RR ile takaslı Araç (kabinin önündekine dikkat xD)

Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
"arka koltuktaki kabinlerin önündeki" dediğin şey beyzbol sopası ise umarım motosikletlileri kovalamıyordur onunla :p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kaputu siyaha boyatmayi anlamiyorum, resmen kaza yapip kaputu katlamis arabaya
astar boyali yeni motor kaputu takmislar gibi duruyor, sadece bu ilandaki araba icin demiyorum
Discovery channel'da West Coast Custom'da bir VW Touareg'in kaputunu siyah kaplamislardi
aynen kazali arac gibi oluyor bence.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Kaputu siyaha boyatmayi anlamiyorum, resmen kaza yapip kaputu katlamis arabaya
astar boyali yeni motor kaputu takmislar gibi duruyor, sadece bu ilandaki araba icin demiyorum
Discovery channel'da West Coast Custom'da bir VW Touareg'in kaputunu siyah kaplamislardi
aynen kazali arac gibi oluyor bence.

Hocam kaputda olmuyorda , beyaz bi insignia üstü siyah folyo güzel durur :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 ----------

kaç kişi bakıp yorum atmıyor , o kötü değildi be espiri , resim her ne b*k'sa :p:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arabanın negatif ünü malum
gece tavan lambası acık gezen 42 numara ayaklı abuzittin ablaların tercihiymiş genelde
renk de oldukca igrenc
buna manitayla binen katil olur o sopayla :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
bizim arabadada onun benzeri var çok etkilidir kerata :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 ----------

GÖЯKEM;2206974' Alıntı:
Hocam kaputda olmuyorda , beyaz bi insignia üstü siyah folyo güzel durur :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 ----------

kaç kişi bakıp yorum atmıyor , o kötü değildi be espiri , resim her ne b*k'sa :p:cherry:

o folyoyu sökerkende boya metalik ise vernikle birlikte söker geriye alırsın folyoyu :farao:
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
amma abarttınız yavv . adam beyzbol oyuncusu, oyundan gelirken sopasını bagajda unutmuş . neden bu kadar büyüttünüzki..:p
 
Katılım
26 Kas 2010
Mesajlar
2
Concorde787 doğru söylüyo dikkat edin arabayı arkadaş amerikada sattığı için beyzbol sopası çoook doğal
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Bir de bunlar hep keyfe keder boyanıyor nedense.keyfe keder jant taktım keyfe keder egzos taktım.Ne keyifmiş ne kedermiş arkadaş
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
İki saattir bakıyorum, bakıyorum bu kadar yazılıp çizilecek ne var anlayamadım hala?
Arkada bir beyzbol sopası var.. Başka da bir absürdlük keşfedemedim..
Yaşlandım mı nedir? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst