Alt grenaj lazım yardım

Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
kırmızı daha fena duruyor kardeşim, turuncu pek açmamış bence ..

tabi zevk ve motor senin.. :rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
evet kırmızı turuncuya göre daha hoş ama arkadaşında dediği gibi zevkler tartışılmaz
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
1111111111w.jpg


22222222222222i.jpg


buyur kardeşim sana kırmızı egsoz :)

çok teşekkür ederim en yakın zamanda kırmızıya boyatıcam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 ----------

fotoşopla birde siyah renk yapabilirmisiniz
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
o lastiklerin kenarları nie beyaz en tiskindigim şey :D sen ilk önce onu değiştir ha yaşın 45 üstüyse bilemem :D senin ilk motorunmu
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
ugur kredi kartına işbankasından para yatırıyosun telefon ac ilk önce ondan sonra parayı yatırdıktan sonra tekrar telefon ac ben parayı yatırdım die o gun cıkarıyolar kargoyu.sana kredi katının numarasını vericek yani onun kredı borcunu oduyomussun gb :wiinkk:

ayrıca yanak ları bende hiç sevmiyom :silent:
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
ugur kredi kartına işbankasından para yatırıyosun telefon ac ilk önce ondan sonra parayı yatırdıktan sonra tekrar telefon ac ben parayı yatırdım die o gun cıkarıyolar kargoyu.sana kredi katının numarasını vericek yani onun kredı borcunu oduyomussun gb :wiinkk:

ayrıca yanak ları bende hiç sevmiyom :silent:

tmm saol arayım bi adamları
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
20
çok teşekkür ederim en yakın zamanda kırmızıya boyatıcam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 ----------

fotoşopla birde siyah renk yapabilirmisiniz

rica ederim.
olur akşama siyahınıda yaparım ancak standart bir egsoz görünümü çıkar karşına sen farklı bir tad aradığın için söylüyorum bunu yoksa siyah ben burdayım demesede her türlü gider.
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
rica ederim.
olur akşama siyahınıda yaparım ancak standart bir egsoz görünümü çıkar karşına sen farklı bir tad aradığın için söylüyorum bunu yoksa siyah ben burdayım demesede her türlü gider.

bende kırmızı renge boyattım sabah,boyanın kurumasını beklıyorum, akşam 1-2 resim atarım :)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
ugur guzel olmus sakalı sordun mu bugun bi arkadasta alcaktı kalmamıs ellerınde 1-2 hafta sonra gelicekmiş sana ne dediler ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst