Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
biraz cok yakmıyor.nerdeyse 38 km 1 litrede.hem moralimizi bozma çamur atma mondişimize :) 40 yılda bi motor yapmış kendimizi avutuyoruz burada(nede olsa sahibiyim) :)
zaten ortalamada 2.7. lt/100 km de yapıyor. iyi bir değer.

şöyle yapalım sen buraya gel benim yerimi al.ben motorumu sana vereyim.bende senin yerine orayagideyim istediğimden alayım:queen::queen:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tamam bana uyar:mrgreen: Buraya gelip 1-2 ay durduktan sonra benim canim sikildi, Turkiye'yi özledim felan dersen kulahlari denisiriz ona göre:mrgreen:. Motor yada araba belki cok yakabilir ama sahibinin yuzunu gulduruyorsa her bindiginde kac yazar, ister 4 litre yaksin ister hic yakmasin. ''senin yerine orayagideyim istediğimden alayım'' <-- Isvec'e gelince herseyi alabilecegini nasil biliyorsun? Belki simdiki durumundan daha kötu bir hale gireceksin. Hersey toz pempe degil:wiinkk:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Debriyajı ayarlattırdım, şimdi ortada kavrıyor. Bomba gibi oldu maşallah. :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
sizinde helezonlar gicir gicir gicirdiyor mu? Ben bugün kasksiz söyle bi tür attim o zaman duydum sesi. Cözümü varmidir?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------

Ayrica, biraz önce far ayari yapmak icin bahceye indim. Farin arkadasindaki vidayi cevirmek kosuluyla yükseltmeye calistim. Ama zaten sonuna kadar getirmisim. Ama istedigim seviyede yükselmiyor. Bana göre seviyesi cok alcak. Fari elimle dogrulttugumda gayet güzel aydinlatiyor yani gücü yetiyor ama tabii birakinca yine eski yerine düsüyor. O fari biraz yüksek olarak sabitlemenin bi imkani yokmudur?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 ----------

Debriyajı ayarlattırdım, şimdi ortada kavrıyor. Bomba gibi oldu maşallah. :)

Debriyaji bende ayarlatacagim. Orta seviyede kavrarsa kulanimi daha kolay olur diye düsünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:52 ----------

Ön catalin sag kolunda iki tane delik hazirlanmis ( aralikli olarak iki tane) oraya ne takiliyor acaba? bi bilen varmi? yada onlar ne icin?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
MAXEM diye bi topcase (arka cant) markasi var. Fiyati G.G. sitesinde gayet ucuz. 32lt lik topcase 30-32TL arasinda. Bu markayi kullanmis olan yada bilgisi olan var mi? Nedir ne deyildir? Bide topcase taktiranlar sorunla karsilasmis sanirim ne yapilmasi tavsiye edilir?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
MAXEM diye bi topcase (arka cant) markasi var. Fiyati G.G. sitesinde gayet ucuz. 32lt lik topcase 30-32TL arasinda. Bu markayi kullanmis olan yada bilgisi olan var mi? Nedir ne deyildir? Bide topcase taktiranlar sorunla karsilasmis sanirim ne yapilmasi tavsiye edilir?

Maxem'in bağlantı aparatı kolay çatlama riskine sahip. Çanta olarak sağlamlığını ise esnek bir yapıda olmasına borçlu. Ben de bir ara 27 Lt vardı, küçük gelip ihtiyacımı karşılamayınca bir arkadaşa vermiştim.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Maxem'in bağlantı aparatı kolay çatlama riskine sahip. Çanta olarak sağlamlığını ise esnek bir yapıda olmasına borçlu. Ben de bir ara 27 Lt vardı, küçük gelip ihtiyacımı karşılamayınca bir arkadaşa vermiştim.

Benim önceki motorda Shad SH33 vardi. Gayet memnundum. Ama G.G sitesinde 109TL ye satiliyor. O dönemlerde ben montaj dahil 120TL ye taktirmistim. Simdi yine o paralari vermek istemiyorum. Ama ucuz etin yahnisi de olmak istemiyorum. Kararsiz kaldim yani.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
sizinde helezonlar gicir gicir gicirdiyor mu? Ben bugün kasksiz söyle bi tür attim o zaman duydum sesi. Cözümü varmidir?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------

Ayrica, biraz önce far ayari yapmak icin bahceye indim. Farin arkadasindaki vidayi cevirmek kosuluyla yükseltmeye calistim. Ama zaten sonuna kadar getirmisim. Ama istedigim seviyede yükselmiyor. Bana göre seviyesi cok alcak. Fari elimle dogrulttugumda gayet güzel aydinlatiyor yani gücü yetiyor ama tabii birakinca yine eski yerine düsüyor. O fari biraz yüksek olarak sabitlemenin bi imkani yokmudur?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 ----------



Debriyaji bende ayarlatacagim. Orta seviyede kavrarsa kulanimi daha kolay olur diye düsünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:52 ----------

Ön catalin sag kolunda iki tane delik hazirlanmis ( aralikli olarak iki tane) oraya ne takiliyor acaba? bi bilen varmi? yada onlar ne icin?

Arka amortisördeki helezonları biraz sık(iki tarafta aynı olmalı)yani sertleştir.Ses kesilecektir.
Far ayarını elinle yaparsın.Ben mümkün olduğu kadar aşağıya indirdim.
Debriyajı kendinde ayarlayabilirsin.önceki sayfada tarif etmiştim.
Sağ kavalda bulunan delikler disk koruma aparatı takılması içindir.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
mondi nihayet kaliteye önem vermeye başladı gibi. sanırım onlarda artık motorcu olmaya başladılar. önceden sadece ellerini ovuşturan tüccarlardı.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz cok yakmıyor.nerdeyse 38 km 1 litrede.hem moralimizi bozma çamur atma mondişimize :) 40 yılda bi motor yapmış kendimizi avutuyoruz burada(nede olsa sahibiyim) :)
zaten ortalamada 2.7. lt/100 km de yapıyor. iyi bir değer.

şöyle yapalım sen buraya gel benim yerimi al.ben motorumu sana vereyim.bende senin yerine orayagideyim istediğimden alayım:queen::queen:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tamam bana uyar:mrgreen: Buraya gelip 1-2 ay durduktan sonra benim canim sikildi, Turkiye'yi özledim felan dersen kulahlari denisiriz ona göre:mrgreen:. Motor yada araba belki cok yakabilir ama sahibinin yuzunu gulduruyorsa her bindiginde kac yazar, ister 4 litre yaksin ister hic yakmasin. ''senin yerine orayagideyim istediğimden alayım'' <-- Isvec'e gelince herseyi alabilecegini nasil biliyorsun? Belki simdiki durumundan daha kötu bir hale gireceksin. Hersey toz pempe degil:wiinkk:



gecen 10 günlüğüne moscow gavurlarının memleketine gittim.(mayısta)
cok sıkıldım hakkaten.o şehir beni boğdu :)

inanırım orada bunalacagıma.ama orda durup yüksek teknoloji ögrenmek isterdim.baska da ne amacım olabilir diye düşündüm(yokmuş)
dünyanın gelir seviyesi en yüksek ülkelerinden olmakla birlikte en pahalı ülkelerinden de biri senin memleket.açta açıkta kalmabilitesi sudan cıkmış balığa oranla(oraya bi anda gidenler için)1/3 olabilir :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 ----------

artık bu sıraların son yakıt tüketim degerini veriyorum.
normal kullanımda 48.5 km de -1.36 LT
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motorun hava-yağ-yakıt filtrelerine nasıl ulaşabilirm bilen var mı acaba arkadaşlar?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
bu motorun hava-yağ-yakıt filtrelerine nasıl ulaşabilirm bilen var mı acaba arkadaşlar?

Hava filtresi motorun sag tarafindaki granajin altinda. Kontak antahariyla acabiliyorsun. Öndeki tirnagi kendine dogru cekerek arkadaki tirnagi ise motorun ön hizasinda cekerek cikartacaksin. Ters hareket yapip tirnaklari kirayim deme. Diger filtreleri bilmiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 ----------

Arka amortisördeki helezonları biraz sık(iki tarafta aynı olmalı)yani sertleştir.Ses kesilecektir.
Far ayarını elinle yaparsın.Ben mümkün olduğu kadar aşağıya indirdim.
Debriyajı kendinde ayarlayabilirsin.önceki sayfada tarif etmiştim.
Sağ kavalda bulunan delikler disk koruma aparatı takılması içindir.


Buradaki en dolu bilgileri sizden aliyorum, bunun icin tesekkür ederim. Cicegi burnunda motorcu oldugum icin simdilik bazi seyleri kendim yapmaya calismayi istemiyorum. Servis yada tamirci yaparken dikkatlice izliyorum nasil yapiyor diye. Ögrenmeye calisip bir sonraki seferde kendim yapayim diyorum. Ama simdilik böyle. Ben fari neden asagiya egdiginizi anlayamadim. Ben yükseltmeye calisiyorum. Görüs mesafesi artsin diye. Amortisörleri sertlestirmeyi istemiyorum bozuk yollarda zaten yeterince sarsiyor diye düsünüyorum.
Bu arada lastik basinclarim 32. Anti parantez sunuda belirteyim lastiklere nitrojen bastirdim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------

Necatik35 bey, ben yanlara soft yan canta düsünüyorum. Mesela Armode marka var yada Richa marka sizin yorumunuz nedir uygunluk acisindan. Görüntü acisindan, fonksiyonellik acisindan bi yorum getirmeniz mümkün mü?
Bide kask konusunda yorumlarinizi almak istiyorum. GDR mi LS2 mi? Kapali tip almayi düsünüyorum. GDR nin bi modelini gördüm ayarlamali günes gözlügü var icinde. Forumlarda bununla ilgili olarak ileride yalama oldugunda kendiliginden indigini okudum o yüzden celiskide kaldim. Alternatif olarak LS2 kasklar var bide. Bütce olarak bunlara bakabiliyorum. Yorumunuz nedir?
Bide arkaya topcase taktiracaktim bugün gittim ama tornacida arkaya demirden bi destek yada herhangi bisey yapilmadan arkadaki orjinal seleye takilamayacagini plastik oldugunu ve kisa sürede kirilacagini söylediler. Ilk firsatta tornaciya bi sele yaptiracagim ama dikkat etmem gereken hususlari bilemiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 ----------

Bide Nitro diye bi kask var suan bi sitede indirimde fikri olan var mi?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Ön çatalda sağ tarafta bulunan iki delik, plaka takılması için olabilir. Bazı ülkelerde ön tarafa takılıyor..
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
mondıalın yenı modellerınden bırıne sahıp olan arkadaşlara kazasız belasız kullanmalar ve hayırlı olsunlar dılerım .Öncelıkle ülkemızde motosıklet ve kullanım ekıpmanlarının pahalı olması ile bırlıkte kazançlarımızın da gıt gıde ufaldığı bır ekonomı düzenınde bence mondıal ürünlerı biçilmiş kaftan kıyaslamalar yapılabılır tabı en doğalı budur ben uzun zamandır araştırmalar yapıyorum ve arkadaşlarıma tavsıyelerde bulunuyorum .
Motosıkletınız den beklentınız nedır önce kendınıze onu sorgulayın sonra almanız gereken modelı alın şimdi işinize gıdıp geleceksınız hafta sonları şöyle bır uzayıp farklı yerlere gıdeceksenız 150 cc bır motosıklet ve mondıal sıze yetrde artar bıle ve düzgün kullandığınız bır motosıklet ile uzuzn bır zaman gecırmenız mümkün olabılır verdiğiniz fıyatıda göz önünde bulundurursanız bence sızlere yeterınce karşılığını verır ama bu yenı modeller için konuşmak daha cok erken ama inşallah dedığınız gıbı mondı kendını bıraz olsun aşmıştır çünki kalıte dıye ben kalkıpta 5 bın tl 150 cc ye vermem bence ısmın arkasına sığınan satıcı kılıklılar kalıteyı bıze pahalıya satmaya alışmışlar umurlarında değildir belkı ama ben bunu kendımce boykot edıyorum yaşasın mondıııı:queen:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hava filtresi motorun sag tarafindaki granajin altinda. Kontak antahariyla acabiliyorsun. Öndeki tirnagi kendine dogru cekerek arkadaki tirnagi ise motorun ön hizasinda cekerek cikartacaksin. Ters hareket yapip tirnaklari kirayim deme. Diger filtreleri bilmiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 ----------




Buradaki en dolu bilgileri sizden aliyorum, bunun icin tesekkür ederim. Cicegi burnunda motorcu oldugum icin simdilik bazi seyleri kendim yapmaya calismayi istemiyorum. Servis yada tamirci yaparken dikkatlice izliyorum nasil yapiyor diye. Ögrenmeye calisip bir sonraki seferde kendim yapayim diyorum. Ama simdilik böyle. Ben fari neden asagiya egdiginizi anlayamadim. Ben yükseltmeye calisiyorum. Görüs mesafesi artsin diye. Amortisörleri sertlestirmeyi istemiyorum bozuk yollarda zaten yeterince sarsiyor diye düsünüyorum.
Bu arada lastik basinclarim 32. Anti parantez sunuda belirteyim lastiklere nitrojen bastirdim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------

Necatik35 bey, ben yanlara soft yan canta düsünüyorum. Mesela Armode marka var yada Richa marka sizin yorumunuz nedir uygunluk acisindan. Görüntü acisindan, fonksiyonellik acisindan bi yorum getirmeniz mümkün mü?
Bide kask konusunda yorumlarinizi almak istiyorum. GDR mi LS2 mi? Kapali tip almayi düsünüyorum. GDR nin bi modelini gördüm ayarlamali günes gözlügü var icinde. Forumlarda bununla ilgili olarak ileride yalama oldugunda kendiliginden indigini okudum o yüzden celiskide kaldim. Alternatif olarak LS2 kasklar var bide. Bütce olarak bunlara bakabiliyorum. Yorumunuz nedir?
Bide arkaya topcase taktiracaktim bugün gittim ama tornacida arkaya demirden bi destek yada herhangi bisey yapilmadan arkadaki orjinal seleye takilamayacagini plastik oldugunu ve kisa sürede kirilacagini söylediler. Ilk firsatta tornaciya bi sele yaptiracagim ama dikkat etmem gereken hususlari bilemiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 ----------

Bide Nitro diye bi kask var suan bi sitede indirimde fikri olan var mi?

Motosikleti ilk aldığım gün bende farın iyi göstermediğinin farkına varmıştım.Önce yukarı kalkması gerektiğini düşündüm ve kaldırdım.Görüş çok daha kötü oldu.Daha sonra uzunları yaktığımda gökyüzünü aydınlattığımın farkına vardım.Farı deneyerek aşağı indirmeye başladım.Şu anda en aşağı konumda ve aydınlatma düzeldi.Yanlız farın içinde normal bir ampul var ve halojen ampulle değiştirmek istiyorum.Değitirir ve olumlu bir sonuç alırsam bildiririm.
Kask konusuna gelince,Belirttiği kasklar orta kalite kasklardır ve mondialde senin işini rahatlıkla görür.Yanlız tavsiyem kaskı deneyerek al.Her firmanın ölçüsü değişik oluyor ve her insanın kafa yapısıda farklı oluyor.İntenetten sipariş vereceğin bir kask muhtemelen kafana uymayacaktır.Bence denemeden alma.
Arka sele konusuna gelince,ben plastik selenin üzerine 37 litrelik givi topcase taktım.Şimdilik bir sorun olmadı.Sen istersen demir aparat takabilirsin.Netice alırsan banada bildir hatta fotorafını koy siteye.Güzel bir şey olursa banada bir tane yaptırıver.Tabiiki ücreti karşılığında.Bizim buralarda zanatkar bulmak pek mümkün olmuyor.
Çanta konusunda ise soft çantaların yakışacağını düşünmüyorum.Ama diğer hardcase yan cantalarında monte edilecek pek bir yeri yok.Bu nedenle şimdilik yan çanta kullanmayı düşünmüyorum.
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Merhaba beyler öncelikle hepinize selamlar..
Kendımı tantym=)
Ben ozan İstanbul beylıkduzunde oturuyorum..

Dün itibari ile Takas yoluyla 600kmde bi 150mc aldım Önceki motorum 2008 Hyosng gt 250r 'dı

Yakıt olayı güzel hosuma gitti sesi felanda pek cıkmıyor güzel motor şimdilik sıkıntı yok=)


Xenon takmayı düşünüyorum ne dersiniz??
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Merhaba beyler öncelikle hepinize selamlar..
Kendımı tantym=)
Ben ozan İstanbul beylıkduzunde oturuyorum..

Dün itibari ile Takas yoluyla 600kmde bi 150mc aldım Önceki motorum 2008 Hyosng gt 250r 'dı

Yakıt olayı güzel hosuma gitti sesi felanda pek cıkmıyor güzel motor şimdilik sıkıntı yok=)


Xenon takmayı düşünüyorum ne dersiniz??

Aramiza hosgeldin o zaman... Ben kendi adima xenon simdilik düsünmüyorum. Bu tarz aynali parlak farlarda güzel durmadigini düsünüyorum. Mercekli olsa olurdu diye düsünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 ----------

Necati abi, bugün sanayide biraz vakit gecirdim. Topcase olayina giriyorum, calismalar basladi. Fakat yeni bir sele yapmaktan ziyade alttan destek yapmaya karar verdik. Bi aksilik olmazsa yarin baslayacak islemler. Bu isi yapacak olan bi tanidigimiz hatir icin yapacak yani bu durumda vakit buldugu sürece yapacak bu isi. Bende bu sans varken yarin yine eli bos dönerim ben. Cünkü bugün plakayi almaya gittigimde trafikte plaka bitmis ve benim plaka basilmamis. Sadece ruhsat cikmis sansizlik bu ya yarin yine gidecegim. Bahaneyle topcase olayinada bu sekilde girecegiz. Resimleri cekip yüklerim. Topcase icin ayak yapilirken arka sinyallerinde yerini degistirecegim farlar daha arkaya alacagim. Cünkü takmayi düsündügüm yan cantalar baska türlü olmuyor, cok önde kaliyorlar. Bizim buradaki ilcede yeni bir motor parca ve aksesuarcisi buldum. Armode un yan cantalarini buldum (resimde görülen) ve daha önce bahsettigim maxem topcaselerden de var elinde. internetten bile daha iyi fiyat verdi 27liraya 32lt topcase. fiyat böyle olunca almaya karar verdim. Elinde klein & klein marka brandalarda var topcase isi biter bitmez onuda alacagim. Böylelikle motorda yapacaklarim simdilik bitecek. Ayrica bugün servise debriyaji ayarlattim. Nasil yapildiginida ögrendim :) Bundan sonra kendim yaparim.
Ayriyetten cok merak ettigim bir konu var. Benim avadanlik bos cikti. Yeri (kutusu) var ama ici bos. Akünün altindaki bir yuvada bulunuyor.Actik baktik bos cikti. Servise gittigimde sordum, abi tüm mondilerin avadanlik yok dediler. Sizde de durum böyle mi? Tekrar ediyorum Avadanligin yeri akünün altindaki yildiz tornavidayla acilacak bir göz.

Nasipse böyle olacak:

p1518031110.jpg
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Aramiza hosgeldin o zaman... Ben kendi adima xenon simdilik düsünmüyorum. Bu tarz aynali parlak farlarda güzel durmadigini düsünüyorum. Mercekli olsa olurdu diye düsünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 ----------

Necati abi, bugün sanayide biraz vakit gecirdim. Topcase olayina giriyorum, calismalar basladi. Fakat yeni bir sele yapmaktan ziyade alttan destek yapmaya karar verdik. Bi aksilik olmazsa yarin baslayacak islemler. Bu isi yapacak olan bi tanidigimiz hatir icin yapacak yani bu durumda vakit buldugu sürece yapacak bu isi. Bende bu sans varken yarin yine eli bos dönerim ben. Cünkü bugün plakayi almaya gittigimde trafikte plaka bitmis ve benim plaka basilmamis. Sadece ruhsat cikmis sansizlik bu ya yarin yine gidecegim. Bahaneyle topcase olayinada bu sekilde girecegiz. Resimleri cekip yüklerim. Topcase icin ayak yapilirken arka sinyallerinde yerini degistirecegim farlar daha arkaya alacagim. Cünkü takmayi düsündügüm yan cantalar baska türlü olmuyor, cok önde kaliyorlar. Bizim buradaki ilcede yeni bir motor parca ve aksesuarcisi buldum. Armode un yan cantalarini buldum (resimde görülen) ve daha önce bahsettigim maxem topcaselerden de var elinde. internetten bile daha iyi fiyat verdi 27liraya 32lt topcase. fiyat böyle olunca almaya karar verdim. Elinde klein & klein marka brandalarda var topcase isi biter bitmez onuda alacagim. Böylelikle motorda yapacaklarim simdilik bitecek. Ayrica bugün servise debriyaji ayarlattim. Nasil yapildiginida ögrendim :) Bundan sonra kendim yaparim.
Ayriyetten cok merak ettigim bir konu var. Benim avadanlik bos cikti. Yeri (kutusu) var ama ici bos. Akünün altindaki bir yuvada bulunuyor.Actik baktik bos cikti. Servise gittigimde sordum, abi tüm mondilerin avadanlik yok dediler. Sizde de durum böyle mi? Tekrar ediyorum Avadanligin yeri akünün altindaki yildiz tornavidayla acilacak bir göz.

Nasipse böyle olacak:

p1518031110.jpg

Benim avadanlıkta boş çıkmıştı.Fabrikaya kadar sordurdum.Herhangi bir avadanlık koymuyoruz demişler.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bendeki avadanlıkta boştu.aldıgım yere dedim ve gerekli olan malzemelri ücretsiz verdi.

bu arada yan çanta cok hoş durmuş.
bende yaptırmak istiyordum.hala düşünüyorum.fakat 100 tl den asağı yan vanta bulamadım.
yan cantaları takınca su sorun aklıma geldi;olası artçı durumunda oturus sıkntısı olmaz mı?
ayaklarını uzatma yada ayaklıklara koyma gibisinden?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

Merhaba beyler öncelikle hepinize selamlar..
Kendımı tantym=)
Ben ozan İstanbul beylıkduzunde oturuyorum..

Dün itibari ile Takas yoluyla 600kmde bi 150mc aldım Önceki motorum 2008 Hyosng gt 250r 'dı

Yakıt olayı güzel hosuma gitti sesi felanda pek cıkmıyor güzel motor şimdilik sıkıntı yok=)


Xenon takmayı düşünüyorum ne dersiniz??



hoş geldin.
hayırlı olsun.
bende avcılar parsellerde de oturuyorum. :)
motoru kimden ve nereden aldın ? olay günü neredeydin :)

ben senn yerinde olsam xenon olayını tekrar düşünürüm.
istanbul da yollar yeterince aydınlık değil mi?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
vaybe e motor yapmış mondial kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi:)bu mc modeli hoşuma gidiyor birde mr var tabi acaba aralarındaki farklar neler ikisini kullanan arkadaş varmıdır acaba bi kıyaslama yapıcak gerci motorlar daha yeni bi denemek lazım..ama fiyatına göre güzel motorlar ama performansları nasıldır acaba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst