Yeni aldığım Drag Star' ıma alışmaya çalışıyorum, henüz bir hafta oldu, motordan gelen seslerin normal olup olmadığını anlamak için başka dragstarlarla yan yana getirip karşılaştırıyorum. Motorda hafif bir sarsıntılı çalışma var, birde vınlama- gibi bir ses geliyor.
Tüm sayfaları baştan sona merakla okudum, sorulan sorular verilen yanıtlar, tavsiyeler, bilgiler, yönlendirmeler, anladım ki iyi bir motor almışım, özellikle draggy arkadaşın olumlu ve yapıcı açıklamaları kafamda ki kuşkuları sildi attı. İyiki varsın draggy arkadaş, paylaşım ve bilgilendirmelerin için çok teşekkür ederim. Kısmet olursa tanışmak ta isterim. Saygılarımla.