İzlenimlerimi yazayım.
3 gün önce aldım 150 RF
Plaka dahil peşin 1790 lira tuttu. Bayiler pek pazarlığa yanaşmıyorlar, anladığım kadarıyla Uğur daha önceki 1800 lira olan fiyatı 1490 a çekerken bayi karından indirmiş. Belki bir 90-100 lira daha indirebilir sıkı pazarlık yapabilirseniz. Ona da 100 lira falan kalır herhalde.
Daha önceki 2 zamanlı motoruma göre ataklığı daha zayıf geldi ama rodaj döneminde olduğum için zaten basmıyorum. Sele altı bagajı var normal jet veya yarım jet kaskları alabilir. Benim büyük çevreli jet kaskım sığmadı gerçi. Ufak bir avadanlık da veriyorlar (10-12 açık ağız anahtar, buji anahtarı ve bir adet çift taraflı tornavida). Bagaja ufak tefek eşyalar sığar.
İlk aldığım benzinde 4.2 litrede doldu depo. Henüz 60 km yol yapmama rağmen benzin göstergesi tavandan inmedi henüz. Ya bu motor havayla çalışıyor
ya da benzin göstergesi bozuk, henüz anlamadım. İlk bindiğim gün gaz teli elcik içindeki yuvasından çıktı yolda giderken. Kolay takılan bir şey Allahtan.
Yağmur altında bıraktım 2 gün. Göstergenin içi hız tarafından su aldı. Sayısal saat durdu. Sonra tekrar çalıştı. İzlemek lazım.
Arka sinyal çubukları biraz uzun, yatırınca kırılabilir geldi, belki söküp biraz kısaltırım. Süspansiyonu sert. özellikle ön tarafta. Bakalım ne zaman yumuşayacak. Dikiz aynaları şık görünse de ben açılarını beğenmedim. yuvarlak dışbükey aynalarda değiştireceğim büyük ihtimal. Motor kısa şasesi ile sıkışık trafikte kıvrak hareket edebiliyor. 13 jant fena olmamış. kaldırım performansı fena değil. Motor 100 kg, hafifliği bir avajtaj bence ama çukur kasis geçişlerinde biraz tangır tungur ses geliyor tabii ki
Motor sesi tipik mondialde kullanılan çin motorları sesi. AT belgesinde motorun gücü için 6800 devirde 7.5 hp yazmışlar. Rodaj sonrası son hız denerim gene yazarım
3 gün önce aldım 150 RF
Plaka dahil peşin 1790 lira tuttu. Bayiler pek pazarlığa yanaşmıyorlar, anladığım kadarıyla Uğur daha önceki 1800 lira olan fiyatı 1490 a çekerken bayi karından indirmiş. Belki bir 90-100 lira daha indirebilir sıkı pazarlık yapabilirseniz. Ona da 100 lira falan kalır herhalde.
Daha önceki 2 zamanlı motoruma göre ataklığı daha zayıf geldi ama rodaj döneminde olduğum için zaten basmıyorum. Sele altı bagajı var normal jet veya yarım jet kaskları alabilir. Benim büyük çevreli jet kaskım sığmadı gerçi. Ufak bir avadanlık da veriyorlar (10-12 açık ağız anahtar, buji anahtarı ve bir adet çift taraflı tornavida). Bagaja ufak tefek eşyalar sığar.
İlk aldığım benzinde 4.2 litrede doldu depo. Henüz 60 km yol yapmama rağmen benzin göstergesi tavandan inmedi henüz. Ya bu motor havayla çalışıyor
Yağmur altında bıraktım 2 gün. Göstergenin içi hız tarafından su aldı. Sayısal saat durdu. Sonra tekrar çalıştı. İzlemek lazım.
Arka sinyal çubukları biraz uzun, yatırınca kırılabilir geldi, belki söküp biraz kısaltırım. Süspansiyonu sert. özellikle ön tarafta. Bakalım ne zaman yumuşayacak. Dikiz aynaları şık görünse de ben açılarını beğenmedim. yuvarlak dışbükey aynalarda değiştireceğim büyük ihtimal. Motor kısa şasesi ile sıkışık trafikte kıvrak hareket edebiliyor. 13 jant fena olmamış. kaldırım performansı fena değil. Motor 100 kg, hafifliği bir avajtaj bence ama çukur kasis geçişlerinde biraz tangır tungur ses geliyor tabii ki
Motor sesi tipik mondialde kullanılan çin motorları sesi. AT belgesinde motorun gücü için 6800 devirde 7.5 hp yazmışlar. Rodaj sonrası son hız denerim gene yazarım




