- Katılım
- 1 Mar 2010
- Mesajlar
- 1,251
@StyLeOscaR
Sağol kardeşim dediğiniz gibi rezerv dolmuştur ilk benzini olduğu için, birde rölantisi çok yüksekti onunda etkisi olmuştur eminim tekrar 8 litre aldım bakalım şimdi ne olacak.
Motoru dışarda bırakmıyorum, çalınma ihtimali çok düşük. Işıktan sonra 50 kmbu aklımda bulunsun. Bakalım bu benzinin bitişini bildiririm.
rica ederim..ışıktan 50 km sonra rezerve geçmen gerek yani o anlamda 50 km..kesinlikle rezervdeki benzini de tüketin derim..
bu arada km 340 oldu benzin hala devam