- Katılım
- 25 Tem 2010
- Mesajlar
- 631
Yakışır kardeşime, innovada siyah renkte ayrı bir hava katıyor şüphesiz güzel renk, iyi gezmşsiniz kanka güzel kareler....
çok şükür geziyoruz
Yakışır kardeşime, innovada siyah renkte ayrı bir hava katıyor şüphesiz güzel renk, iyi gezmşsiniz kanka güzel kareler....
Ybr 125 Esd aldım satoyama maddi güç yetsede innovayı satmasam kışında ona binerdim kışa daha dayanıklı
bu ara bende innova 125i almaya çok yakınım,dün bayiyle konuştum,şu anda maximum kartın bir kampanyası var,o kampanyadan yararlanarak alacağım nasipse,10 taksit ve 5ay ekstre ertelemeli,yani ödemeye mart ayında başlayacağım,biraz vade farkı (yaklaşık 200tl) koyacaklar üstüne,yani 447x10=4470+palaka ve ruhsat masrafları gibi olacak.
size sormak istediğim neden ybr125esd tercih ettiniz? yaklaşık aynı rakam olduğu için acaba diyorum?
özellikle.....
yakıt ? performans ? ve far aydınlatması ?
konularında değerlendirebilirmisiniz?
Ben bu iki aracın arasında git geller yaşıyorum, bir türlü karar verebilmiş değilim ama şunu söyleyeyim innova her türlü daha sağlamdır esd ye bakmamın nedeni arada bir uzun yol yapmak 120 km yapmak esd ile daha az yorucu olur iki aracında birbirinden pek üstün yanı yok ancak sağlamlıksa innova biraz daha büyük bir kasaysa esd bunu yazan arkadaşla(victorist) ile yaptığım görüşmelerde esd de biraz 4,5 viteslerde titreşim olduğundan bahsediyor ancak innovadada titreşim az sayılmaz innova maksimum torkunu 3000devirlerde verirken 10nm 125 cc de bu tork başka makinada yok esd biraz daha yüksek 5800 gibi devirlere ihtiyaç duyarak verir bunuda göz önünde bulundurun tüketimdede innova biraz daha az yakar ancak abartılacak bir açık ara fark olmaz... karar sizin yinede...
aydınlatması gayet güzel yeterli H4 ampül var gece karanlık yollarda kullandım memnunum...bu ara bende innova 125i almaya çok yakınım,dün bayiyle konuştum,şu anda maximum kartın bir kampanyası var,o kampanyadan yararlanarak alacağım nasipse,10 taksit ve 5ay ekstre ertelemeli,yani ödemeye mart ayında başlayacağım,biraz vade farkı (yaklaşık 200tl) koyacaklar üstüne,yani 447x10=4470+palaka ve ruhsat masrafları gibi olacak.
size sormak istediğim neden ybr125esd tercih ettiniz? yaklaşık aynı rakam olduğu için acaba diyorum?
özellikle.....
yakıt ? performans ? ve far aydınlatması ?
konularında değerlendirebilirmisiniz?
bu ara bende innova 125i almaya çok yakınım,dün bayiyle konuştum,şu anda maximum kartın bir kampanyası var,o kampanyadan yararlanarak alacağım nasipse,10 taksit ve 5ay ekstre ertelemeli,yani ödemeye mart ayında başlayacağım,biraz vade farkı (yaklaşık 200tl) koyacaklar üstüne,yani 447x10=4470+palaka ve ruhsat masrafları gibi olacak.
size sormak istediğim neden ybr125esd tercih ettiniz? yaklaşık aynı rakam olduğu için acaba diyorum?
özellikle.....
yakıt ? performans ? ve far aydınlatması ?
konularında değerlendirebilirmisiniz?
İnnovayı satıp Ybr 125 Esd almamın en büyük sebepleri
İnnovanın
1 Sert süspansiyonu
2 Küçük depo
3 Berbat ötesi far aydınlatması (İnnova i de durum nedir bilemiyorum)
4 Ani frende öne fırlama riski
5 Arka kampana frenin kötü olması
Ybr 125 de bunların hepsi artı yönde yakıt olayında çok fark yok performans olarak tork innova da iyi
İnnova bir yere kadar iyi bir motor ama uzun yol ve iş için uygun değil gece sürüşü için hiç uygun değil
Ybr 125 Esd de biraz titreşim var ama İnnovanınkine çok etkisiz kalır
Ayrıca yağ karterindeki yağ boşaltma vida yuvası çabuk bozuluyor Honda ya bunu yakıştıramıyorum
İnnovayı satıp Ybr 125 Esd almamın en büyük sebepleri
İnnovanın
1 Sert süspansiyonu
2 Küçük depo
3 Berbat ötesi far aydınlatması (İnnova i de durum nedir bilemiyorum)
4 Ani frende öne fırlama riski
5 Arka kampana frenin kötü olması
Ybr 125 de bunların hepsi artı yönde yakıt olayında çok fark yok performans olarak tork innova da iyi
İnnova bir yere kadar iyi bir motor ama uzun yol ve iş için uygun değil gece sürüşü için hiç uygun değil
Ybr 125 Esd de biraz titreşim var ama İnnovanınkine çok etkisiz kalır
Ayrıca yağ karterindeki yağ boşaltma vida yuvası çabuk bozuluyor Honda ya bunu yakıştıramıyorum
İrfan,ESD yi bende rahat bir motor olmasından dolayı tercihler arasına aldım innovadaki karter tapası bozulma olayı gerçekten sıkıntılı bir durum 2008 de 0 aldığım motorun 10000 de bozulmuştu aliminyum döküm olduğundan zannedersem genel olarak baktığımızda son sözü kullanıcı söyleyecek .
slm arkadaslar ben cbf150 almayı dusunuyorumda taksille sizce bukadar borçun altına girmeye degermi![]()
hoş geldin arkadaşım
1.bu topiç innova topiği yalnış yerdesin
2.madem girdin alacağın cbf150 sıfırmı
3.japon motoru alda ne alırsan al borca girmeye değer çinliye asla bulaşma derim :rendeer:
hosbulduk kardes benim hiz tutkum felanda varda maddi durum yok simdi kararsız kaldım saglam makinamıdır.
victorist ve hattat_hasan,ayrıntılı değerlendirmeleriniz için teşekkür ederim,ybr125 (2004 yılında almıştım) ile yaklaşık 16000 km, honda wave ile de yaklaşık 20.000 km lik bir geçmişim var,bu motorlara sahip olup bir müddet kullanıp sattım.ybr125 2004 modeli hatırladığım kadarıyla bir depo(12lt) ile ortalama 400-450 km yol gidiyordu,yenisi de sanırım aşağı yukarı aynıdır.wave ise innova i gibi aynı depo hacmine sahipti ve o da bir depo ile 170-200km civarı gidiyordu.ybr125 esd ve innova 125i arasında tüketimde 100km de yarım lt kadar farkeder diye düşünüyorum,yarım lt tüketim farkı benim gibi kullanacak birisi için yıllık 450-500tl kadar bir tüketim farkı demek bunu da belirteyim.sizin yorumlardan sonra benim aklımda şöyle bir tablo oluştu..
ybr125 esd / innova 125 i
yakıt tüketimi ........... - +
performans ............. - +
konfor........................ + -
güvenlik...................... + -
gece sürüş................ + + (ikisini de kullanmış birinin kıyaslaması daha doğru olur tabiki)
fiyat........................ - +
bakım giderleri.......... + - (ybr125 6000km de bir bakıma giriyordu,yenisi de öyledir sanırım)
sizce de doğru bir değerlendirmemidir?
Oturuş pozisyonu olarak ve bacak arasında depo olmayan İnnovada çok ani frende öne fırlama riski çok yüksek bu tecrübeyle sabitdir
Honda innovanın sert süpansiyonları tüm bozuk yolları size çok kötü şekilde yansıtıyor buda konforsuz sürüş veriyor İnnovanın süspansiyonları 40 bin km den sonra yumuşuyor aam bu yumuşama ani ön frende çamurluk ön tekerleğe caartt diye bir sesle sürtüyor
Eski Ybr de ttireşim sıfır yeni ybr de ise biraz var oda egzoz dan kaynaklanıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 ----------
Sen al bir tane Ybr 125 Esd kanka innova yetmez sana
victorist ve hattat_hasan,ayrıntılı değerlendirmeleriniz için teşekkür ederim,ybr125 (2004 yılında almıştım) ile yaklaşık 16000 km, honda wave ile de yaklaşık 20.000 km lik bir geçmişim var,bu motorlara sahip olup bir müddet kullanıp sattım.ybr125 2004 modeli hatırladığım kadarıyla bir depo(12lt) ile ortalama 400-450 km yol gidiyordu,yenisi de sanırım aşağı yukarı aynıdır.wave ise innova i gibi aynı depo hacmine sahipti ve o da bir depo ile 170-200km civarı gidiyordu.ybr125 esd ve innova 125i arasında tüketimde 100km de yarım lt kadar farkeder diye düşünüyorum,yarım lt tüketim farkı benim gibi kullanacak birisi için yıllık 450-500tl kadar bir tüketim farkı demek bunu da belirteyim.sizin yorumlardan sonra benim aklımda şöyle bir tablo oluştu..
ybr125 esd / innova 125 i
yakıt tüketimi ........... - +
performans ............. - +
konfor........................ + -
güvenlik...................... + -
gece sürüş................ + + (ikisini de kullanmış birinin kıyaslaması daha doğru olur tabiki)
fiyat........................ - +
bakım giderleri.......... + - (ybr125 6000km de bir bakıma giriyordu,yenisi de öyledir sanırım)
sizce de doğru bir değerlendirmemidir?