Arkadaşlar iki gün önce sym xs 125 k motorumu Antalya Nebioğullarından almış bulunmaktayım ve sizlere ilk izlenimlerimi paylaşayım!
MOTOR TİPİ : Tek Silindir, 4 zamanlı OHC motor
SİLİNDİR HACMİ : 124,6 cc (Elektroplated seramik silindirler)
ATEŞLEME : Elektrikli ve ayaktan marşlı
SOĞUTMA : Hava soğutmalı
MAX. GÜÇ (hp / rpm) : 10,2 hp / 8500 dd
MAX. HIZ : 90 km/h
VİTES : 5 V. Manuel
BOYUTLAR (bxexy) mm : 1970x765x1145
AĞIRLIK : 119 kg
YAKIT TANKI KAPASİTESİ : 14,5 litre
FRENLER : Ön disk, arka kampana
LASTİK ÖLÇÜLERİ : 2.75 - 18 3.00 - 18
AKÜ : 12V - 7 AH
örnek resimde gördüğünüz gibi anlatayım rengini kırmızı aldım ama siyahda grii renkde gerçekden motora çok yakışıyor, ybr ile kıyaslama yaparsak ybr den biraz daha yüksek ve hacim olarak da iri, ybr de olan yakıt dönüşüm sistemi vecut ek olarak silindirlerde aşırı ısınmaya karşı Elektroplated seramik sistemi yapmışlar birde ön firen sistemi biraz daha farklı, egzos sesi ybr'yi andırsada tam olarak aynı ses yok tabiki, sürüş daha tam son hızına bakmadım ama şuan 70 km ye geldim ve akşam üstü iş dönüşü sürat denemesi yaptım 100 km hıza çıkdım tabii son hızı tam kaç olur bilmiyorum müsait birzamanımda uzun bir mesafeyi kateederek sonucunu yazarım ve yolda giderken mesela 100 km hıza ulaşdığımda bir titreşim yada yol tutuşda sarsıntı direksiyon hakimiyetinde bozulmalar yok, yavaşlarken tam duruşda kızaklama gibi birdurum yok çok iyi bir firen sistemine sahip sol direksiyon kolunda ciglesi var farlarını kendin açıp kapatıyorsun, gösterge panelinde vites geçişlerini gösteriyor, benzin göstergesi var ve hiç yormuyor yolda gayet rahat gidiyorum sırt yada bel ağrısı gibi rahatsız edici bir durum söz konusu değil. yakıt konusunda şöyle söyliyeyim geçen cuma 19.02.2010 akşamı tırafiğe dağil oldum depoyu fulledim 60 tl ye'' ve sanırım 70 küsür km ye geldim ibre halan full ' E ' nin üzerinde duruyor yakıt tüketimi bana göre iyi ilerleyen zamanda tabiki bu değişecekdir ama şuanki durum bu.