Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
4
beyaz drag star

merhaba arkadaş ben izmirden bende birtane beyaz 200 model drag star var.
ayaklık almak istiyorum palat gibi olanlardan. makul fiyata nereden bulabilirm.
İlginiz için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
bütün dragstarcılar selam

ilk sorum classic ve sport modellerinin arka lastik ebatları aynı mı?
aynı ise kaç ? ayrı ise kaç ?

şimdiden teşekkürler
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
8
Manuel isteyen arkadaşlar için klavuzları topluca yükledim, kitapçıklar model yılınıza göre bazı farklılıklar gösterebilir.

Dragstar parça kataloğu:

http://netload.in/dateikXlfi76jHl.htm

Dragstar Kullanıcı el kitabı (Türkçe):

http://rapidshare.com/files/416125972/11_XVS_650DRAGSTAR.pdf

Dragstar servis kitabı (ingilizce):

http://rapidshare.com/files/416126555/XVS650_1998_service.pdf

Türkçe el kitabı linki çalışmıyor.Yenileyebilirseniz çok memnun olurum.Teşekkürler
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
8
Arkadaşlar daha önceden Türkçe el kitabı indirmiş olan varsa yükleyebilirse çok memnun olurum.Türkçe el kitabı lazım.Teşekkürler.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bende var ama, işten depolama siteleri yasaklı olduğu için ekleyemiyorum, bir kaç gün beklerseniz, evimdeki boyama faaliyeti bitsin eklerim..
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
21
Yeni aldığım Drag Star' ıma alışmaya çalışıyorum, henüz bir hafta oldu, motordan gelen seslerin normal olup olmadığını anlamak için başka dragstarlarla yan yana getirip karşılaştırıyorum. Motorda hafif bir sarsıntılı çalışma var, birde vınlama- gibi bir ses geliyor.
Tüm sayfaları baştan sona merakla okudum, sorulan sorular verilen yanıtlar, tavsiyeler, bilgiler, yönlendirmeler, anladım ki iyi bir motor almışım, özellikle draggy arkadaşın olumlu ve yapıcı açıklamaları kafamda ki kuşkuları sildi attı. İyiki varsın draggy arkadaş, paylaşım ve bilgilendirmelerin için çok teşekkür ederim. Kısmet olursa tanışmak ta isterim. Saygılarımla.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
8
Arkadaşlar 7500-8000 Civarı bir bütcem var. önceleri en 500 almayı düşünmüştüm ama şimdi kesin kararımı vermiş bulunuyorum. bu fiyatlara iyi bir dragstar bulabilir miyim?

bende xvsdragstar 650 var 98 model 2005 trafiğe cıkıslı 6.800 istiyorum , düsünürseeniz görüselim.
0544 3404461
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Slm arkadaslar

Bu benim siteye yazdigim ilk mesajim umarim yanlis
yere yazmamisimdir bir hayalim vardi onu gerceklesirmek
35 bes yasinda nasip oldu hep bir Cruiser motorumolsun istemisimdir
ya shadow yada dragstar arastirmanin sonucunda dragstar
nasip oldu bundan sonra dilerim Allahdan uzun yillar kazasis
belasiz binmeyi nasip eder ( cümlemize ).
Gelelim sorumuza benim motorun ön sag sinyal cami aldimda
yoktu sirkecide motorcular sitesi var orda bulamadim
ismarliyalim dediler biraydan önce gelmez internerde
sorusturdum aynisi. Sinyal camim beyaz bulabilirsem 1tane
olmadi iki sariyada varim bana bu konuda yardimci olursaniz
cok sevinirim bu arada İstanbul bakirköyde oturuyorum
sygl
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Elimdekiler yeni bitti dostum, keşke bir tane bıraksaydım, çoğunu ücretsiz verdim artık Almanyadan dayımın gelişini beklemem gerekecek bir sürü şey aldım çünkü ebay.de den :pale: Acelen yoksa bekleyebilir ya da motoruna çok yakışacağını düşündüğüm şu ürüne bakabilirsin, tabi bunları taktığında renkli ampülde takman gerekecek :) Fiyatı biraz pahalı 4 tanesinin fiyatı 60-70 civarına geliyor..

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yama...rcycles_Parts_Accessories&hash=item43a4bd22f4
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Hadiya ne yapalim kismet degilmis acelem yok ama denk
gelirsemde kacirmam ebay deki gosterdigin kapaklar gercekten
cok güzelmis hayirlisi yine buralardayiz nasil olsa daha cok
görüsegiz insallah ilgin icin tskr
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Nikaljlari nasil parlatabilirim motoru egsozu hele vidalar
hep pasli bunlarin ilaci nedir?
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
6
dragstar orjinal parçaları "http://www.motoliz.com/" sitesindende temin edilebiliyor.
ellerinde bulunmayan parçalar yutdışından (sevkiyat periyoduna göre geliş süresi uzayabiliyor.)
ben birkaç parça gettirdim.site ngüvenli fiyatlarıda makul geldi.isterseniz tlf ile danışın.
-piyasada birçok parlatıcı mevcut(motor sitelerinden araştırabilirsiniz.herkez kendi kullandığını övüyor.çeşit ve fiyat çok eğer motor dışarda kalıyorsa yağmurda kullanılmasa bile her ay nikaljları temizlemekte yarar var.

syglr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst