yok vallaha timoti arkadaş iş güvenliğindede kask ilk başta gelir bizde

başkasını bilemem . benden önce 7 kişiyi defnetmişler benden sonra çok şükür yara bandından başa birşey kullanmıyoruz

tedbir kuldan takdir allahtan günün süzü olarak kayıtlara geçiriyoruz
yörük arkadaş merhaba .
gördümki gv 250 kullanıyormuşsun , son bir haftadır bu motorun üzerine öyle bir yoğunlaştımki sorma gitsin . bir kullanıcı olarak tavsiye edermisin artı ve eksilerin nedir sence .
selam ederim '' dedim '' özelden mesaj atayım size dedim ama alttaki yazı çıktı . bu nasıl salak saçma bir uygulamdır yahu . bu sistemi kuran sivri zekalı arkadaş kendisi pek aylak herhalde . işi gücü bırakıp sağa sola mesajmı atalım yani özelden bir soru soracaz diye .
fotoğraf yüklemedede aynı buna benzer bir saşmalık var .
Diğer üyelere ziyaretci mesajı gönderebilmeniz için siteye en az 50 mesaj yazmış olmalısınız. Mevcut mesaj sayınız 4.