arkadaşlar merhaba yeni üye oldum bende. dün mh125'i görmek için bayiye gittim sadece gri rengi vardı. motor çok hoşuma gitti gerçekten bu sefer mondial işi kıvırmış. şu anda mg 125 classic kullanıyorum ve bu motoru almak için satılığa çıkardım. en kısa zamanda mh 125 alıyorum. deneyen olursa mutlaka tecrübelerini paylaşmasını diliyorum. herkese saygılar selamlar.