Benzin akıtma Sorunu.. :(

Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Önce Resmi payLaşayım ..

Baştan söyleyeyim ayna yok sinyal yok muhabbeti yapmayın lütfen :p ben farkındayım hepsini aldım Ybr sinyali ve aynaları ama daha takmadım zaten şuan okulda olduğum için kullanmıyorum alt katta yatıyor motor..

reessim6.jpg


Şimdi konuya gelelimm.. :)

Resimde anlattım sorunu, motoru yan ayağına alınca benzin akıtıyor orta ayakta durunca kesiliyo benzin akması ne yaptıysam çözemedim yeni karbüratör alcam gene aynı sorunu yaparsa diye aklımda soru işaretleri var .. Bilen varsa yardımcı olursa iyi olur

şimdiden teşekkürler..
 

sXe

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
51
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
depodan kalburatöre giden hortumda çatlak falan olmasın bak derim
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
yok ciklenin ordan akıtıyor boruları değiştirdim zaten bu yaz.. yan ayağına alınca cikleyi çektiğimiz yerden akıtıyor..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karbüratörün 0-ring conta setindendir.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
benzinin aktığı yeri tam bilmiyom ama akan yerde conta falan varmı yoksa tahliyedenmi akıtıyo?

şamandıranın ayarını biraz kısarsan karbüratörün içinde biriken benzin seviyesini azaltabilirsin.
o zaman akmayabilir.yakın resim çekseydin bakardık.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Karbüratörün 0-ring conta setindendir.

karbüratör mü değiştirmeliyim usta ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 ----------

benzinin aktığı yeri tam bilmiyom ama akan yerde conta falan varmı yoksa tahliyedenmi akıtıyo?

şamandıranın ayarını biraz kısarsan karbüratörün içinde biriken benzin seviyesini azaltabilirsin.
o zaman akmayabilir.yakın resim çekseydin bakardık.

Tahliyeden akıtmıyo en yakın resim bu ancak bunu koyabildim yandan başka resmi yok yanımda motorda yanımda değil zaten..:pr:

cikleyi indirip kaldırdığımız yerin dibinden akıyor..

şamadıradan kıstı usta benzini biraz ama genede akıyo anlamadım..Zaten yapan usta akarsada karbüratördeki benzin akar sadece falan dedi
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
sadece karbüratördeki akmaz. ordaki azaldıkça depodan almaya devam eder tabi depo açıksa.

jiklenin ordan akıyorsa aynen oring yani contanın değişmesi lazım
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
karbüratör değiştiresim var zaten.. karbüratörü değiştirsem kökten çözülürmü bu iş ?
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önce Resmi payLaşayım ..

Baştan söyleyeyim ayna yok sinyal yok muhabbeti yapmayın lütfen :p ben farkındayım hepsini aldım Ybr sinyali ve aynaları ama daha takmadım zaten şuan okulda olduğum için kullanmıyorum alt katta yatıyor motor..

reessim6.jpg


Şimdi konuya gelelimm.. :)

Resimde anlattım sorunu, motoru yan ayağına alınca benzin akıtıyor orta ayakta durunca kesiliyo benzin akması ne yaptıysam çözemedim yeni karbüratör alcam gene aynı sorunu yaparsa diye aklımda soru işaretleri var .. Bilen varsa yardımcı olursa iyi olur

şimdiden teşekkürler..

arkadaşım, o karbüratöre uygun karbüratör tamir takımı alacaksın. Senin problemin şamandranın bağlı olduğu iğne de. Tamir takımında hepsi var. Yenilet ve şamandırayı ayarlattır. Şamandıra ayarlanacak. Yoksa her türlü kaçırır. Aslında bakan kişi oynadımı bilmiyorum ama şamandırayı ayarlarsan keser. Boşuna karbüratör alma. Öncelik tamir takımı. olsa olsa en pahalı satan 10 tl ye satar.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
bence yeni karburatör alıp boşuna masraf etme yazık parana zaten karbüratör kolay kolay bozulacak bi parça değildir ya şamadıra ayarı kaçmıştır ya iğne bişey olmuştur yada contasında falan bakmak lazım iyi anlayan birisi kolaylıkla yapacaktır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst