- Katılım
- 17 Eyl 2010
- Mesajlar
- 101
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar biraz nostalji iyi gelir
ilk klip benden devamı sizden http://www.dailymotion.com/video/x50i71_demet-sagiroglu-arnavut-kaldirimi-b_music
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:12 ----------
hayırlı uğurlu olsun diyelim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:12 ----------
hayırlı uğurlu olsun diyelim