- Katılım
- 11 Ağu 2010
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Herkeze merhabalar ve herkeze iyi haftalar dileklerim ile arkadaşlar....
Ben kendime motosiklet almak istiyordum ve uzun arastırmalarımdan dolayı kawasaki ninja 250R de karar kıldım..Burada tecrübeli abilerimin sözünü dinleyerek düşük cc li motorla baslamak istedim herkezin sölediqi gibi can baldan tatlıdır
Arastırdım ettim bakındım bazı ilqinc olaylara rastladım mesela bir kaç arkadasımız direk 600cc ne bilim daha yüksek ve kuvvetli motosikletlerden baslamak istemiş o topic altında bulunan yorumları qöz önüne alarak yüksek cc li motosikletten baslamak bana sacma qeldi bnde daha önce yarı şanzumanlı motosiklet kullandım gayet iyiyim yada ben öle sanıyorum:silent:İlk motosikletimi sectim yukarıdada belirttiim gibi kawasaki ninja 250R almaya karar verdim...İşe burada sonrasını siz sevgili abilerime sormak istedim Ninja250R sizce bana göre uygun olabilirmi yedek parca sorunu nasıl kullanımı nasıl ve fazla hız düşgünü degilim motosikleti sevdigim için alıyorum yok lastik yak yok asırı hız bana (Ama ort olarak en fazla 100-120 km olabilir) göre deqil acık acık sölemek gerekirse canıma susamadım bu 18 yasımda allahın izni ile güzel günler bizi bekliyor neyse bana biraz ninja hakkında bilgi verebilirmisiniz rica etsem diyerek konumu sonlandırıyorum herkeze keyifli sürüler tabi havalar malum soqum ama yine bn söleyim dedim...
Ben kendime motosiklet almak istiyordum ve uzun arastırmalarımdan dolayı kawasaki ninja 250R de karar kıldım..Burada tecrübeli abilerimin sözünü dinleyerek düşük cc li motorla baslamak istedim herkezin sölediqi gibi can baldan tatlıdır
