Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
motorun pazarlığını yaparken bayide lastikleri değişip verin bana dedim...duroları çıkarıp shinko lastik takıp verdiler...1000 km sonunda anladımki durodan pek bir farkı yok shinkonun...istanbuldan pirelli mt 65 sipariş ettim 120tl ve 17 tl kargo toplam 137 tl tuttu...pirelli ile 4000 km yol yaptım ve yol tutuşundan pek memnun değilim...çabukta aşınıyor pirelli ama esnekliği gayet iyi...duroyla falan kıyaslanmaz pirelli ama genede çok iyi lastik değil...bu yazdıklarım lastik konusunda belki faydalı olur...selamlar..
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
motorun pazarlığını yaparken bayide lastikleri değişip verin bana dedim...duroları çıkarıp shinko lastik takıp verdiler...1000 km sonunda anladımki durodan pek bir farkı yok shinkonun...istanbuldan pirelli mt 65 sipariş ettim 120tl ve 17 tl kargo toplam 137 tl tuttu...pirelli ile 4000 km yol yaptım ve yol tutuşundan pek memnun değilim...çabukta aşınıyor pirelli ama esnekliği gayet iyi...duroyla falan kıyaslanmaz pirelli ama genede çok iyi lastik değil...bu yazdıklarım lastik konusunda belki faydalı olur...selamlar..

adapazarlı hemşerim bende akyazılıyım,lastik konusunda boş yere masraf etmişsin biz okadar mişlen mişlen diye bağırdık kimse okumamış demek:)120 tl pirellilere verene kadar 150 tlye mişlen almak çok çok daha mantıklı heryönden tatmin edici bi lastik yol tutuşu yağmurdaki performansı gerçekten çok iyi motoru yatır yatırabildiğin kadar:)
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
adapazarlı hemşerim bende akyazılıyım,lastik konusunda boş yere masraf etmişsin biz okadar mişlen mişlen diye bağırdık kimse okumamış demek:)120 tl pirellilere verene kadar 150 tlye mişlen almak çok çok daha mantıklı heryönden tatmin edici bi lastik yol tutuşu yağmurdaki performansı gerçekten çok iyi motoru yatır yatırabildiğin kadar:)


ben yeni üyeyim akyazılı kardeşim....bana Adapazarında pirelli lastiğe 260 tl fiyat çektiler,üstelikte şuan elimizde yok dediler,getirtiriz dediler...internetten aynı lastiği 120 tlye görünce aldım hemen,hemde iki takım aldım,bir takım yeni lastik yedekte bekliyor....sonradan michelin konusunu öğrendim ama iş işten geçti...selamlar...
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Ben olsam senin yerinde arabaya devam ederdim dicem önümüzdeki bahara kadar araba ,yaza doğru da cbf i alırdım, tamamen kişisel testim ile uzun yolda 13 Lt depodan 10 lt ile 465 km yapmıştım. sürekli 80-100 arası yokuşlarda belki 70 , yedek de 120km yapsa bitene kadar 580km olur :) :bounce:


benim depo 270 ila 280 km de yedeğe düşüyor...2010 model cbf 150...bakımları tam...seninki bayağı az yakıyor....

2007 21000km de benimki çok özel bir çaba da harcamadım İstanbul-Enez-İstanbul arasında denemiştim. Hatta 255km dir bizim evden gideceğim yer, evden çıktıktan sonra hiç mola vermeden belki bir iki kez trafik ışığına takılarak gitmiştim test ettiğimde.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
2007 21000km de benimki çok özel bir çaba da harcamadım İstanbul-Enez-İstanbul arasında denemiştim. Hatta 255km dir bizim evden gideceğim yer, evden çıktıktan sonra hiç mola vermeden belki bir iki kez trafik ışığına takılarak gitmiştim test ettiğimde.


sanırım kullanış karakteri ile direkt ilgili bu yakıt sarfiyatı konusu...:cat:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Benimki rodajda 450 km yaptı 10 lt benzinle. Ama 60'ı geçmeden kullandım.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
adapazarlı hemşerim bende akyazılıyım,lastik konusunda boş yere masraf etmişsin biz okadar mişlen mişlen diye bağırdık kimse okumamış demek:)120 tl pirellilere verene kadar 150 tlye mişlen almak çok çok daha mantıklı heryönden tatmin edici bi lastik yol tutuşu yağmurdaki performansı gerçekten çok iyi motoru yatır yatırabildiğin kadar:)
aynen öyle:cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
adapazarlı hemşerim bende akyazılıyım,lastik konusunda boş yere masraf etmişsin biz okadar mişlen mişlen diye bağırdık kimse okumamış demek:)120 tl pirellilere verene kadar 150 tlye mişlen almak çok çok daha mantıklı heryönden tatmin edici bi lastik yol tutuşu yağmurdaki performansı gerçekten çok iyi motoru yatır yatırabildiğin kadar:)

illa bana da aldıracaksınız mişlen :p sonra yerlerden kalkmayalım :cherry:
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
arkadaşlar cbf'imin kısa farı dün gece mum ışığı kadar yanmaya başladı birdenbire, acaba patlamışmıdır? hiç ışık vermiyor neredeyse..uzunlarda sorun yok... kaliteli marka kısa ampul nerelerde bulabilirim ?

iki tane(armut tipi denilen) yeni kısa ampullerden alıp taktım .motoru çalıştırmamla patlaması bir oldu. 2. yedek ampulüde taktığımda yine eskisi gibi (mum ışığı kadar) yanmaya başladı .yine ,neredeyse hiç ışık vermiyor. problem sizce ne olabilir? stop sinyal v.s. de hiç sorun yok başka elektriksel bir problemde yaşamadım bu güne kadar..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Aydogan daha iyi biliyor konuyu gerçi ama CBF 150 ye mercek uygulayan var mı arkadaslar?. Yada izmirde bunun montajını yapabilcek kimse. orjinal farda ışık çok dağılıyor, mercek uygulaması yapayım istiyorum ama anlamadığım için bi bilen lazım. Bildiğiniz tanıdığınız kimse var mı bu konuda?

Bird arkadaslar yakıt bugunlerde arttı motorun neden kaynaklanır tahminen. hava filtresi yeni yağı yeni. subap ayarı yapalı 11 bin km oldu bu olabilir mi, yada karburatorden kaynaklı bi sorn olabiliyor mu?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaslar kısaca bir soru sormak istiyorum.
Bir arkadasım yeni cbf 150 aldı.şu anda 18bin km'de.Yeni alındığından bir motor komple bir bakım yapıp herşeyi elden geçirmek istiyoruz.
Öncelikle lastik
http://www.motobakkal.com/?urun-detay_3746_90_90-18__57P_Arka_Lastik_-_Michelin_Pilot_Sporty.html
ön lastik içinde yine aynı modelin ön lastiği 2.75 * 18
http://www.motobakkal.com/?urun-detay_3745_2_75-18___42P_On_Lastik_-_Michelin_Pilot_Sporty.html
Benim aklıma yatan önerdiğim lastik oldu.Sizin tavsiyeleriniz nelerdir?

Ayrıca hava filtresi yıldız ticarette bulduk 10tl diyor garipsedim ben biraz yan sanayi sanırım.ORjinalinin fiyatı ne kadar acaba?
Zincir dişli takım fiyatı nedir?
Uygun buji kodu nedir?Ayrıca hangi yağı siz tavsiye ediyorsunuz?10-40bu motorlar için uygun mudur?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaslar kısaca bir soru sormak istiyorum.
Bir arkadasım yeni cbf 150 aldı.şu anda 18bin km'de.Yeni alındığından bir motor komple bir bakım yapıp herşeyi elden geçirmek istiyoruz.
Öncelikle lastik
http://www.motobakkal.com/?urun-detay_3746_90_90-18__57P_Arka_Lastik_-_Michelin_Pilot_Sporty.html
ön lastik içinde yine aynı modelin ön lastiği 2.75 * 18
http://www.motobakkal.com/?urun-detay_3745_2_75-18___42P_On_Lastik_-_Michelin_Pilot_Sporty.html
Benim aklıma yatan önerdiğim lastik oldu.Sizin tavsiyeleriniz nelerdir?

Ayrıca hava filtresi yıldız ticarette bulduk 10tl diyor garipsedim ben biraz yan sanayi sanırım.ORjinalinin fiyatı ne kadar acaba?
Zincir dişli takım fiyatı nedir?
Uygun buji kodu nedir?Ayrıca hangi yağı siz tavsiye ediyorsunuz?10-40bu motorlar için uygun mudur?

lastikler için buz motordan da fiyat almanızı tavsiye ederim.en son takımı 160 tl'ye kadar inmişti.

hava filtresini ben en son 3 ay önce serviste 7 tl'ye taktırmıştım.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
Arkadaslar kısaca bir soru sormak istiyorum.
Bir arkadasım yeni cbf 150 aldı.şu anda 18bin km'de.Yeni alındığından bir motor komple bir bakım yapıp herşeyi elden geçirmek istiyoruz.
Öncelikle lastik
http://www.motobakkal.com/?urun-detay_3746_90_90-18__57P_Arka_Lastik_-_Michelin_Pilot_Sporty.html
ön lastik içinde yine aynı modelin ön lastiği 2.75 * 18
http://www.motobakkal.com/?urun-detay_3745_2_75-18___42P_On_Lastik_-_Michelin_Pilot_Sporty.html
Benim aklıma yatan önerdiğim lastik oldu.Sizin tavsiyeleriniz nelerdir?

Ayrıca hava filtresi yıldız ticarette bulduk 10tl diyor garipsedim ben biraz yan sanayi sanırım.ORjinalinin fiyatı ne kadar acaba?
Zincir dişli takım fiyatı nedir?
Uygun buji kodu nedir?Ayrıca hangi yağı siz tavsiye ediyorsunuz?10-40bu motorlar için uygun mudur?
daha once bakımları serviste yapılmıstır herhalde [kullanım kıtapcıgında yazar
1_ sonbahar ve kıs için en uygun yağ castrol 10/40
2_ hava fılıtresı üzerınde madein china yazıyor yerıne uyan olsun tamam
3_ lastık olarak ben pirelli kullanıyorum . michelin kullananlar var kalıtesı iyi desende güzel kaymasını düşünüyorsan her lastıgın bır lımıtı var onun için kaymayanı olmaz . birazda kullanıcısına baglı
4_zincirin eskı olup olmaması önemlı Qrinkli zincirle degiştirisen ii olur
5_debriyaj ve km telının yaglanması
6_buji : orjinalden şaşma
7_ön firen balatası
8_fren hidrolik yagının maksimum iki yilda bir degişimi
9_sübap ayarı istemiyorsa ses yapmıyorsa elletmeyın bile
10_ pasta cila işleri
yürür aksamı için bunlar olur baskada istersen aksesuar ne eloktıronok işler onlarda sana kalmış
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar iyi akşamlar..
Kazıklanmıyıcağım..Ustalığına ve taktığı parçalara güvendiğiniz..
İstanbul Avrupa yakasında Mümkünse Büyükçekmeceye yakın bi tamirci arıyorum..
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Arkadaşlar iyi akşamlar..
Kazıklanmıyıcağım..Ustalığına ve taktığı parçalara güvendiğiniz..
İstanbul Avrupa yakasında Mümkünse Büyükçekmeceye yakın bi tamirci arıyorum..

dostum hayırdır ne parçası taktırcaksın..evet kazıklanmak çok can sıkıcı yaptığı iş bişeyede benzese bu dahada kötü...ümraniyedeki honda servisine git dicem güvenilir bi servis en azından işciliğin sağlam olur..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
dostum hayırdır ne parçası taktırıcaksın..evet kazıklanmak çok can sıkıcı yaptığı iş bişeyede benzese bu dahada kötü...ümraniyedeki honda servisine git dicem güvenilir bi servis en azından işciliğin sağlam olur..

İşin kötü yanıda o ya parçaları taktırdım ama ne parça..
Tanıdık önerisine bi motorcuya gittim..

zincir dişli değiştirdi..Wiwi marka imiş.
Aküm tırtlamıştı..Kuru tip akü takmış..
Buji değişti..Çift tırnak ngk taktım dediydi.
Motor şak şak şak zincir vuruyo..

Zinciri yarın bi gerdircem.Olmassa ne gerekiyosa değiştircez artık:pale:
Bi dünyada para bayıldım..

Aklınızda bulsun zamanınız yoksa motoru bırakmayın bi yere..Başında durun.

Debrijaj balatamın değişmesi lazım kısa zamanda..
Bide bu zincir dişli çin malıysa onları değiştiricem..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
İşin kötü yanıda o ya parçaları taktırdım ama ne parça..
Tanıdık önerisine bi motorcuya gittim..

zincir dişli değiştirdi..Wiwi marka imiş.
Aküm tırtlamıştı..Kuru tip akü takmış..
Buji değişti..Çift tırnak ngk taktım dediydi.
Motor şak şak şak zincir vuruyo..

Zinciri yarın bi gerdircem.Olmassa ne gerekiyosa değiştircez artık:pale:
Bi dünyada para bayıldım..

Aklınızda bulsun zamanınız yoksa motoru bırakmayın bi yere..Başında durun.

dostum yanlış anlama ama motoru dışarda tamirciye götürdüğümde kesinlikle başından ayrılmam ustayla beraber yapıyoruz genelde:cat:serviste bile içeri almıyolar normalde ama uzaktan bile olsa kesiyorum ustayı:)

bu konuda kimseye güvenilmiyor birde zincir önemli öyle ustaya taktırmak akıl işi değil oringli zincir ve ngk bizim motorun bujisini sitede hepberaber almıştık bunlardan alabilirsin zincir dişli neysede buji vs ufak tekef işleri kendin yapman daha çok yararına olur:cat:

dostum debriyaj balatasını ve zincirini kendin al sağlam olsun git serviste taktır yada sağlam bi motorcuda başında durarak taktırabilirsin para verip bide üstüne madur olmak hiç iç açıcı değil:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
dostum yanlış anlama ama motoru dışarda tamirciye götürdüğümde kesinlikle başından ayrılmam ustayla beraber yapıyoruz genelde:cat:serviste bile içeri almıyolar normalde ama uzaktan bile olsa kesiyorum ustayı:)

bu konuda kimseye güvenilmiyor birde zincir önemli öyle ustaya taktırmak akıl işi değil oringli zincir ve ngk bizim motorun bujisini sitede hepberaber almıştık bunlardan alabilirsin zincir dişli neysede buji vs ufak tekef işleri kendin yapman daha çok yararına olur:cat:

Zinciri Aydoğan abiden istiyicektim..Kopunca aynı gün tamirciye bırakmak zorunda kaldım..
Bujiyide o halletmişti diye hatırlıyorum.
Diğer kalan dişliyle debrijayıda senin önerdiğin servise götürürm artık..
Saolasın :rendeer:

Metehan abi ne zaman aramıza dönüyo bi bilgin varmı usta ya :cherry:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Zinciri Aydoğan abiden istiyicektim..Kopunca aynı gün tamirciye bırakmak zorunda kaldım..
Bujiyide o halletmişti diye hatırlıyorum.
Diğer kalan dişliyle debrijayıda senin önerdiğin servise götürürm artık..
Saolasın :rendeer:

Metehan abi ne zaman aramıza dönüyo bi bilgin varmı usta ya :cherry:

valla bende görüşemiyorum onun 6 aylık mapus hayatı bitmek üzere heralde nezaman döner bilemem ama topiğin şenlenmeye ihtiyacı var:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst