biraz cok yakmıyor.nerdeyse 38 km 1 litrede.hem moralimizi bozma çamur atma mondişimize
40 yılda bi motor yapmış kendimizi avutuyoruz burada(nede olsa sahibiyim) 
zaten ortalamada 2.7. lt/100 km de yapıyor. iyi bir değer.
şöyle yapalım sen buraya gel benim yerimi al.ben motorumu sana vereyim.bende senin yerine orayagideyim istediğimden alayım:queen::queen:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tamam bana uyar:mrgreen: Buraya gelip 1-2 ay durduktan sonra benim canim sikildi, Turkiye'yi özledim felan dersen kulahlari denisiriz ona göre:mrgreen:. Motor yada araba belki cok yakabilir ama sahibinin yuzunu gulduruyorsa her bindiginde kac yazar, ister 4 litre yaksin ister hic yakmasin. ''senin yerine orayagideyim istediğimden alayım'' <-- Isvec'e gelince herseyi alabilecegini nasil biliyorsun? Belki simdiki durumundan daha kötu bir hale gireceksin. Hersey toz pempe degil:wiinkk:
zaten ortalamada 2.7. lt/100 km de yapıyor. iyi bir değer.
şöyle yapalım sen buraya gel benim yerimi al.ben motorumu sana vereyim.bende senin yerine orayagideyim istediğimden alayım:queen::queen:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tamam bana uyar:mrgreen: Buraya gelip 1-2 ay durduktan sonra benim canim sikildi, Turkiye'yi özledim felan dersen kulahlari denisiriz ona göre:mrgreen:. Motor yada araba belki cok yakabilir ama sahibinin yuzunu gulduruyorsa her bindiginde kac yazar, ister 4 litre yaksin ister hic yakmasin. ''senin yerine orayagideyim istediğimden alayım'' <-- Isvec'e gelince herseyi alabilecegini nasil biliyorsun? Belki simdiki durumundan daha kötu bir hale gireceksin. Hersey toz pempe degil:wiinkk: