- Katılım
- 24 Ocak 2009
- Mesajlar
- 824
- Konu Yazar
- #1
Önce Resmi payLaşayım ..
Baştan söyleyeyim ayna yok sinyal yok muhabbeti yapmayın lütfen
ben farkındayım hepsini aldım Ybr sinyali ve aynaları ama daha takmadım zaten şuan okulda olduğum için kullanmıyorum alt katta yatıyor motor..
Şimdi konuya gelelimm..
Resimde anlattım sorunu, motoru yan ayağına alınca benzin akıtıyor orta ayakta durunca kesiliyo benzin akması ne yaptıysam çözemedim yeni karbüratör alcam gene aynı sorunu yaparsa diye aklımda soru işaretleri var .. Bilen varsa yardımcı olursa iyi olur
şimdiden teşekkürler..
Baştan söyleyeyim ayna yok sinyal yok muhabbeti yapmayın lütfen
Şimdi konuya gelelimm..
Resimde anlattım sorunu, motoru yan ayağına alınca benzin akıtıyor orta ayakta durunca kesiliyo benzin akması ne yaptıysam çözemedim yeni karbüratör alcam gene aynı sorunu yaparsa diye aklımda soru işaretleri var .. Bilen varsa yardımcı olursa iyi olur
şimdiden teşekkürler..