- Katılım
- 19 Eki 2010
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Ankara'dan herkese merhaba arkadaşlar. Bugün üye oldum. Motosikletim yok. 18 aralıkta yazılı sınava, ocakta direksiyon sınavına girip ehliyetimi alıcam. Sonrada bir motosiklet almayı düşünüyorum.
Siteye üye olmaktaki ilk amacım, bana ücreti karşlığında vitesli motosiklet eğitimi verebilecek birini bulabilmek.
Siteye üye olmaktaki ilk amacım, bana ücreti karşlığında vitesli motosiklet eğitimi verebilecek birini bulabilmek.