Vitesli Motorsiklet Kullanma Konusunda Yardımcı olurmusunuz ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün ilk kez vitesli motor kullandım ve o motoruda aldım xgjao 200-8 markası .. ilk kaldırışımda stop ettim fakat 2.sinde kimse beni yerimde tutamadı gayet zarif hoş keyifli zevkli bakalım daha iyi kullanmayı becerirsem çok daha süper olucak
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Evet arkadaşlar düz vites araba kullanabiliyorum fakat vitesli motor kullanmadım. Araba ile aynı mı vites ve debriyaj sistemi ?
kendime bu sene Honda CBF 150 almayı düşünüyorum kurye motorlarından fakat tereddütteyim. Dururken kaldırma ve ya düz yolda yol alırken vites artırma ve ya düşürme ne şekilde oluyor arabada. 3.cü vitesdeyken 2ye düşürcegim zaman fren le biraz hızımı kesip aynı zamndada debriyaja basıp 2 ye düşüyüorum vitesi ve ya durcaksamda direk 3cü vitesten boşa alıp tamamen frenle durduruyorum fakat motorsiklette bu iş nsl oluyor? yardımcı olursanız çok sewinirim ?

http://www.uzmantv.com/motosiklette-vites-nasil-degistirilir
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Bunu yazan arkadaş bence kafa buluyor gibime geliyor. Yüz kere sormuş baksana aşağı demi diye.. Saçma sapan, hiç mi dikkatinizi çekmedi. Böle teoriyle motor kullanmak öğrenilmez...
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Bunu yazan arkadaş bence kafa buluyor gibime geliyor. Yüz kere sormuş baksana aşağı demi diye.. Saçma sapan, hiç mi dikkatinizi çekmedi. Böle teoriyle motor kullanmak öğrenilmez...

Varsın kafa bulsun arkadaşım biz cevap verelimde sonra sordum kimse yardımcı olmadı demesin..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
valla arkadaşın kübası vardı..vitesler tersti ..ileri bastımı geri vitese atıyordu..geri vitese bastımmı vitesi büyültüyordu..acayip bir motordu..
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
motor almaya kesin karar verdiginde ehliyet icin bir kursa yazıl.sonrasında hem teorık hemde pratık bılgıye sahıp olacaksın.
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
ya benim merak ettiğim olur olmaz konular ana sayfada yer alıyorda benim geçenlerde kayıp motosikleti trafikten sildirmeme yardım konusu ana sayfada yer almadı. moderatör beni duyuyormu?
kardeşim tarifle vitesli motor binilmez. alırsın bir motor yada arkadaşının motorunu trafiğe kapalı bi alanda yarım saatte öğrenirsin şayet bisiklet binmesini biliyorsan.sonrada ehliyet alıp trafiğe çıkarsın,bu kadar basit kalanı geyiktir.:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 22:53 ----------

noktayı koymuşum galiba!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst