Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2010
Mesajlar
6
arkadaşlar merhaba yeni üye oldum bende. dün mh125'i görmek için bayiye gittim sadece gri rengi vardı. motor çok hoşuma gitti gerçekten bu sefer mondial işi kıvırmış. şu anda mg 125 classic kullanıyorum ve bu motoru almak için satılığa çıkardım. en kısa zamanda mh 125 alıyorum. deneyen olursa mutlaka tecrübelerini paylaşmasını diliyorum. herkese saygılar selamlar.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
25
Senden önce ben alacagm az kaldı yarın satıorm Ybr mi :)

dostum 150 mc yazmışsın motosiklet kısmına ama, hangisin alıcaksın 150 mc'yi mi yoksa 125 mh'ı mı?

şunun için soruyorum, ben de 150 mr düşünüyorum da 125 mh da çok iyi duruyo, yerinde görmedim henüz, belki benm de fikrim değişir, olmadı aynı yerden alırız indirim faln yaptırmaya çalışırız :)
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
25
hayırlısı olsun kardeşim kazasız belasız inşallah. bende sattım mg'yi. siparişi verdim en geç perşembe gelecek. ben beyazını istedim. :)

oo, hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullan inşallah, haberlerini yorumlarını da sabırsızlıkla bekliyoruz :)
 
Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
91
S.a arkadaşlar bende yeni üye oldum siteye ve bu gün mh sipariş ettim tipi ve görünüşü çok güzel yarın bayi getiriceklerini sölüyorlar ilk deneyimimden sonra nasıl bir motor oldugunu yazarım ve resimleri koyarım arkadaşlar
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Selamlar 300 km dir mh kullanıyorum ve benim boyumda 1.83 ybrden hızlı çift kişi km dogru ise 110 u geçiyor şu anda rodajda ve km de 100 tl saarfiyat var şehir içi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 ----------

Aklımdayken söyleyeyim titireşim sıfır ama boya çok zayıf
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
25
bugün bayi de 150 MR ve 125 MH ı görme fırsatım oldu, MC yoktu, gerçekten de resimlerde görüldüğünden çok daha güzel duruyorlar, mh ı pek düşünmüyodum ama şimdi ikisini de görünce aklımı çeldi çok kararsız kaldım...
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
36
150 mc alcakdım ama 125 mh daha hoş geldi gözüme bayram sonu beyaz rengi gelckmis ankara ya alıcam inş :) gri rengi wardı beyaz istiyorm ankaradaki bayilere sordum yok hiç biyerde
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
MH cok güzel motor. Ben kücük buldugum icin almadim. Ama tipine bayilmistim.
Alanlara ve alacak olanlara hayirli olsun..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Boya çok zayıf dersken boyası mı kalkıyor

Cilasını atarken zayıf atmışlar kalkma yok ama çizilme huyu olacak galiba :mrgreen: tankpad şart

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------

MH cok güzel motor. Ben kücük buldugum icin almadim. Ama tipine bayilmistim.
Alanlara ve alacak olanlara hayirli olsun..

100 tl gibi masraf edince mh150 oluyor :cat: şimdilik 125 kullanacagım :wiinkk:
bende tipini sevdim ondan aldım
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
mondial MH125 drift görsellik olarak MC ve MR den çok çok güzel gözüküyor keşke MC nin motorunu MH 125 drifte koysalardı acaba Nazillideki fabrikayla yetkili kişilerle görüşsem özel sipariş olarak MC nin motorunu MH ye takarlarmı??? tabiki aradaki fiyat farkını vermek şartıyla ben bi telefon açayım en iyisi konu hakkında buraya yazarım görüştükten sonra
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst