Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek silindir yetermi buna be :S
çok teşekkürler hocam.hava filtresine falan da baktır dediler.sübap ayarı diye bişey var sanırım.bi de onlara baktırayım.çok benzin yakmasının nedenini hala çözemedim ama.resmen egzosdan benzin damlatıyor.ağır bir kokusu var dumanının.tüm bakımlarını yaptırıp yazın antalyadan çıkıp sahil şeridini takip ederek fethiye, izmir, istanbul yapmayı düşünüyorumçok teşekkrler tekrar
merhaba arkadaşlar
ben de aranıza yeni katıldım
daha motosiklet almadım araştırma aşamasındayım
scooter ttarzında bir şey düşüünyorum nasıl olur?
bir tane ramzey QM 125 T var 8860 km'de 1000 tl istiyor
bu fiyat uygun mu?
bir de motosikletin km ömrü ne kadar? 8860 bana biraz çok geldi sanki
şimdiden teşekkürler...
Naci 63 isimli abimize yürekten teşekkür ediyorum.Hem gayet bilgili hem de yardım sever...saygıyla eğiliyorum üstadım
naci abi öyledir herkesde hakkı vardır..
@anil89tas seninki yine ii gidiyomuş :mrgreen: walla benim motor 30 TL lik benzinle 150km yapıyo bana da millet hava filtresindendir diyo ama...
Benimkide böyle yakıyor yani kmde 20 krş... Ancak benzin 4TL oldu artık böyle değilde litre bazında ölçmek icab edecek sanırım... şu hava filtresini bende söküp bir temizleyeyim ayrıca karbüratör çıkışına bağlı hortumun aşağıya kaydığını bende gördüm ve üste doğru ittirip oturttum. Motorun rölanti sesinin daha düzeldiğini hissettim daha yüksek rölanti sesinden daha sakin bir sese düştü. Servise hemen bu işlemleri yaptıktan sonra götürdüğümde hortumun çıkmasının normal olduğunu motor patlama yaptığında yada sarsıntıdan çıkmış olabileceğini söyledi. Rölantisini biraz düşürdü fakat düşürünce yolda giderken ışıklarda durduğumda stop etmeye başladı bende biraz artırdım şimdi normal... Motoru dinledikçe yavaş yavaş alışıyor insan müdahale etmeye, herkes motorunu en iyi anlayan kişi olmaya başladığında sanırım sorunlar daha çabuk çözülebilir hale gelecektir elbetteki değerli tecrübelerini paylaşan hocalarımızın önderliği ve bilgi paylaşımı sayesinde...
bence diğer qm250 lere göre birazcık fazla yakıyo gibi ama vardır bi çaresi... boş bi vaktimde servise götürcem ayrıca beycivan hocanın tarif ettiği gibi de hava filtresini açık hava filtresine döndürmeyi düşünüyorum. bi de hiç kimse tavsiye etmesede egzos' ufak da olsa bişey yaptırcam daha tok bi ses almak için ama öylee çok da bağırmasını istemiyorum şimdikinden biraz birazcık daha fazla ve tok bi ses ama nasıl yapılır herhangi bi fikrim yokale:
Tamir elektronik derken ramzey 250 lerin elektrik tesisatında çok saçma sapan kablo uçları ne maksatla boş bırakıldığı belli olmayan (+) soketler ver. Özellikle benzin deposunun altı tam bir kablo yumağı. 3 gün önce bir kardeşimizin kablo demetini komple soyduk ve çok düzgün bir hat şeklinde şaşe demirlerine plastik kelepçe ile tutturmak suretiyle ip gibi yaptık. Hepsi derli toplu ve anlaşılır oldu. Aklıma bir resmini almak gelmedi. Benzin deposu bu kabloları ezip deforme ediyor.
Naci abi mahoretti nasılsınız bu arada Bandırmaya geleniniz gideniniz yok mu abi.?![]()
Beycivan hocam forumdaki tüm arkadaşlar adına doğum gününüzü kutluyoaum.Sağlıklı ve mutlu bir ömür geçirmenizi diliyorum![]()
Bunlar karbüratördeki suyu/pisliği atmak için diğer ucu karbüratöre bağlı hortumlardır. Karbüratörün alt yan tarafında (her iki tarafta da var) bulunan vidayı gevşetirseniz, karbüratör şamandırasının olduğu yerde biriken benzinin aşağı aktığını, eğer varsa pislik ve suyun da aktığını görürsünüz. Zaman zaman yapmak lazım. Bir de akü için fazla şarj vb durumlarda akü suyunun tahliyesi için hortum olmalı.
Selamlar.
teşekkürler naci abi.
ankara kar altında bir süre yatacak motor apartmanın altında![]()
Birşey değil arkadaşım. Sizin gibi nezaketle teşekkür eden arkadaşlarımıza bildiklerimizi anlatmak bir zevktir. Soruyu sorup cevap aldığı halde teşekkür etmeyen çok kişi gördük bu forumlarda.
Motorunuz en az 1 ay yatacaksa mutlaka gecikmeden selenin sağ tarafındaki kapağı söküp altındaki akünün kutup başı bağlantılarını sökünüz. Yoksa bu size aküyü değiştirmeye mal olabilir. Tecrübe ile sabittir!!!
Arasıra çalıştırırm ve durumu kurtarırım demeyiniz. Çünkü sadece 3-5 dakikalık çalıştırma yeterli şarjı sağlamıyor. En az 5-10 km sürmek gerekiyor. Tabiki farı yakmadan! En iyisi kutup başlarını sökmek.
Selamlar.
"Birşey değil arkadaşım. Sizin gibi nezaketle teşekkür eden arkadaşlarımıza bildiklerimizi anlatmak bir zevktir. Soruyu sorup cevap aldığı halde teşekkür etmeyen çok kişi gördük bu forumlarda"
bir ufak sorum daha olacak,arka çantaların üst gerisinde park lambasına benzer lambalar var ( beyaz ),çok da hoş duruyorlar ama yanmıyorlar. bunlari aktif hale getirmek mümkünmüdür? denedinizmi? daha önce yazıldımı burda bu bilmiyorum yazıldıysa kusura bakmayın : )