Km de 11 kuruş ?

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba arkadaşlar, kymco ck 125 için km de 11 kuruş yakması nasıldır. yani 180 km de 20 lira yaktı buna göre hesapladım sizce nasıl.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2,8lt/100km ortalama tüketimidir.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cgl 125 zamlardan önce tam 10Kr yakıyordu 11Kr da şimdi yakar, yaşasın zamlar,enerji bakanımız sağolsun.:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
........................
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
100 km'de 2.8 litre, daha ne istiyorsun?

Bu arada, benzin tüketimi hesabı kuruşla değil, 100 km'de litre hesabıyla yapılır. Türkiye'de kilometrede 10 kuruş yakan motor Irak'ta 1 kuruş yakar, motorun verimi Irak'ta artmaz. Aldığımda kilometrede 9 kuruş yakan CBF'im şu an 12 kuruş yakıyor, motorum bozuk değil hesap yanlış.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
şöyle söeyleyeyim o zaman,

cbr125'in 100km'deki tüketimi 3.5lt. bu agresif kullanımda.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
100 km'de 2.8 litre, daha ne istiyorsun?

Bu arada, benzin tüketimi hesabı kuruşla değil, 100 km'de litre hesabıyla yapılır. Türkiye'de kilometrede 10 kuruş yakan motor Irak'ta 1 kuruş yakar, motorun verimi Irak'ta artmaz. Aldığımda kilometrede 9 kuruş yakan CBF'im şu an 12 kuruş yakıyor, motorum bozuk değil hesap yanlış.

Türkiye'de bile 2 ay sonra kilometrede aynı kuruşu yakacağı malum değil 100km'de ki litre hesabı en iyisi dediğin gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst