Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Foruma yıllardan beri üyeyim admin dahil olmak üzere bir çok kişiyle muhabbetim var.Şu zamana kadar kimseyi burada kırmak için tek bir kelime yazmadım.Yazdıklarımı ters olarak okuyup algılamayın lütfen.Yalnızca bir arkadaş cbr125 mi cbf150 mi die sormuş ben de kıyaslanmaz bile dedim.KEndi tercihim olan zamanında da yapmış olduğum tercihi söyledim.

Burada nie yazıyor olduğumu da bikaç sayfa önce okuyanlar biliyorlar.YAkın bir arkadasıma cbf150aldık.Alması da şöyle gerçekleşti ybr düşünüyorum var mı bildiğin temiz bi ybr dedi.Ben de ne ybr'si yahu dedim cbf150 düşün.Gönderdim camlı yançantalı koruma demirli güzel bir cbf150 fotosu aklını çeldim cbf150 aldı gidip.

Önümüzdeki yaz içinde belki kısmet olur 3bin-3500kmlik bir karadeniz turu düşünüyoruz gürcistan'ı da kapsayacak.Aklımızda planı programı bi şekilde var.Ben de sırf bu tur için ve şehir içinde kullanımım için bir motor arıyorum ve açıkçası cbf150 düşünüyordum.Lakin zamanla aklımdaki yerini alacak doğru motosiklet.BAkalım hayırlısı.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar..
5 ay önce aldığım motorum cbf 150'yi tam karar verememiş olmama rağmen yükseltmek amacı ile satmayı karar düşünüyorum..

Alıcağım motorda Fazer olsun çok isterdim ama maddi sebeplerden dolayı Hyosung gtr 250 nami değer comet olaraktan düşünüyorum..(İyi yada kötü bilgisi olan varsa söylerse sevinirim..)

Gelelim motorumun genel özelliklerine..

Haziran ayında aldım 14 bindeydi..Tüm bakımları yetkili servisinde yapılmıştır.(Bodrum Kıvrak Motor)

Şuan motor 21 binde..Didim-İstanbul arası 2 kez gidip gelmiştir.Geri kalanı şehir içi..

20 bin bakımında;
Zincir,Dişli
Akü
Buji
Hava filtresi değişmiştir..

Şuan tek eksi yönü:Ön lastiğin acil değişmesi gerekiyo.

Sahibindene daha ilan koymadım..Ama koyarsam fiyata 3.1oo yazıcam..
Herkesin yaptığı gibi 3 e son vericem..(Tok satıcıyım,Satılırsa satılır satılmazsa zaten mutluyuz,öylesine bi yükseltiyim diyorum yani):p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar..
5 ay önce aldığım motorum cbf 150'yi tam karar verememiş olmama rağmen yükseltmek amacı ile satmayı karar düşünüyorum..

Alıcağım motorda Fazer olsun çok isterdim ama maddi sebeplerden dolayı Hyosung gtr 250 nami değer comet olaraktan düşünüyorum..(İyi yada kötü bilgisi olan varsa söylerse sevinirim..)

Gelelim motorumun genel özelliklerine..

Haziran ayında aldım 14 bindeydi..Tüm bakımları yetkili servisinde yapılmıştır.(Bodrum Kıvrak Motor)

Şuan motor 21 binde..Didim-İstanbul arası 2 kez gidip gelmiştir.Geri kalanı şehir içi..

20 bin bakımında;
Zincir,Dişli
Akü
Buji
Hava filtresi değişmiştir..

Şuan tek eksi yönü:Ön lastiğin acil değişmesi gerekiyo.

Sahibindene daha ilan koymadım..Ama koyarsam fiyata 3.1oo yazıcam..
Herkesin yaptığı gibi 3 e son vericem..(Tok satıcıyım,Satılırsa satılır satılmazsa zaten mutluyuz,öylesine bi yükseltiyim diyorum yani):p

gel bu sevdadan vazgeç:cat:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Foruma yıllardan beri üyeyim admin dahil olmak üzere bir çok kişiyle muhabbetim var.Şu zamana kadar kimseyi burada kırmak için tek bir kelime yazmadım.Yazdıklarımı ters olarak okuyup algılamayın lütfen.Yalnızca bir arkadaş cbr125 mi cbf150 mi die sormuş ben de kıyaslanmaz bile dedim.KEndi tercihim olan zamanında da yapmış olduğum tercihi söyledim.

Burada nie yazıyor olduğumu da bikaç sayfa önce okuyanlar biliyorlar.YAkın bir arkadasıma cbf150aldık.Alması da şöyle gerçekleşti ybr düşünüyorum var mı bildiğin temiz bi ybr dedi.Ben de ne ybr'si yahu dedim cbf150 düşün.Gönderdim camlı yançantalı koruma demirli güzel bir cbf150 fotosu aklını çeldim cbf150 aldı gidip.

Önümüzdeki yaz içinde belki kısmet olur 3bin-3500kmlik bir karadeniz turu düşünüyoruz gürcistan'ı da kapsayacak.Aklımızda planı programı bi şekilde var.Ben de sırf bu tur için ve şehir içinde kullanımım için bir motor arıyorum ve açıkçası cbf150 düşünüyordum.Lakin zamanla aklımdaki yerini alacak doğru motosiklet.BAkalım hayırlısı.

Gürcistan'a giden biri olarak bazı izlenimlerimi aktarayım:

Petrol ürünleri ve arabalar türkiyeye göre oldukça ucuz. Haliyle taksiler de ucuz ama sıkı pazarlık etmek lazım.

Öyle her köşe başında ingilizce bilen yok, türkçe bilen de genelde türk çıkıyor.:)

Türk caddesi var(adı başka gerçi). Türk lokantaları, marketleri ve ziraat bankası olan. Bu ara para olarak euro ya da dolar alın, her yerde bozdurursunuz. Paraları lari, onlar sel diyorlar. Haçapurileri(peynirli pide) ve maden suyundan yapılan armut içeceği güzel.

Fiyatlar türkiye ile aynı hatta konaklama daha da pahalı. Şu şekilde ,verdiğiniz paraya türkiyede daha iyi otellerde kalabilirsiniz.

Pazar kurulmuşsa, orada fiyatlar biraz daha uygundur.

Yollar hala tek şeritli(çoğu yerde) ve yer yer bozuk.

Bunlar benden, gerisi size kalmış. Bu ara tiflisteki botanik park ve kilise meşhur, gezilmesi tavsiyedir.

Havası ise bildiğiniz doğu karadeniz havasıdır.

Arkadaşlar..
5 ay önce aldığım motorum cbf 150'yi tam karar verememiş olmama rağmen yükseltmek amacı ile satmayı karar düşünüyorum..

Alıcağım motorda Fazer olsun çok isterdim ama maddi sebeplerden dolayı Hyosung gtr 250 nami değer comet olaraktan düşünüyorum..(İyi yada kötü bilgisi olan varsa söylerse sevinirim..)

Gelelim motorumun genel özelliklerine..

Haziran ayında aldım 14 bindeydi..Tüm bakımları yetkili servisinde yapılmıştır.(Bodrum Kıvrak Motor)

Şuan motor 21 binde..Didim-İstanbul arası 2 kez gidip gelmiştir.Geri kalanı şehir içi..

20 bin bakımında;
Zincir,Dişli
Akü
Buji
Hava filtresi değişmiştir..

Şuan tek eksi yönü:Ön lastiğin acil değişmesi gerekiyo.

Sahibindene daha ilan koymadım..Ama koyarsam fiyata 3.1oo yazıcam..
Herkesin yaptığı gibi 3 e son vericem..(Tok satıcıyım,Satılırsa satılır satılmazsa zaten mutluyuz,öylesine bi yükseltiyim diyorum yani):p

Hayırlı satışlar olsun.
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Arkadaşlar..
5 ay önce aldığım motorum cbf 150'yi tam karar verememiş olmama rağmen yükseltmek amacı ile satmayı karar düşünüyorum..

Alıcağım motorda Fazer olsun çok isterdim ama maddi sebeplerden dolayı Hyosung gtr 250 nami değer comet olaraktan düşünüyorum..(İyi yada kötü bilgisi olan varsa söylerse sevinirim..)

Gelelim motorumun genel özelliklerine..

Haziran ayında aldım 14 bindeydi..Tüm bakımları yetkili servisinde yapılmıştır.(Bodrum Kıvrak Motor)

Şuan motor 21 binde..Didim-İstanbul arası 2 kez gidip gelmiştir.Geri kalanı şehir içi..

20 bin bakımında;
Zincir,Dişli
Akü
Buji
Hava filtresi değişmiştir..

Şuan tek eksi yönü:Ön lastiğin acil değişmesi gerekiyo.

Sahibindene daha ilan koymadım..Ama koyarsam fiyata 3.1oo yazıcam..
Herkesin yaptığı gibi 3 e son vericem..(Tok satıcıyım,Satılırsa satılır satılmazsa zaten mutluyuz,öylesine bi yükseltiyim diyorum yani):p


Gel bu sevdadan bencede vazgec. Bende her ikisindende var -cbf ve fazer :) Kalbimden söylüyorum. (fazer vs comet) vazgecccc...
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Bu ara arkadaşlar benim motordada tırr sesi çıkmaya başladı, hani genelde egzantirik zincirinden kaynaklanan arıza sesine benziyor. Özellikle 3. vites 50-60 arası çıkıyor ses.(Her zaman da çıkmıyor :silent:)
Resmen tıır ediyor, bu sorunu egzantirik zincirini değiştirmeden çözebilir miyiz?
Gevşemiş midir?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Gürcistan'a giden biri olarak bazı izlenimlerimi aktarayım:

Petrol ürünleri ve arabalar türkiyeye göre oldukça ucuz. Haliyle taksiler de ucuz ama sıkı pazarlık etmek lazım.

Öyle her köşe başında ingilizce bilen yok, türkçe bilen de genelde türk çıkıyor.:)

Türk caddesi var(adı başka gerçi). Türk lokantaları, marketleri ve ziraat bankası olan. Bu ara para olarak euro ya da dolar alın, her yerde bozdurursunuz. Paraları lari, onlar sel diyorlar. Haçapurileri(peynirli pide) ve maden suyundan yapılan armut içeceği güzel.

Fiyatlar türkiye ile aynı hatta konaklama daha da pahalı. Şu şekilde ,verdiğiniz paraya türkiyede daha iyi otellerde kalabilirsiniz.

Pazar kurulmuşsa, orada fiyatlar biraz daha uygundur.

Yollar hala tek şeritli(çoğu yerde) ve yer yer bozuk.

Bunlar benden, gerisi size kalmış. Bu ara tiflisteki botanik park ve kilise meşhur, gezilmesi tavsiyedir.

Havası ise bildiğiniz doğu karadeniz havasıdır.

Zaten Karadeniz'i avcunun içi gibi bilen biri ile çıkacağız yola.BAbası artvin arhavili-annesi ordu ünyeli...Bakalım 2haftalık bir rota hazırlamayı düşünüyorum kısmet olursa gerçekleştireceğiz...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaslar bugun izmir bodrum arası gittim motorla. yakıt olarak burdan silme doldurdum hatta sallladım havası gitsin diye tekrar doldurdum taşana kadar kısaca doldurdum. sonra cıktım yola. bodruma vardıgımda yarımın bi altındaki çizgideydi. ordan bi 10 tl lik benzin aldım ne olur olmaz diye. yedeğe düşmeden gelmek istiodum. donuşte otobana girerken benzin bitti, yedeğe aldım. yaptıgım km 500 km. aldıgım benzin 11 lt ful doldurunca hatta geçti bile ve rezerveye almamıstım daha + 2.7 lt = 13.71 lt ye 500 km yaptım. sizce bu değerler normalmi? yoldada oyle dip gaz falan gitmedm yarım gaz 80-90 km duz yolda sabit surat. hesabıma göre 0,101 krş yakmışım km de normal mi, bana bi ayarsızlık varmış gibi geldi?
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
özelden msj attım:cat:

Allah razı olsun abi:p


Gel bu sevdadan bencede vazgec. Bende her ikisindende var -cbf ve fazer :) Kalbimden söylüyorum. (fazer vs comet) vazgecccc...

Abi şuan fazer alcak durumum zaten yok olsada benzindi,bakımdı altından kalkamam şu sıra..
Ama sorununu merak ettim ya:mrgreen:
Daha çok şey öğrencem çok..Özelden sıkıntılarından 1-2 tanesini söylesen bilgilensek :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
arkadaslar bugun izmir bodrum arası gittim motorla. yakıt olarak burdan silme doldurdum hatta sallladım havası gitsin diye tekrar doldurdum taşana kadar kısaca doldurdum. sonra cıktım yola. bodruma vardıgımda yarımın bi altındaki çizgideydi. ordan bi 10 tl lik benzin aldım ne olur olmaz diye. yedeğe düşmeden gelmek istiodum. donuşte otobana girerken benzin bitti, yedeğe aldım. yaptıgım km 500 km. aldıgım benzin 11 lt ful doldurunca hatta geçti bile ve rezerveye almamıstım daha + 2.7 lt = 13.71 lt ye 500 km yaptım. sizce bu değerler normalmi? yoldada oyle dip gaz falan gitmedm yarım gaz 80-90 km duz yolda sabit surat. hesabıma göre 0,101 krş yakmışım km de normal mi, bana bi ayarsızlık varmış gibi geldi?

gayet normal 10 kuruş..benimkide aynı yakıyor aynı hızlarda..8 kuruş yakan falan yakan varmış ama nasıl yakıosa bizede sölesin bizde ona göre davranalım :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bu ara arkadaşlar benim motordada tırr sesi çıkmaya başladı, hani genelde egzantirik zincirinden kaynaklanan arıza sesine benziyor. Özellikle 3. vites 50-60 arası çıkıyor ses.(Her zaman da çıkmıyor :silent:)
Resmen tıır ediyor, bu sorunu egzantirik zincirini değiştirmeden çözebilir miyiz?
Gevşemiş midir?

Tırr sesi balans milinden kaynaklanır, eksantrikte yapar ancak balans milinden olması daha olası yokuş çıkarken motor yüke bindiğinde daha çok yapar, eksantrik gergisini değiştirip bir dene 10-15 civarı fiyatı olmassa balans milinde sorun değişmesi lazım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

Arkadaşlar..
5 ay önce aldığım motorum cbf 150'yi tam karar verememiş olmama rağmen yükseltmek amacı ile satmayı karar düşünüyorum..

Alıcağım motorda Fazer olsun çok isterdim ama maddi sebeplerden dolayı Hyosung gtr 250 nami değer comet olaraktan düşünüyorum..(İyi yada kötü bilgisi olan varsa söylerse sevinirim..)

Gelelim motorumun genel özelliklerine..

Haziran ayında aldım 14 bindeydi..Tüm bakımları yetkili servisinde yapılmıştır.(Bodrum Kıvrak Motor)

Şuan motor 21 binde..Didim-İstanbul arası 2 kez gidip gelmiştir.Geri kalanı şehir içi..

20 bin bakımında;
Zincir,Dişli
Akü
Buji
Hava filtresi değişmiştir..

Şuan tek eksi yönü:Ön lastiğin acil değişmesi gerekiyo.

Sahibindene daha ilan koymadım..Ama koyarsam fiyata 3.1oo yazıcam..
Herkesin yaptığı gibi 3 e son vericem..(Tok satıcıyım,Satılırsa satılır satılmazsa zaten mutluyuz,öylesine bi yükseltiyim diyorum yani):p

hyosungu alırsan sinirden kudurursun hyosung olağan üstü dandik bir motor, devir kesici yok krank eline her an alman mümkün titreşim zaten söylemiyorum cbf mumla ararsın dostum vascoda almıştı bir ara 250r nasıl sattığını bilemedi....cbf aldı..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar cbf 150'imi bi kaç değişikle en az bi sezon daha kullanmaya karar vermiş bulunmaktayım..

Gelen Gideni aratır lafını pek sevmdiğimden aynı motorla devam:p

O bi kaç değişiklikte;
-Oring zincir takımı..
-Ön arka jant siyah'a boyayıp kırmızı şerit..
Tank pad olarak şuan güzel bi hatun gezdirmekteyim depomda :mrgreen: Ondanda sıkıldım Türk Bayrağı desenli alıcam..
-Ön camı touring cinsi taktırp uzatıcam(Bu konuda kullananlar görüşlerini belirtirse sevinirim)..
-xenon takmayı düşünüyorum:cherry:
-Son olarakta ön arka takım mişlen :queen:

Birde topcase çıkardım..Birazda sportif gezelim dolaşalım:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Cbf sticer'larını set halinde alabileceğim bi yer varmı:silent:
2007 olmasından dolayı arka kuyruk kısmındaki sticerların renginde bozulma var..Yan grenajdaki cbf150 yazısıda çizik değiştirmek istiyorum..Bu aralar motor değilde ben çok arıza olmaya başladım hoş görün :p
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
ya arkadaşlar bi şey sormak istiyorum belki burası yeri değil ama,Daha önce forumda açılan konu başlıklarını ertesi günü bulamıyorum,siliniyormu biyerlerde varmı sabitlenen konular harici,nasıl ulaşırım bir yardım lütfen herkese iyi geceler:rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2010
Mesajlar
3
Merhaba benim bi sorum olacak CBF 150 den çakmaklık çıkışı yapabilirmiyiz? motosiklet den anlayan abiye sordum bakmak lazım dedi beyin etkilenir flaan dedı. Honda da varmı bu durum?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Merhaba benim bi sorum olacak CBF 150 den çakmaklık çıkışı yapabilirmiyiz? motosiklet den anlayan abiye sordum bakmak lazım dedi beyin etkilenir flaan dedı. Honda da varmı bu durum?

Yapabiliriz. Beyinle alakası yok aslında yapılacak şey çakmak soketi almak (ben doblonunkinden aldım orjinal plastik kapaklı ) bir adet sigorta ve anahtar ,yapması da basit malzemelerim hazır ama yapacak zamanım da olsa ya şöyle bir haftasonu :salut:


Nasıl yapılacağı aşağıda...

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...22996-celik-tiger-150t-5-e-cakmak-takdim.html
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
arkadaslar bugun izmir bodrum arası gittim motorla. yakıt olarak burdan silme doldurdum hatta sallladım havası gitsin diye tekrar doldurdum taşana kadar kısaca doldurdum. sonra cıktım yola. bodruma vardıgımda yarımın bi altındaki çizgideydi. ordan bi 10 tl lik benzin aldım ne olur olmaz diye. yedeğe düşmeden gelmek istiodum. donuşte otobana girerken benzin bitti, yedeğe aldım. yaptıgım km 500 km. aldıgım benzin 11 lt ful doldurunca hatta geçti bile ve rezerveye almamıstım daha + 2.7 lt = 13.71 lt ye 500 km yaptım. sizce bu değerler normalmi? yoldada oyle dip gaz falan gitmedm yarım gaz 80-90 km duz yolda sabit surat. hesabıma göre 0,101 krş yakmışım km de normal mi, bana bi ayarsızlık varmış gibi geldi?

Bana normal geldi? Kaç kilosun, motorunda eksta ağırlık var mıydı, giderken ve gelirken rüzgar nereden esiyordu? Bunlar hep yakıtı etkiler. 100 km de 3 lt yi geçmedikten sonra sorun yok demektir.:)

60 tan sonra hızın her ne olursa olsun 5. vites püf noktası bu :p

780 km'de 75 tl yaktı benim motor:)

Çok mantıklı, çünki devir göstergeci olanlarda -yanlış hatırlamıyorsam- 3000-4000 arası economy yazıyordu. Yani 5. vites 80(6000 devir) de en az yaktığı yer değil, belki 5. vites 60(4000 devir) en az yaktığı yerdir. Bunu bize çinli kardeşler dışında devir göstergeci takan bir arkadaş vardı, o söyleyebilir.

Tırr sesi balans milinden kaynaklanır, eksantrikte yapar ancak balans milinden olması daha olası yokuş çıkarken motor yüke bindiğinde daha çok yapar, eksantrik gergisini değiştirip bir dene 10-15 civarı fiyatı olmassa balans milinde sorun değişmesi lazım...

Aykan eksantrik mühim değil de o balans mili denen şey pahalı mıdır acaba? Birde bu ses yüksek devirlere çıkarken hafiften kendini hissettiriyor, şimdi icabına bakmazsam ileride başımı ağrıtır mı? En sonuncusu olarak, bu işlem için motor açılacak değil mi? :silent: Oy oy da oy.:pale:

Arkadaşlar cbf 150'imi bi kaç değişikle en az bi sezon daha kullanmaya karar vermiş bulunmaktayım..

Gelen Gideni aratır lafını pek sevmdiğimden aynı motorla devam:p

O bi kaç değişiklikte;
-Oring zincir takımı..
-Ön arka jant siyah'a boyayıp kırmızı şerit..
Tank pad olarak şuan güzel bi hatun gezdirmekteyim depomda :mrgreen: Ondanda sıkıldım Türk Bayrağı desenli alıcam..
-Ön camı touring cinsi taktırp uzatıcam(Bu konuda kullananlar görüşlerini belirtirse sevinirim)..
-xenon takmayı düşünüyorum:cherry:
-Son olarakta ön arka takım mişlen :queen:

Birde topcase çıkardım..Birazda sportif gezelim dolaşalım:bounce:

Hayırlı olsun, yeni kararın.:)

Cbf sticer'larını set halinde alabileceğim bi yer varmı:silent:
2007 olmasından dolayı arka kuyruk kısmındaki sticerların renginde bozulma var..Yan grenajdaki cbf150 yazısıda çizik değiştirmek istiyorum..Bu aralar motor değilde ben çok arıza olmaya başladım hoş görün :p

Var honda servisleri. Samsunda ferhat hondayı arayıp temin edebiliyordu. İstersen ona ulaş ben de elden almak için yardımcı olabilirim. O ilçede kalıyorda.

ya arkadaşlar bi şey sormak istiyorum belki burası yeri değil ama,Daha önce forumda açılan konu başlıklarını ertesi günü bulamıyorum,siliniyormu biyerlerde varmı sabitlenen konular harici,nasıl ulaşırım bir yardım lütfen herkese iyi geceler:rendeer:

forum içi arama fonksiyonunu kullanabilirsin, yoksa topic güncellenmedikçe
yaşlanır ve en sonunda ölür, taki biri o topici hortlatana kadar.:queen:

Merhaba benim bi sorum olacak CBF 150 den çakmaklık çıkışı yapabilirmiyiz? motosiklet den anlayan abiye sordum bakmak lazım dedi beyin etkilenir flaan dedı. Honda da varmı bu durum?

@cbr125cbr çok güzel bir topic tavsiye etmiş, oraya bakabilirsin.

Usta ya işten anlamıyor ya da uğraşmak istememiş yoksa takılır ama dikkatli kullanmak lazım, özellikle motosiklet çalışmazken. Akü bitebilir diye yoksa başka sakıncası olmaması lazım.

Biz böyle diyoruz ama taktığın her eksta şey beyni etkileyebilir, teoride öyle. Yani risk tamamen sana ait. Bz. kullanma klavuzu.:king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst