Xenon far ısı ve elektrik Tüketimi.

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba arkadaşlar, motorumun fabrika çıkışı Far watt'ı 35. Birkaç ay önce osram marka 55/60 watt beyaz far taktık. 2 gün içinde far'ın içini eritti. O olaydan sonra far kafasını değiştirdim. yine 35 watt kullanıyorum ama yolu göremiyorum !. Xenon far taksak yine farın içini eritirmi sizce ve elektrik tüketimi çok mu yüksek olur ? 12 volt 7 amper aküm var kaldırır mı ? şimdiden teşekkürler
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Bunu bende düşünüyorum açıkcası çünkü xenon takacağım far kromdan değil plastikten.Erimesinden endişeliyim ama tabiki evde belli bir süre test ettikten sonra motora takıcam tabiki erimez ise:)
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
92
Mutlaka birşey yapar diyorsunuz...

Valla Senin şansınada kalmış artık Ben yapar derim yapmaz ben xenon kullanıyorum bende sorun yok ama sen bence al bi sarı güzel ampul kullan ama istersen motoru iyi bir servise veya ustaya götür danış ne yapmam gerekir diye. yada farının içini erimeyen bir far içi ile değiştirirsin Aküyü de yükseltirsin ama bunları sen yapma aküyü özellikle Alıcılara kuvvetli gelir alıcılar yanabilir.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 ----------

Sende kromdan yapabilirsin arkadaş :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------

Bazı xenonları Şarjlı matkabın bataryası bile yakıyor.Zaten xenon bi açılırken çok fazla akım çekmekte daha sonra git gide çekilen akım azalmakta.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Farın içerisine alüminyol folyo falan sarmayı düşünüyorum.Belki ısıyı dağıtır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:50 ----------

Valla Senin şansınada kalmış artık Ben yapar derim yapmaz ben xenon kullanıyorum bende sorun yok ama sen bence al bi sarı güzel ampul kullan ama istersen motoru iyi bir servise veya ustaya götür danış ne yapmam gerekir diye. yada farının içini erimeyen bir far içi ile değiştirirsin Aküyü de yükseltirsin ama bunları sen yapma aküyü özellikle Alıcılara kuvvetli gelir alıcılar yanabilir.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 ----------

Sende kromdan yapabilirsin arkadaş :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------

Bazı xenonları Şarjlı matkabın bataryası bile yakıyor.Zaten xenon bi açılırken çok fazla akım çekmekte daha sonra git gide çekilen akım azalmakta.

Kromdan yapabilirmiyim yoksa alabilirmiyim anlayamadım ama yapmayı tercih ederim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Xenon takmak için sıcaklığını bu kadar dert etmeyin. Şu kadar derece ısınır diyemeyeceğim ama standart bir halojen ampulden daha az ısınıyor. (göz kararı, ya da el mi desek :p) Ben mercekli xenon far yaptığımda korkum reflektörün ya da farın erimesi değil merceğin odakladığı ışığın far camını eritmesiydi. Çünkü bu büyüteçle kağıt yakmak gibi bir şey oluyor ve çinli motorumun far camının o kadar iyi olmadığını düşünüyordum. Ama hiç bir sorun olmadı. Yani merceğin topladığı ısı ve ışık bile zarar vermiyor.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
Mercek li zenon yap kardeş yolu çok net görürsün zenonlar 35 w çekiyo sanırım
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"far ısı tüketimi" dediğiniz ne olaki? yoksa başlık : "xenon far ısı üretimi ve elektrik tüketimi" şeklinde mi olmalıydı? hatta daha da doğrusu "xenon far ısı yayılımı ve enerji tüketimi" bile olabilirdi... :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst