- Katılım
- 3 Eyl 2009
- Mesajlar
- 676
bu rf kullanan arkadaşlar, bu ara bursada bayagı yagmur yagıyor ve benim rf öle yagmur altında saatlerce kalıyor bunun bi zararı varmı yahu şöle tazzikli suda yıkamanın zararı falan varmı, bilenler lütfen yazsın...
Son 1 aydır yıkatmıyorum ama her seferinde tanzikli yıkatıyordum.Hiç sorun olmadı.Gösterge buharlanıyor bazen suda kaçıyor.Buarada yağmur,kar,çamur kullanıyorum ben sorun yok 4400 KM oldu.Bu scooter bayaa sağlam yada ben iyi kullanıyorum.Bi ara satacaktım vazgeçtim 2. motor(mart nisan gibi insallah)olarak hep kullanmayı düşünüyorum alacak vatandaşlarada tavsiye ederim.