan üzmezsen motoru oda seni üzmez birde verdiğin ilandakilerden uzak dur kaportaları dandik yürürü nasıldır Allah bilir sadece ön panel 170 180 lira düşün gerisini toplamaya kalksan daha masraflı çıkar
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
uzun zamandır devam eden aşırı şarj ve buji yakma sorunuma, bugün konjektörümü değiştirerek son verdim. rialli.com dan sipariş ettiğim konjektörüm 2 parça halinde geldi sanırım küçük parça olan roleydi.motoru sökünce benim konjektörün rolesinin daha önceden iptal edilmiş olduğunu gördüm, yeni konjektörle roleyi takınca sorun kalmadı akü seviyem artık tavan yapmıyor...birde koltuğum açılmıyordu onuda tulgacanın yardımıyla hallettim teli yerinden çıkmış.konjektörün yerinide o sölemişti...teşekkürler tekrardan tulgacan iyiki varsın:p
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
ZAT'ım var diyorsunuz! Bazen birilerinde şeffaf stop görüyorum diyorsunuz! Soruyorum mesaj atıyorum cevap vermiyor diyorsunuz! Yada yolda görsem yetişemiyorum diyorsunuz. İşte bilmeyenlere ŞEFFAF STOP sırrı:cat:

Ortadaki altlı ütlü vidayı sökün, arkadaki kırmızılı turunculu camı çıkarın, sonra çıkan camın içine bakın, elinizde tutuğunuz camın dışının şeffaf içinde ise kırmızı turuncu bir plastik plaka olduğunu göreceksiniz. Köşelerdeki tırnaklarını düz tornavida vb. yardımı ile ittirip içindeki renkli plastik plakayı çıkarın ve elinizde en dıştaki şeffaf kısım kalacak. Renkli kısmı ne olur ne olmaz diye saklayıp şeffaf kısmı yerine vidalayın.

Buyrun size şeffaf stop.:bounce:

cimg0007bc.jpg

cimg0006bf.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst