Spesyal makine

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Selam arkadaşlar bir süpermoto alıcam ve bu sefer ne aliyim demiyorum. Size sıraladığım motorlardan pist için OLMAYANlarını söyleyebilirmisiniz bana. spesyal makinelerin masrafını çıkartabilecek güçte biri değilim bana yola uygunluk belkgesi olan ve spesyaller kadar masraf çıkamıyacak motosikletler arasına bakınmaya karar verdim. Honda CRF450X-450R, Ktm 525exc-520-450exc-450sxf-450sxc-620lc4-400lc4, Yamaha Xt660X, Suzuki Drz400SM, Kawasaki Klx 450R. Bana lütfen şunu al demeyin bu konudaki amacım aradaki spesyal makinaları eleyip bana yol için yapılmış makinaları bulmak. Yada benim bilmediğim yeni YOL makinaları ekleyebilirsiniz. :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
spesyal makina ney ?
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Pist için oluyo kendileri. genelininde 250 saat kadar bi ömrü var ondan sonra pistondur falandır filandır değişmesi gerekiyor.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pist için oluyo kendileri. genelininde 250 saat kadar bi ömrü var ondan sonra pistondur falandır filandır değişmesi gerekiyor.

Hangi durumdan itibaren 250 saat ömrü var?
İlk marş anından itibarenmi?
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
ya genel kullanım süresi olarak. Mesela normalde 25000 de piston falan değişiyosa bi makinenin( mesela) bunlar aşırı agresif pist makineleri oldukları için daha kısa hareketli aksam ömürleri var. Kullandığın saat önemli onlarda kilometresi biraz daha anlamsız oluyo. Mesela 1000 bakımı gibi 10. saat bakımı var bu tarz motorlarda. Kronometreyle kullanmak gibi diyelim
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bir listenin içinde ktm varsa. Benim için konu kapanmıştır :)
Tabiki her halükarda ktm derim ben. 125-250-450 cc farketmeksizin her sınıfta ktm tek geçerim.
Bence konuyu hangi ktm yi alsam yapsaymışsınız :)
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
Ktm 525exc-520-450exc şu makinaların üstüne tanımam canavar canavar..
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Arkadaşlar anlayamıyoruz galiba birbirimizi. Hangisini aliyim demiyorum. hangisi pist için hangisi şehir kullanımına daha yatkın ve az masraflı diyorum. Artık kalın yazılar ve altını çizme gibi şeylerde kullandım ama sanırım anlaşamıyacaz. Konuyu okursak insanlar daha yararlı bir forum sahibi olur. teşekkürler iyi forumlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:22 ----------

Bir listenin içinde ktm varsa. Benim için konu kapanmıştır :)
Tabiki her halükarda ktm derim ben. 125-250-450 cc farketmeksizin her sınıfta ktm tek geçerim.
Bence konuyu hangi ktm yi alsam yapsaymışsınız :)
Ama konu şu ki "
Selam arkadaşlar bir süpermoto alıcam ve bu sefer ne aliyim demiyorum." daha ilk cümlemden söyledim sanırsam amacımı. :mrgreen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
KTM'in EXC serisi yol kullanımına uygundur, ama üzerinde standart gelen lastikler asfalt uygun değildir. Az dişli, asfalta daha uygun bir lastik veya supermoto jantıyla süpermoto lastiği takmak cadde performansını çok daha iyi hale getirir.

kefeeee gel bir ara KTM'in Hasanpaşa mağazasına, ne istersen ayarlayalım :)
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
108
bu makinalardan xt660x hem masrafsız hemde yol için en uygun olanıdır.diğerleri daha masraflı ve piste yöneliktir.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
spesyal, yarı spesyal ve yol için sınıflandırsak yanlış yapmayız galiba. neyse insanların kafasını karıştırmayalım
spesyal olanlar;
CRF'ler
KTM 525, 520, 450
kawasaki 450

xt660x drz400sm ktm640 spesyal değildir. ve her köşe başında drift yapmayacaksan ben sana bu motosikletleri öneririm. kullanmayacagın özellige boş yere para verme.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
:cat: (drz400sm) şehir içine en yatkın makina bence.ama ktm 640 ın motor ömrü daha uzun die duymsutum.

spesyal, yarı spesyal ve yol için sınıflandırsak yanlış yapmayız galiba. neyse insanların kafasını karıştırmayalım
spesyal olanlar;
CRF'ler
KTM 525, 520, 450
kawasaki 450

xt660x drz400sm ktm640 spesyal değildir. ve her köşe başında drift yapmayacaksan ben sana bu motosikletleri öneririm. kullanmayacagın özellige boş yere para verme.
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
KTM'in EXC serisi yol kullanımına uygundur, ama üzerinde standart gelen lastikler asfalt uygun değildir. Az dişli, asfalta daha uygun bir lastik veya supermoto jantıyla süpermoto lastiği takmak cadde performansını çok daha iyi hale getirir.

kefeeee gel bir ara KTM'in Hasanpaşa mağazasına, ne istersen ayarlayalım :)

Kefeee; supermoto konusunda bu kadar ısrarlı olmanı anlıyorum. Ama duruma sadece asfalt olarak bakma. Sürekli asfaltta kullanan biri olarak zaman zamanda olsa enerji fazlalığı için arazi iyidir. Verdiğin listede olmayanlara gelirsek sanırım DRZ, XT660X'dir (belki LC4'ler bile olabilir??).

Khutuck; hemen her gün yolum olmasada oradan geçer iç geçiririm. Yardımın dokunacaksa ismin bir önemi yoktur heralde; ha kefeee ha clemenze:cherry:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Size sıraladığım motorlardan pist için OLMAYANlarını söyleyebilirmisiniz bana

(620lc4 Yamaha Xt660X, Suzuki Drz400SM pist motoru olmayanlar). digerleri pist motoru biliyosundur zaten spesyal. zaten kafani karistiricak aman aman bir ürün yelpazeside yokki. enduro alicaksan yada begeniyorsan ilgileniyorsan drz400 spesyale en yakin yapiya sahip, bunuda biliyorsundur neyi ögrenmek istiyorsun anlamadimki. xt, drz ye göre cok agir asfalt icin daha uygun.


Bana lütfen şunu al demeyin bu konudaki amacım aradaki spesyal makinaları eleyip bana yol için yapılmış makinaları bulmak.=====
Listendeki motorlarin hicbirisi yol motoru degil, kabaca dag tas toprak motoru.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
KTM'in EXC serisi yol kullanımına uygundur, ama üzerinde standart gelen lastikler asfalt uygun değildir. Az dişli, asfalta daha uygun bir lastik veya supermoto jantıyla süpermoto lastiği takmak cadde performansını çok daha iyi hale getirir.

kefeeee gel bir ara KTM'in Hasanpaşa mağazasına, ne istersen ayarlayalım :)
Orası beni çok aşıyo ya :mrgreen: Ben daha çok sahibinden e uğruyorum:mrgreen: geçen uğradım zaten uyduruk motoruma numaralık kafa aldım sonra sticker seti sordum marka sticklerları kimse marka stickerıda vermedi boynu bükük ayrıldım ordan:p
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Orası beni çok aşıyo ya :mrgreen: Ben daha çok sahibinden e uğruyorum:mrgreen: geçen uğradım zaten uyduruk motoruma numaralık kafa aldım sonra sticker seti sordum marka sticklerları kimse marka stickerıda vermedi boynu bükük ayrıldım ordan:p

Sen miydin o :mrgreen: Ramzeye kafalık dersen işin zor zaten :p

Kefeee; supermoto konusunda bu kadar ısrarlı olmanı anlıyorum. Ama duruma sadece asfalt olarak bakma. Sürekli asfaltta kullanan biri olarak zaman zamanda olsa enerji fazlalığı için arazi iyidir. Verdiğin listede olmayanlara gelirsek sanırım DRZ, XT660X'dir (belki LC4'ler bile olabilir??).

Khutuck; hemen her gün yolum olmasada oradan geçer iç geçiririm. Yardımın dokunacaksa ismin bir önemi yoktur heralde; ha kefeee ha clemenze:cherry:

İstediğin zaman uğra :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Sen miydin o :mrgreen: Ramzeye kafalık dersen işin zor zaten :p
Valla mis gibi kafa oldu iki tanede sanayi işi sis farı aldım onları taktım. Amacım görüntü değildi zaten bi süre idare edicek bi kafa grenajıydı şimdi mis valla :mrgreen: Gelicem cuma akşamı ama şartım bi muhabbet ederiz bana anlatırsın şu süpermoto işini eğrisiyle doğrusuyla ona göre :cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
42
hocam ben şöyle yardımcı olabilirim belki; o kadar parayı o makinalara yatırmaktansa bi arkadaşımın tavsiyem üzerine yaptığı şey olan 2000lerden bi XT600 bulmak ve sadece zincir dişli ve jant kitiyle olayı kurtarmak en iyisi..hem supermoto kalitesinden ödün vermiyorsun, hem kullandığın zincir dişli kitinin ebatlarını kaldırabilicek bi makinaya sahip olduğun için bu kiti sürate ayarlayıp yakıttan bayaa bi tasarruf ediyosun, hem de onca para cebine kalıyor ve sadece yolda harcıyorsun.. ;) XT 600 ün 93 modeliyle iki ayda 15.000 km yol yaptım bi buçuk yıl önce..Ne arıza ne de yakıt fazlalığı vardı..bunun üzerine bu fikir geldi aklıma..hem geniş lastikler hem de güzel amortisörlerle bu alet tam bi yol makinası olur diyerekten..ilk fırsatta kendime de bi tane yapıcam..XT'nin ölüsü gider, masrafı da büyük olmaz..yağ değişimleri dışında.. :D hacı muro kadar yağ alıyo herif..şaside dolaşıyo çünkü yağ..o kadar da güzel bi dizaynı var..saygılar..
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Ya doğru diyosunda yamaha konusu benim için kapandı sanırsam. Muhattabın bile yok türkiyede. İyi fikir ama başarılıymış
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
42
Ya doğru diyosunda yamaha konusu benim için kapandı sanırsam. Muhattabın bile yok türkiyede. İyi fikir ama başarılıymış

Haklısın bi yerde hocam ama bi gerçek var ki Türkiye'de yamaha ve honda'nın her yerde yedek parçasını bulursun..Özellikle eski kasa XT gibi efsanenin her türlü parçasını bulursun..düzgünce toplanmış bi XT'ye de arızasız 5 yıl binersin..adımı ortaya koyuyorum ki bu böyle..bunu deneyip başarı alamayan adamın da masrafını ben karşılarım..o kadar büyük konuşuyorum.. ;) :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst