Mondial Mondial 350 MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sXe

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
51
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni mondial 350 mr fiyat ve teknik bilgi daha açıklanmamış

resimler

002.jpg


003.jpg


005.jpg


004.jpg


001.jpg


006.jpg
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
73
arjantinde ruta 40 diye satılıyo youtube de videoları mevcut saglam bir motora benziyo ama gücü yazmıyo mondialin sitesinde . Yüksek ve kocaman deposo var 27 lt 700 km yol yapıyomuş baakalım görücez işallah iyi çıkarda yurdum insanı küfür etmez .320 cc olması lazım tahminim 25 bg felandır.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
8 bin ila 8.8 arasında bir fiyat aralığından sunulacak.düşünen arkadaşların bilgisine.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Görüntüsü çok güzel, 250 cc olsaymış bu kadar pahalı olmazmış. Ben Mondial'in yerinde olsam bu modeli MR250 motoru ile piyasaya sürerim. Aklıma gelmişken şu Hyosung tek kişilik o zıpır kasa yerine neden böyle efendi görünüşlü bir GT250 kasa çıkarmaz anlamadım gitti. V motoru böyle bir dizayna koysalar 7000 TL fiyat etiketi ile yok satarlar.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hadi şimdi de resimlerden yorum yapalım...Önce karalıyalım sonra yeriz birbirimizi zaten:mrgreen:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
arjantinde ruta 40 diye satılıyo youtube de videoları mevcut saglam bir motora benziyo ama gücü yazmıyo mondialin sitesinde . Yüksek ve kocaman deposo var 27 lt 700 km yol yapıyomuş baakalım görücez işallah iyi çıkarda yurdum insanı küfür etmez .320 cc olması lazım tahminim 25 bg felandır.

27 lt ve 700 km çılgın bir durum:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
8715 TL fiyat biraz yüksek gibi. 5250 TL'ye MR250 varken çok tercih edilebilir durmuyor.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
bayi 8.8 dedi 8.7 ye gelmiş pek farketmez açıkçası.
dediğin gibi tercih sebebi olmayacaktır bu fiyatla.
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
çok pahalı bence 7000-7500 uygun olurdu bu motor için.hyosung comet 250 varken pek tercih edilmez bu fiyata.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
bencede MR 350 o fiyatı hak etmiyor teknik olarak MR 250 ile aralarında çok az bir fark var o yüzden fiyat ve teknik detay göz önüne alındığında MR 250 daha mantıklı MR 350nin fiyatı 6.500-7.000tl olsaydı ozaman işler değişirdi

Mondial MR 350

Max. Tork 24.6 Nm / 5250 d/d
Max. Güç 16.2 kw / 8000 d/d
Silindir Hacmi 320 cm³
Silindir Çapı ve Strok 62.0x53.0
Sıkıştırma Oranı 10.2±0.2:1
Ön / Arka Lastik : 110/90-18 / 130/80-17
Ağırlık 156 kg

Mondial MR 250

Max. Tork : 20.0 Nm / 6500 d/d
Max. Güç : 15 kw / 8500 d/d
Silindir Hacmi : 249 cm³
Silindir Çapı ve Strok : 55x53
Sıkıştırma Oranı : 9.6±0.2:1
Ön / Arka Lastik : 90/90-18/ 130/90-15
Ağırlık : 153 kg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
250 MR dizayn olarak daha güzel. Arada çok bir güç farkı da yok, fiyat ise çok daha uygun. 250 MR varken bu satmaz.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
250 MR dizayn olarak daha güzel. Arada çok bir güç farkı da yok, fiyat ise çok daha uygun. 250 MR varken bu satmaz.

Aynen böyle... Teknik verileri okuyunca bu motoru almak için afedersiniz salak olmak lazım. Hayır bg manyağı değilim ama 2sinin de son sürati 120km/h olarak verilmiş. Madem 350 lik alıcak gerek şehir içinde daha seri gerekse uzun yolda biraz daha rahat ettirmesini isterim. Ama bu motorun fazladan sunacağı 2 şey var; birisi para diğeri yakıt...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ama şimdi şuda var motor yeni olduğu için Mondial yetkilileri siteye motorun teknik özelliklerini yanlış yazmış olabilirlermi??? yani 330cc çift silindir su soğutmalı bir motor için tork ve özellikle bg gücü sizcede düşük değilmi
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hyosung'un teknik verileri şöyle :

Maksimum Güç 29,3 Hp - 10500 d/d
Maksimum Tork 22,68 Nm - 8000 d/d

Aslında bu verilere bakarsanız daha düşük devirde daha yüksek tork verdiği için (5250 dev/dak'da 24.6 Nm) MR350'yi kullanmak daha keyifli olacaktır. Ama Hyosung çok daha hızlı gider. Bu motor 7000 TL olsa alınabilir.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yüksek cc, yüksek tork, düşük beygirgücü.
bunlar size acaba bir ley hatırlatıyor mu?
mesela, karşılaştırdığınız emsallerine göre uzun motor ömrü,motor çalışma rahatlığı,uzun yolda yüke göre risk azlığı. yani biraz motor mantığı cruiser gibi.
bu yönleri de düşünmek gerekmez mi arkadaşlar.?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben bu işte ne kadar ekmek o kadar köfte mantığına her zaman inanırım. Bu kadar para isteniyorsa motor iyidir veya aldığınızda kesinlikle pişman olmazsınız. Ancak satmaya çalışınca yarı fiyatına zor gidecektir. Ben bu mantığa karşı olsam da 8700 TL az para değil yani. İlk yazdığım gibi 5250 TL'ye 250 MR varken bunun işi zor gibi. Ama Allah için güzel motor, insanın gönlü kayıyor :). Aslına bakarsanız kasası ve hacmi itibariyle rakipsiz motor şu anda. Hyosung'u sırf tek kişilik kasasından dolayı düşünemiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst