- Katılım
- 21 Kas 2010
- Mesajlar
- 31
herkese merhaba,
ben yaklaşık 4 aydır bu başlığı takip ediyorum fakat yeni üye oldum.( motoru almadan kalabalık etmiyim dedim galiba : ) deneyim paylaşımı oldukça güzel, özellikle naci bey ve beycivan'ın paylaşımlari gerçekten motorla ilgili oldukça bilgi verici.kendilerine selam ederim : )
yazın bir arkadaşim siyah ramzey qm 250 almıştı sıfır, bende 1100 km deyken 2 hafta önce ondan satın aldım motorumu yurtdışına gidecegi için.küçüklükten beri severim motorlari ama ancak kısmet oldu.aslında deneyim amacı ile scooterle başlayayım diyordum ama kısmet 250 cc lik bir chopperaymış,birden denk geldi,aslında enduro seven biriyim. ileride de asıl ilgi alanım olan endura ya geçebilirim umarim.
daha önce çeşitli tarzlarda motosiklet kullanmıştım fakat bu benim ilk uzun süreli deneyimim olacak.şimdiden şehir içinde 200 km üzerinde yol kattettim ve oldukçada memnunum.
şuana kadar max 100 km hıza ulaştım ( daha fazlasını denemeyi düşünmüyorum )oldukça rahat ve titretişimsiz bir şekilde.rodajı dolmuş olarak bana geldiği için saniyorum, titreşim nerdeyse yok gibi.yanlızca vites geçişlerinde tıkır tıkır bir ses geliyor ufaktan.oda vites tam geçmeyince oluyormuş galiba.birde arka lastiğin zincire bakan yamacında siyah leke oluştur sanirim zincir sürtüyor yada başka birşey onada baktırmam gerekecek.
yaza dogru uzun yol planlarım da var inaşallah, ankara - izmir, ve ankara - antalya planlıyorum.
ileride tekrar paylaşırım fakat şuan için izlenimlerimi aktarıyim;
+ lar;
* fiyat/ performans inanılmaz. ben bu kadar beklemiyordum.
* görüntü dolgun,güzel.
* titreşim çok az.
* oldukça rahat.
* oldukça dengeli.
- ler;
* malzeme kalitesi düşük ( fiyata oranla şaşırtmıyor gerçi)
* fazla agır ( aslında bu olumsuz özellik değil gibi,bu sayede dengesi iyi,gerçi muadilleri ile benzer aralıkta : )+
* arka fren yetersiz
* plastik aksam oldukça kalitesiz, dikkat etmek lazım.
tekrar görüşmek üzere, herekese keyifli ve güvenli yolculuklar
ben yaklaşık 4 aydır bu başlığı takip ediyorum fakat yeni üye oldum.( motoru almadan kalabalık etmiyim dedim galiba : ) deneyim paylaşımı oldukça güzel, özellikle naci bey ve beycivan'ın paylaşımlari gerçekten motorla ilgili oldukça bilgi verici.kendilerine selam ederim : )
yazın bir arkadaşim siyah ramzey qm 250 almıştı sıfır, bende 1100 km deyken 2 hafta önce ondan satın aldım motorumu yurtdışına gidecegi için.küçüklükten beri severim motorlari ama ancak kısmet oldu.aslında deneyim amacı ile scooterle başlayayım diyordum ama kısmet 250 cc lik bir chopperaymış,birden denk geldi,aslında enduro seven biriyim. ileride de asıl ilgi alanım olan endura ya geçebilirim umarim.
daha önce çeşitli tarzlarda motosiklet kullanmıştım fakat bu benim ilk uzun süreli deneyimim olacak.şimdiden şehir içinde 200 km üzerinde yol kattettim ve oldukçada memnunum.
şuana kadar max 100 km hıza ulaştım ( daha fazlasını denemeyi düşünmüyorum )oldukça rahat ve titretişimsiz bir şekilde.rodajı dolmuş olarak bana geldiği için saniyorum, titreşim nerdeyse yok gibi.yanlızca vites geçişlerinde tıkır tıkır bir ses geliyor ufaktan.oda vites tam geçmeyince oluyormuş galiba.birde arka lastiğin zincire bakan yamacında siyah leke oluştur sanirim zincir sürtüyor yada başka birşey onada baktırmam gerekecek.
yaza dogru uzun yol planlarım da var inaşallah, ankara - izmir, ve ankara - antalya planlıyorum.
ileride tekrar paylaşırım fakat şuan için izlenimlerimi aktarıyim;
+ lar;
* fiyat/ performans inanılmaz. ben bu kadar beklemiyordum.
* görüntü dolgun,güzel.
* titreşim çok az.
* oldukça rahat.
* oldukça dengeli.
- ler;
* malzeme kalitesi düşük ( fiyata oranla şaşırtmıyor gerçi)
* fazla agır ( aslında bu olumsuz özellik değil gibi,bu sayede dengesi iyi,gerçi muadilleri ile benzer aralıkta : )+
* arka fren yetersiz
* plastik aksam oldukça kalitesiz, dikkat etmek lazım.
tekrar görüşmek üzere, herekese keyifli ve güvenli yolculuklar